Skrevet av Emne: Hvor mye kan jeg trene framover - politiopptak  (Lest 1386 ganger)

Utlogget Krekling

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Hei
Skal på opptak til PHS om akkurat 2 uker. Er "innafor" på alt, men presset gjør at jeg har lyst å trene mye.. Har kjørt 4x4 intervalltrening i går og i dag, så skal ta en pause løpemessig, men er det f.eks noe i veien for å trene kondis på morran og styrke på kveld?

eneste jeg har lyst å "finpusse" litt på til opptaket er chins/hangups. Klarer bare 6-7 stk, og kravet er å klare minst 5.. Så skulle formen være dårlig, eller jeg får underkjent en repp eller to, så ryker jeg..  what

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Det er ingen ting i veien for å løpe om morgenen og trene styrke om kvelden. Men ville ikke kjørt 5 dager på rad. Kanskje mandag, onsdag og fredag eller noe slikt. Siden det bare er 2 uker igjen har det ikke noe å si for overtrening. Tren hardt (litt og litt hardere for hver dag) frem til det er tre dager igjen, da starter du å hvile. Denne metoden vil hjelpe deg å peake formen.

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Kansje du kan øke 1-2 ved å følge et slikt opplegg http://www.fiftypullups.com/

Eg har akkurat starta på det og har ikkje testa en ny maks. Om 17 veker tar eg kansje 50. hehe.
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget Krekling

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Takk for svar folkens. Smiley Da fortsetter jeg slik fram mot opptaket. Testa meg på hangups i dag, på trening. Er litt støl og stiv, samt at jeg har trent intervalltrening i dag, og da klarte jeg 7 stk.. Så kanskje jeg klarer en mer på opptaket ellerno.. Viktigste er å klare over 5.. Smiley

Så da er det, kort oppsummert, bare å trene så mye man orker, spise godt, og ta en velfortjent pause når det er 3 dager igjen? Kanskje ta litt lett jogg, holde seg litt i bevegelse de to-tre dagene før opptaket?

Utlogget tynnen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

Sv: Hvor mye kan jeg trene framover - politiopptak
« #4 : 06. juni 2011, 10:37 »
PHS sine nettsider, har også lagt ut trenings programmer, til hvert eneste krav, om du har vanskeligheter for og finne de, kan du igrunn prøve å google det. men skal ligge ute på PHS.no Jeg prøvde det i over 3 måneder, gikk fra 2-17 chins som jeg er på nå. Så greie programmer de har fikset.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!