Skrevet av Emne: Samleie  (Lest 16137 ganger)

Utlogget Burrek

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 157
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 157

  • Det SKAL svi !
Sv: Samleie
« #30 : 02. juni 2011, 23:52 »
Hahaha, dør nesten på meg av " Forced reps" !!

Syns det er ganske fett at trådstarter er medlem av Oslo Krav Maga klubb og har teksten: " Street fighter" under bildet sitt..

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: Samleie
« #31 : 05. juni 2011, 22:17 »
Har dere blitt enige om beliggenhet av leiligheten da biggrin

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Samleie
« #32 : 06. juni 2011, 15:30 »


hun er kjempesexi. Skal samleie!

Må nok skuffe deg her. Hun er ingenting for en amatør, man burde sitte inne med minst 2 år hard pump for å prøve seg her. Denne damen kan være litt vanskelig og uenig til tider, så vil fraråde deg på det sterkeste å prøve henne ut.

Men skal du først stå (hehe) på, så trenger du gode tips:
Her trengs utstyr, og det er bare å innse med en gang. Du kommer ikke til å klare å beleire et slikt et vakkert menneske, uten utstyr. Jeg anbefaler reimer (helst i lær), løftedrakt (kan droppes hvis du har vært aktiv lenge nok) og støttebelte til korsryggen (du vil vel ikke skade deg på grunn av feil teknikk, vil du?)

Kostholdet ditt og hennes er også veldig avgjørende. For deg gjelder en høy sukker&koffein diett, mens til henne ville jeg valgt en med sterkt alkoholiserte drikker (congac er en slager).

Til sist vil jeg si at oppvarming og nedvarming er veldig viktig. Oppvarmingen går ofte ut på utkledning, erotisk dans eller sterk drikke (som nevnt tidligere, bare for begge denne gangen), nedvarmingen er en plass mange gjør feil, og lærer du det først feil, så tar det lang tid å få det riktig igjen. Her skal du legge hodet på puta, gjerne se rett opp i taket. Trekk dyna (med mindre du er svett, som du burde være) godt rundt deg, og hold henne litt på avstand. La henne vite at nå er det nedvarmingstid, og treningsøkten er over. Hvis du ikke sovner innen 15 sek, har du enten gjort det feil, brukt feil teknikk, eller hatt en for kort treningsøkt.

Øvelse gjør mester, tut og kjør!

A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!