Skrevet av Emne: Sigg1 - referat fra Oslo Grand Prix s. 132  (Lest 619911 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Tror nok du kunne brukt tiden litt smartere enn å ha en egen dag for biceps og legger.. men så skal ikke jeg stille.. enda, ei heller kommer jeg til å forstå 5-splitter! Myo-reps is king!

You win this round.. but only this round! Grin

(selv om jeg er rimelig sikker på du kan flettet legger inn på en annen dag, og dermed brukt denne dagen smartere.. og i tillegg så har du nok andre muskelgrupper enn tibialis anterior du kan prioritere Tongue)

Og forsåvidt at du ikke har trent så lenge at du trenger volumet til en 5-splitt? Hvorfor ikke en 2-splitt?

Støtter denne.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Tror nok du kunne brukt tiden litt smartere enn å ha en egen dag for biceps og legger.. men så skal ikke jeg stille.. enda, ei heller kommer jeg til å forstå 5-splitter! Myo-reps is king!

You win this round.. but only this round! Grin

(selv om jeg er rimelig sikker på du kan flettet legger inn på en annen dag, og dermed brukt denne dagen smartere.. og i tillegg så har du nok andre muskelgrupper enn tibialis anterior du kan prioritere Tongue)

Og forsåvidt at du ikke har trent så lenge at du trenger volumet til en 5-splitt? Hvorfor ikke en 2-splitt?

Hehe, every round Grin!
Som sagt, du burde trene begge sider. Er ikke snakk om å prioritere tibialis anterior, men den må trenes for å få baksiden med på laget Wink

Kjører da myo-reps jeg, pretty often Wink Har vel ingenting med split å gjøre Tongue?! Er okklusjon det dreier seg om.

Har trent styrke i 6 år, og alltid etter 4- eller 5-splitter. Når jeg trener 2 splitt føler jeg at jeg ikke får slitt ut musklene tilstrekkelig. Jeg har etter hvert merket at alle musklene mine trenger mye volum. Jeg må ha mange sett for å 'knuse' dem. 2-splitt funker bare ikke for meg, I can't help it.

Støtter denne.

Hva er det du prater om? Man burde vel trene det som funker best for en selv?
Kjenner jo en del AF-utøvere, og alle trener forskjellig. Noen kjører AF-øvelsene 3 ganger i uka med innslag av baseøvelser imellom. Noen kjører 2-splitt og andre 6-splitt. Folk er forskjellige.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Hva er det du prater om? Man burde vel trene det som funker best for en selv?
Kjenner jo en del AF-utøvere, og alle trener forskjellig. Noen kjører AF-øvelsene 3 ganger i uka med innslag av baseøvelser imellom. Noen kjører 2-splitt og andre 6-splitt. Folk er forskjellige.

Jeg skriver, prater ikke. Selvfølgelig burde du trene etter hva som fungerer best for deg selv. Det eneste jeg mente jeg var enig med "Bluebear" om, var at du fint kan flette inn legger på en annen dag, slik at den tiden og kapasiteten kan prioriteres på større svakheter. Du trenger absolutt ikke gå til slik forsvars modus og svare med så liten respekt, det ser jeg liten vits ved. Prøver bare å komme med noe konstruktivt, og det er jeg ganske sikker på "Bluebear" også gjorde. Det er min mening, at jeg støtter hans linjer til deg, ikke noe verre enn det Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

EmyR

  • Gjest
Jaja, hør etter Sigg1 - det du gjør er feil, du vet ikke best selv hva som fungerer for deg. Du er jo tross alt feit, svak og har kun trent i 6år Wink

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Du ser hvertfall j*vlig bra ut, så noe riktig gjør du Grin Kjør på!!!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Selvsagt vil jeg a) finne svar på det jeg lurer på. b) Komme med konstruktiv kritikk.

Jaja, hør etter Sigg1 - det du gjør er feil, du vet ikke best selv hva som fungerer for deg. Du er jo tross alt feit, svak og har kun trent i 6år Wink

Dermed blir slike meningsløse kommentar helt poengløse. Er det noen som har i det hele tatt prøvd å insinuere noe slikt?

Det man mener er at sigg1 mest sannsynlig har en annen muskelgruppe som kan prioriteres den dagen enn biceps / legger.

Styrke er et relativt begrep.

Du ser hvertfall j*vlig bra ut, så noe riktig gjør du Grin Kjør på!!!

Og alle som trener med et snev av fornuftighet, med god kontinuitet i 6 år.. BØR ha en rimelig bra kropp, ellers har man kjørt tibialis anterior et par dager for mye tenker jeg. Høhø  Grin



Hør nå etter, dette er ikke ment som noe "OMG DU R SKIKKELIG DOM ASSÅ NÅR DU GJØR SÅNN" jeg lurte på hvorfor han kjørte 5-splitt av nysgjerrighet, og det gjelder selvsagt de andre spørsmålene og.

Så Emyr, hvorfor rett i den angrepsposisjonen?

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Jeg skriver, prater ikke. Selvfølgelig burde du trene etter hva som fungerer best for deg selv. Det eneste jeg mente jeg var enig med "Bluebear" om, var at du fint kan flette inn legger på en annen dag, slik at den tiden og kapasiteten kan prioriteres på større svakheter. Du trenger absolutt ikke gå til slik forsvars modus og svare med så liten respekt, det ser jeg liten vits ved. Prøver bare å komme med noe konstruktivt, og det er jeg ganske sikker på "Bluebear" også gjorde. Det er min mening, at jeg støtter hans linjer til deg, ikke noe verre enn det Smiley

Når ble "hva er det du prater om" forsvarsmodus? Og er du virkelig så kverulant at du 'ikke prater, men skriver'? >_<

Er jo vel og bra at dere prøver å være konstruktive, men treningsprogrammet mitt er satt opp og diskutert med folk som bl.a. hevder seg i toppen av bygging i Europa.
Hvis jeg skulle flettet inn legger og biceps andre dager blir de rett og slett for lange. Dette er muskelgrupper som prioriteres, og da har de fått en dag for seg selv. Dessuten passer det bra ift. restitusjon av andre muskler.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Jaja, hør etter Sigg1 - det du gjør er feil, du vet ikke best selv hva som fungerer for deg. Du er jo tross alt feit, svak og har kun trent i 6år Wink

Haha, ALT er faktisk feil nå Tongue

Du ser hvertfall j*vlig bra ut, så noe riktig gjør du Grin Kjør på!!!

Bra det er noen som er positiv! Thanks Smiley

Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Det man mener er at sigg1 mest sannsynlig har en annen muskelgruppe som kan prioriteres den dagen enn biceps / legger

Det er det jeg ikke har, men takk som byr Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

EmyR

  • Gjest
Sitat
Det man mener er at sigg1 mest sannsynlig har en annen muskelgruppe som kan prioriteres den dagen enn biceps / legger.

Når han trener en hard 5-splitt er vel det siste han trenger en ekstra nedbryting av en prioritert muskelgruppe i uka. Det forværrer nok bare saken. Konstruktiv kritikk er vel og bra, men jeg har troa på at sigg1 vet hva han driver med Smiley

"takk som byr" .. hehe, lenge siden sist. Et uttrykk fra den eldre generasjonen som brukes en del her Wink

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Når ble "hva er det du prater om" forsvarsmodus? Og er du virkelig så kverulant at du 'ikke prater, men skriver'? >_<

Er jo vel og bra at dere prøver å være konstruktive, men treningsprogrammet mitt er satt opp og diskutert med folk som bl.a. hevder seg i toppen av bygging i Europa.
Hvis jeg skulle flettet inn legger og biceps andre dager blir de rett og slett for lange. Dette er muskelgrupper som prioriteres, og da har de fått en dag for seg selv. Dessuten passer det bra ift. restitusjon av andre muskler.

Som sagt, gidder ikke kverulere. Keep it up.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Gleder meg til å se øvelsen din for tib. ant, sigg :p Ser veldig bra ut, selv om du kommer til å være i form i medio februar. Er vel uansett ikke noe problem med genene dine Smiley

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Gleder meg til å se øvelsen din for tib. ant, sigg :p Ser veldig bra ut, selv om du kommer til å være i form i medio februar. Er vel uansett ikke noe problem med genene dine Smiley

Tyty Smiley
Hehe, satser på å heller holde kaloriene høyt hele veien Wink
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Fra dagens økt.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Kjære Ulrik
Dagens inntak:
haha! you complete me <3
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!