Skrevet av Emne: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132  (Lest 622181 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2160 : 03. juni 2012, 15:12 »
pehh

Hvem er det som trener for å dra damer?

De fleste som er her, er er fordi man er interessert i trening. Tror neppe de fleste som trener for å bygge en kropp damer liker henger rundt på forumet med mange hundre/tusen i innlegg, samt er intr i dybdekunnskap i trening.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2161 : 03. juni 2012, 15:23 »
Hvem er det som trener for å dra damer?

De fleste som er her, er er fordi man er interessert i trening. Tror neppe de fleste som trener for å bygge en kropp damer liker henger rundt på forumet med mange hundre/tusen i innlegg, samt er intr i dybdekunnskap i trening.
Det var ikke ment som en pekerfinger på noen..Jeg så bare temaet å blei gira Wink
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2162 : 03. juni 2012, 16:24 »
Ok, if you wish. Jeg synes beina dine er bedre enn de ser ut som. Du har litt smale hofter og litt korte lår. Men med bare litt mer masse så blir det fort bedre. Feit er du da ikke, kan ikke være i konkurranseform til enhver tid, det er latterlig.

Konstruktiv, bro Tongue! Neida, takk for svar, men hoftene mine er 103-104 cm, ift. kassa som er rundt 116cm (med flex), og midjen som er ca. 83cm - vet ikke om bildene lyger litt ift. hva du sier her, men det blir uansett ganske feil at hoftene skal være smale Tongue

Lengden min på femur er også meget, meget lang, så dno where ya coming from, bro Tongue!!
Det som derimot er tingen er nok at jeg har bra/normalt med masse proksimalt (øverst) på låret, mens distalt (nederst) er det veeeldig spinkelt - det kan jo være at dette gjør at de ser kortere ut?!

Du holder formen meget bra! Smiley Men spørs hvor lenge det holder om du fortsetter å spise som du gjør. Tongue Hvor mye har du tenkt deg opp i vekt nå da?

Jo, takk for det Smiley! Hehe, yeah, tenker at det blir en liten deff nå etter eksamen. Skal gå intensivkurs for å bli PT + starte PT-firma i sommer, også er det jo greit å se over gjennomsnittlig fit ut i sommer Smiley! Men i et litt lengre perspektiv (les: innen jeg skal stille igjen), tenker jeg at jeg ikke vil overstige særlig mer enn 95kg på det meste. Jeg klarer ikke pakke på meg nok muskelmasse til å se bra ut og veie noe særlig mer uansett, og da er det strengt tatt ikke vits å legge på seg masse ekstra fett Wink

har et litt offtopic spørsmål! Hvordan har pågangen vært fra jenter etter du deltok? Og i så fall etter hvor har interessen vært størst fra de, sandefjord, artikkel i iform osv..? : D

Hehe, det er forsåvidt et legit spørsmål. Jeg har inntrykk av at den allmenne oppfatning blant gutta er at jo bedre body du har, jo mer sjanse har du hos damene. Til en viss grad stemmer jo dette, men så må man jo ta i betraktning hvilke jenter det er man får oppmerksomhet fra.
Typ etter at artikler om meg har blitt publisert, eller jeg har lagt ut før/etter bilder på facebook o.l., har det rent inn med venneforespørsler fra folk jeg aldri har pratet med eller kjenner i det hele tatt. Har også fått en del meldinger fra folk, men disse omhandler først og fremst at de vil vite "hemmeligheten". Det er jo ingen superhemmelighet, som jeg håper de fleste her inne vet. Tren kontinuerlig, spis bra, sov søtt, ha det gøy underveis(!) og ha beina planta på jorda - så kommer man langt Wink!
Jeg klarer ærlig talt ikke huske forskjell på hvordan "pågangen" har vært etter ulike artikler og konkurranser, men kan vel si at trafikken er størst de nærmeste dagene etter, for så å dabbe av til nesten ingenting igjen (og det sier jo litt om hvilket overfladisk nivå dette går på).
I mitt hode koker dette bare ned til at oppmerksomheten man får fra det andre kjønn (btw vil jeg faktisk si at det klar overvekt av gutter som både gir komplimenter, hater og stiller ulike spørsmål), går på et såpass overfladisk plan at det bare blir litt tragikomisk. Meldinger som "Hei! Ville bare si at du er utrolig deilig" ser jeg ikke helt hvor skal føre hen... Hva har denne jenta evt. i hodet? Ikke kjenner hun meg, og er sannsynligvis bare ute etter å få seg noe - ergo, ikke akkurat kjærestemateriale/noe å samle på. Når det er sagt, så kan det nok stemme at hvis du er ute etter å knulle rundt, så vil du nok oppnå større suksess hvis du har tilegnet deg en kropp som samsvarer med medias ideal av 'den perfekte kropp'. Men igjen, for min del hvertfall, blir dette bare litt teit - jeg vil da heller finne meg ei jente som helst ser forbi det kroppslige og verdsetter meg for den jeg er, være seg en fettprosent på 4 eller 15.

Om du trener for jenter er det beste å være 55 kg med six pack.
Dette er ideal fysikken for de fleste jenter dessverre.

Hehe, er nok forsåvidt mye sant i det Tongue Men å gå fra halv-chubs til fit-fit, gir deg definitivt mer oppmerksomhet fra det andre kjønn.

Kult med Muscleup og masse loking med egenvekt. Snakker vi Crossfit framover?

Tror det skal mye til for at jeg blir en crossfitte Tongue Crossfit er jo en konge treningsform, jeg bare hater teknikken som brukes på en god del øvelser. Det blir jo nesten som å be om skader når man skal tyne ut flest mulig reps uten å nødvendigvis bry seg for mye om utførelsen av øvelsen.

*Advarsel - mens du skrev har 5 nye svar blitt lagt til emnet. Du vil kanskje ønske å forandre ditt innleggg.*

Tar det seinere, gutta, nå måååå jeg lese til eksamen Tongue
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2163 : 03. juni 2012, 17:01 »
Konstruktiv, bro Tongue! Neida, takk for svar, men hoftene mine er 103-104 cm, ift. kassa som er rundt 116cm (med flex), og midjen som er ca. 83cm - vet ikke om bildene lyger litt ift. hva du sier her, men det blir uansett ganske feil at hoftene skal være smale Tongue

Lengden min på femur er også meget, meget lang, så dno where ya coming from, bro Tongue!!
Det som derimot er tingen er nok at jeg har bra/normalt med masse proksimalt (øverst) på låret, mens distalt (nederst) er det veeeldig spinkelt - det kan jo være at dette gjør at de ser kortere ut?!


Det er nok kameravinkelen. Ting blir litt skjevt når man tar bilde fra hodehøyde og litt nedover, og kanskje med vidvinkel attpåtil. Men brede hofter har du ikke. Uansett så skal det ikke så mye til før du får sving på lårene, tror jeg. Du blir vel uansett litt Arnold med stor overkropp og greie bein.

***
Når det er sagt, så kan det nok stemme at hvis du er ute etter å knulle rundt, så vil du nok oppnå større suksess hvis du har tilegnet deg en kropp som samsvarer med medias ideal av 'den perfekte kropp'. Men igjen, for min del hvertfall, blir dette bare litt teit - jeg vil da heller finne meg ei jente som helst ser forbi det kroppslige og verdsetter meg for den jeg er, være seg en fettprosent på 4 eller 15.

Folk med dårlig selvtillit som bygger muskler for å kompensere for det eller for å ha noe å gjemme seg bak finner de vanligvis fort ut av. De fleste her på TF interesserer seg for å bygge opp en fysikk som er et stykke forbi det de fleste jenter gidder å bry seg om. Det finnes alltids noen bolerryper og treningsbaber som har spesielle interesser, det er klart. Hva folk klarer å dra med seg hjem fra byen og på hvilket grunnlag, det gidder jeg ikke å ha noen formening om.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget skalblisterk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2164 : 04. juni 2012, 00:54 »
Spennende at du skal starte pt-firma sigg1. Har lest at du studerer osteopati, hvor langt har du komt i studiene? Hvordan vil det gå å ha pt-firma og samtidig ha studier? :O

Ellers: du har en bra fysikk og styrke!

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2165 : 04. juni 2012, 10:29 »
Kutta karbsa igår, og løp/trente av meg litt til idag tidlig. Fått en jobb der det skal tas portrettbilder idag, så gidder ikke stille opp med bloatedface Tongue

Økta så uansett sånn ut:
Løp rundt fotballbanen på Tøyen.

2 x spurter på hver langside.
Hjørne 1: 25 push-ups
Hjørne 2: 10 burpees
Hjørne 3: 5 skrå 1-hånds push-ups
Hjørne 4: 10 chins
 - Kjørte 3 runder. DAMN så jeg hater alt som har med kardio å gjøre >_<

Skriftlig eksamen imorra, praktisk på torsdag - så kommer jeg sterkere tilbake Smiley!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2166 : 04. juni 2012, 10:51 »
Jeg tok portrettbilde til min jobb mandagen etter GP, det ble brunt hvertfall! Tongue

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2167 : 04. juni 2012, 12:26 »
Kutta karbsa igår, og løp/trente av meg litt til idag tidlig. Fått en jobb der det skal tas portrettbilder idag, så gidder ikke stille opp med bloatedface Tongue

Økta så uansett sånn ut:
Løp rundt fotballbanen på Tøyen.

2 x spurter på hver langside.
Hjørne 1: 25 push-ups
Hjørne 2: 10 burpees
Hjørne 3: 5 skrå 1-hånds push-ups
Hjørne 4: 10 chins
 - Kjørte 3 runder. DAMN så jeg hater alt som har med kardio å gjøre >_<

Skriftlig eksamen imorra, praktisk på torsdag - så kommer jeg sterkere tilbake Smiley!

Ya know.. liker bedre å kjøre hardcore i noen få sekunder (les: en rep bøy) enn å bli sliten, hvordan Ulrik orker å løpe 42km is beyond my imagination! Credz to the running crew.. personlig hadde jeg heller onanert med piggtråd rundt hånden.

Utlogget Silkegutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2168 : 04. juni 2012, 13:00 »
Om du trener for jenter er det beste å være 55 kg med six pack.
Dette er ideal fysikken for de fleste jenter dessverre.

ganske lik deg han der ?

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2169 : 04. juni 2012, 14:21 »
Holder formen meget bra Sigvar! Smiley

Og man er ikke i bra form før gutta stirrer mere enn jentene, hoho!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2170 : 04. juni 2012, 15:40 »
Hvordan ser dietten din ut om dagen?

EmyR

  • Gjest
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2171 : 04. juni 2012, 17:34 »
Yo Siggen. Hvilken bok bruker dere til anatomi på skolen? Er den å finne på nettet? Har du forøvrig noen andre interessante bøker å anbefale som sort of kan relateres til trening, kost mm?

Takk Smiley

Utlogget OmarO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 179

Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2172 : 04. juni 2012, 18:31 »
Six pack på tynne gutter er som store pupper på feite jenter... det teller ikke. Tongue

men hva med store armer på high bf folk? teller det?
Mark 210 x1
Benk 120 x1
Bøy 180x1
@87 kg RAW

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2173 : 04. juni 2012, 20:11 »
Løping!? ADDA BOY! Cheesy


...Si fra om du er med på en løpetur en dag da BlueB. Anytime broh
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132
« #2174 : 04. juni 2012, 20:43 »
Løping!? ADDA BOY! Cheesy


...Si fra om du er med på en løpetur en dag da BlueB. Anytime broh

i lold Cheesy
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!