Skrevet av Emne: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?  (Lest 18936 ganger)

Utlogget mrsbiotherm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #15 : 15. januar 2013, 20:58 »
Begynn og jobb som dørvakt!
Da må du være edru på byen, og ingen lurer på hvorfor Smiley
Og mange damer syns det er ganske sexy Wink

Er jente, og den her må jeg slenge meg på! Er interessert i trening, men er mest eldre på treningssenteret jeg trener på.  En på rundt 20 som trener i en ekstremt luftig og kort shorts som viser alt. Hallo til deg òg, ja. Ellers er det en som virker veldig interessant, trener når det er veldig få der. Han rekker meg desverre neppe over hofta.. uaktuelt.

Dørvakt - JA. Når jeg er ute med venner legger jeg alltid an på dørvakter(!!), nettop av den grunn at de ikke kom dit for et ligg. Og de er edru. Selvfølgelig mistenker de alle at jeg gjør det her for enten å komme inn gratis, eller billigere! Men det er selvfølgelig fordi jeg vet at han er der av andre grunner enn de innenfor lokalet, som vi etterhvert kommer til å slå oss ned med. .. Og da må man ty til flaska  Drikke

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #16 : 16. januar 2013, 11:58 »
Dørvakt - JA. Når jeg er ute med venner legger jeg alltid an på dørvakter

LOL!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Vikike

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 981
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 981

  • It`s Hard To Beat A Person Who Never Gives Up
Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #17 : 16. januar 2013, 13:28 »
jeg møtet faktisk kjæresten min på treningstudioet, så det er nok ikke umulig!
 Var nok en ganske morsom historie: Vi begynte med smalltalk, men må nok si at det var ikke akkurat lett fordi jeg pleier å høre på musikk og da er det nesten umulig å få kontakt med meg, men han klarte jo det alikevel. Vi begynte å snakke mer og mer etterhvert , han var det som anbefalte meg å begynne å logge her på treningsforum..hehe Og blitt med meg noe ganger på morgencardioer kl 5 på morgenen... så og da skjønner du at noen er interresert i deg, når han orker det! og etter noe månder blitt vi kjærester. Men har nok ikke så mye felles interreser bare trenning da Tongue  Grin men det holder  biggrin

Jeg anbefaller at du bare gjør ting som du liker og når du møter ei fint jenta bare begyn å snakke til henne, du har jo ikke mye å miste. Vi lever bare en gang!  buttrock buttrock
4.plass NM 2013
5.plass Stavanger Open 2013

1.plass Benkpresskonkuranse her på Treningsforum i 2012.  50 reps med halv kv=27,5kg

1. plass  på styrkekonkuranse på Basic Gym i 2010.
Syklet 2,6 km i 3 min
+ klarte 37 reps med havparten med vekta mi : 27,5 kg

Utlogget mrsbiotherm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!