Skrevet av Emne: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132  (Lest 620171 ganger)

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Hahaha, det her begynner virkelig å bli en ordentlig kamp!!!

Det er klart vi må ha en slags poengberegning i roing, da det er såvidt jeg vet ulike klasser i nm?
Forsåvidt støtter jeg opp, hadde vært kult å stille et AF-inspirert lag, nivået er ikke all verden:)

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Begynner jo å bli meget stor nå Smiley
Veldig stilig bilde, bra utviklet muskulatur og stilig fysikk at på til!

Takktakk, Rocky Wink Good å høre at det man driver med gir resultater Smiley

Selvfølgelig trener jeg ikke med vekter på overkroppen. Har samme kropp som Crixus i Spartacus. Forskjellen er at han må trene mens jeg bare har monstergener...

Men fra spøk til revolver. Prøvde meg på nedtrekk idag. 8 x 3. Første overkroppsøkt siden sommeren. Woho. Da er jeg i gang igjen og kan bare meddele at alle som har siklet på, tenkt på eller hatt en liten drøm i magen om å vinne rokonkurransen, bare kan ta seg ei bolle. Jeg tar tronen singelhandedly og dere får bare lære dere til å like ryggen min, for dere kommer aldri opp på siden. Resepten er lite trening og dårlig kosthold. Prøv det ut i 2-3 mnd og gi meg feedback.

Og Siggen; til våren kommer jeg for å vise deg hvor skapet står. Unnskyldninger om prolaps, eksamen, bad hairday eller modellbilder for Gelwax biter like godt på meg som myggspray virker på krokodiller. Du har å stille opp og vi skal kjempe i bøy, mark, støt, benk, dips, chins og roing. Vi får bare bli enige om en slags poengberegning. Når du har tapt sponser du middag på meg. Som seg hør og bør tar jeg med en kasse pils som vi dreper før vi drar på byen. Ingen grunn til å bære med seg den ned i sentrum Cheesy

Greit impressive å ha fysikken din om du aldri trener overkropp  what

Poenget er at det er ikke en fullverdig prolaps, det er så langt man kommer uten at skiva har sprukket. Dvs. at om jeg belaster for tungt nå, så kan hele dritten smelle, og det gidder jeg ikke. Spes. ikke fordet du absolutt skal vise hvem som har størst pikk ved masse tulleøvelser som f.eks. bøy og mark Tongue
Vi får ro og ta dips på scenen, så kan vi leke oss på byen etterpå og evt. skryte av bøyen vår der ^^
Så nå er det avgjort, du stiller på GP for sure!?


CHALLENGE

Vi må få til en pre-konk på roinga utpå nyåret, på samme maskin. Da kaller jeg inn Andreas (Mercenary), Ken (Steele), Jørgen (Auk89) og kanskje Anders (amj_ciron) (skada?), så kan hvertfall noen av oss være mer cocky enn andre på forumfronten med god grunn framover.

Når det er sagt, så synes jeg vi skal ha en hardhetskonkurranse også. Den med lavest fett% på scena får 0 poeng, ett og ett poeng videre nedover, jeg har klype  woot

Lista er foreløpig som følger:
 1. Max. dips (pre-konk på nyåret + scena på GP) - 0 poeng til vinneren, ett og ett poeng videre nedover.
 2. Max. roing på 1. min (pre-konk på nyåret + scena på GP) - 0 poeng til vinneren, ett og ett poeng videre nedover
 3. Lavest fett% (måles på GP) - 0 poeng til vinneren, ett og ett poeng videre nedover
 4. Best symmetri (opp til dommerne på GP) - 0 poeng til vinneren, 2, 4, 6, 8 poeng nedover.
 5. Størst omkrets på overarm (måles på GP) - 0 poeng til vinneren, 0.5, 1, 1.5 poeng nedover

300 spenn per hue, som forventes å bli brukt av Mr. Winner på pils og bytur, i potten, per pers.
Evt. forslag til andre poenggivende øvelser (dog ikke tåpelige og ugjennomførbare mtp. 'prolaps' Tongue ) mottas med takk.

Jørgen er med på roinga pga. too much cockyness. Må jekke han ned litt. Bare å si fra hvis andre ro-entusiaster også vil joine på konken på nyåret Wink
De som skal stille på GP, er med på resten. Hvis noen andre også skal stille i AF og har lyst å være med på et par økter i Oslo, så gi meg en lyd Wink

Folk som doper seg kan holde seg lant unna btw Wink

 - Ken
 - Anders
 - Sigvar
 - Mercenary (navn?)
 - Jørgen (bare roing)

Quote og add deg selv på lista om du er med Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Hahaha, det her begynner virkelig å bli en ordentlig kamp!!!

Det er klart vi må ha en slags poengberegning i roing, da det er såvidt jeg vet ulike klasser i nm?
Forsåvidt støtter jeg opp, hadde vært kult å stille et AF-inspirert lag, nivået er ikke all verden:)

Lengst på 1. min, ferdig prata Tongue
I'm in Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Ey, dette er feigt. Jeg har sesong tom 10. mars. Trenger nok en måned med spesialtrening for å knekke dere Wink

Når er konkurransen?

Syns vi burde ha med bøy og mark jeg, så kan Siggesagg få lov å danse istedenfor, siden han tydeligvis er i touch med sin feminine side om dagen Cheesy 25kg per dans han klarer prikkfritt. Gleder meg til å se mannekroppen hans leke seg i salsa....

Navnet er Andreas. Tenkte jeg skulle holde det skjult for deg frem til GP for å sjokke deg, men nå er altså katten ute av sekken Wink

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Ey, dette er feigt. Jeg har sesong tom 10. mars. Trenger nok en måned med spesialtrening for å knekke dere Wink

Når er konkurransen?

Syns vi burde ha med bøy og mark jeg, så kan Siggesagg få lov å danse istedenfor, siden han tydeligvis er i touch med sin feminine side om dagen Cheesy 25kg per dans han klarer prikkfritt. Gleder meg til å se mannekroppen hans leke seg i salsa....

Navnet er Andreas. Tenkte jeg skulle holde det skjult for deg frem til GP for å sjokke deg, men nå er altså katten ute av sekken Wink

Vi får bli enig om noe angående tidspunkt... Foreslår slutten av jan/starten av feb.
Vi kan ha maks reps på 1. min i mark og bøy på 60kg Wink
Føyer størst omkrets på overarm inn på lista også Grin
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Hahahaha. Nå er du jo helt ute i marathonland. Flest reps på minusvekt i bøy og mark. Nei, nå får du roe deg. Jeg vil se deg danse, og helst i en frekk liten damekjole Grin

Størst omkrets rundt overarm? Da foreslår jeg lengst erigert penis også - sånn for damene som følger loggen sin skyld :p

Jan/feb er litt tidlig for min del, men jeg heier på dere og kommer forhåpentligvis inn som en joker litt senere Smiley

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Størst omkrets rundt overarm? Da foreslår jeg lengst erigert penis også - sånn for damene som følger loggen sin skyld :p

Jan/feb er litt tidlig for min del, men jeg heier på dere og kommer forhåpentligvis inn som en joker litt senere Smiley

Sorry ass, men synes det blir urettferdig at jeg skal dra det hele i land såpass enkelt. Er jo bare født sånn Grin
Tipper uansett 'Slank-kropp-ønskes' melder seg frivillig som dommer Grin

Ta å få rævva di med på den konken! Suger du big balls, så får du hente inn poeng senere Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Ha ha DOMMER Huh Nei nei, det får de proffe ta seg av Wink Men kommer gjerne som tilskuer og duskedame woot

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Ha ha DOMMER Huh Nei nei, det får de proffe ta seg av Wink Men kommer gjerne som tilskuer og duskedame woot

Du fikk med deg hva du skulle dømme ja? Tror du er mer enn kvalifisert Tongue
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Spørs om ikke vi alle kommer til kort når det gjelder å imponere telemarkingen med størrelse nedentil Wink tror faktisk det er landslagspause da, så kan jo stille som årets flopp. Da blir årets comeback desto mer imponerende når jeg slakter dere i oktober Grin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Du fikk med deg hva du skulle dømme ja? Tror du er mer enn kvalifisert Tongue
Ha ha...så bare at jeg skulle være dommer jeg Cheesy Hva legger du i mer en kvalifisert? Fordi jeg er voksen Tongue Eller hjelpepleier Grin

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Ha ha...så bare at jeg skulle være dommer jeg Cheesy Hva legger du i mer en kvalifisert? Fordi jeg er voksen Tongue Eller hjelpepleier Grin

Sikkert begge deler + litt til Tongue
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sikkert begge deler + litt til Tongue
Ha ha!! Nei nei...snill som et lam, men ramm i kjeften Cheesy

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Siggen, jeg har vært sengeliggende i to dager nå, grunnet ivrig marking. Så sånne 60sec drag utgår heretter...

Ellers synes jeg du kan finne noe der jeg ikke er en selvskreven vinner. Best symetri og størst armer. Halloooooo!?

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Mercy, jeg foreslår at vi setter opp en 3000m også, så får de altfor oppblåste vestlendingene og de altfor tunge, hmmm, "stålmennene" merke hva ekte talent er;)

Foreslår i tillegg en eksplosiv øveøse som sigg og jeg kan være med på; Liakow

Evnt for de som ikke trener dips, flest reps i benk på kv?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!