Skrevet av Emne: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?  (Lest 19007 ganger)

Utlogget rover

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« : 01. juni 2011, 21:39 »
Har lenge gått og lurt på hvor folk treffer hverandre. De fleste treffer hverandre vel på fest eller på byen og tar det derfra. Senere innleder de hverandre i et forhold.

Hvor treffer egentlig den trenende delen av befolkningen hverandre? De som ikke vil feste og drikke? Og om de i tilfelle drar ut på byen, men holder seg edru, hvordan finner de tonen med gutter/jenter som ikke er edru? De vil jo befinne seg på helt forskjellige plan, både hvordan de ter seg og hvordan alkoholen gjør for eksempel den ene parten mer sosial.

Jeg er ganske seriøs med treningen min og har gått uten kjæreste i lang tid nå. Nærmere bestemt tre år, men med noen flørter innimellom som for min del har endt i skuffelse i "siste liten" etter mye jobb lagt ned, og det gjør noe med en. Jobbet sikkert for hardt, men nå har jeg jobbet for dårlig. Savner ei fast jente ved min side. På den andre siden er det slettes ikke lett når jeg ønsker meg ei med noe samme interesser som meg. Jeg ønsker slettes ikke ei som absolutt skal feste og drikke en til to ganger i måneden, eller mer. Nei, interessekonflikter i et forhold som går utover den andres hobby kan vi spare oss for. Ønsker meg ei som er mer voksen enn det, og det er nettopp derfor jeg kom på å spørre her. Med over 20 000 medlemmer må det da være noen som har tenkt i samme retning som meg? Er forresten en tjue år gammel ungfole om noen skulle lure.

Hvor treffer menn damer, og damer menn med våre interesser? Går ut ifra at jeg snakker for flere når jeg skriver "våre interesser".       Hva sier man? "Heihei, du kledde det tighte, svette treningstøyet der! Kan jeg spandere en skikkelig grov pariserbaguett eller?"


- A. Nonym

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #1 : 01. juni 2011, 21:43 »
Smalltalk på gymmet er vel fin måte å bli kjent med aktuelle damer på Smiley
Ellers så finnes det jo datingnettsider som møteplassen osv
Smiley

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #2 : 01. juni 2011, 21:51 »
Begynn og jobb som dørvakt!
Da må du være edru på byen, og ingen lurer på hvorfor Smiley
Og mange damer syns det er ganske sexy Wink
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget rover

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #3 : 01. juni 2011, 23:19 »
Smalltalk på gymmet er vel fin måte å bli kjent med aktuelle damer på Smiley
Ellers så finnes det jo datingnettsider som møteplassen osv

Ligger rett for nesen på en!
Uaktuelt med møteplassen Tongue

Smalltalk på gymmet er jo en slager! Smiley Smil og si "hei" i starten, og begynn å innled lengre samtaler etterhvert.. mye å snakke om.. bare det å spørre om det er rygg en kjører i dag, åpner jo opp for en lenger samtale Smiley den som intet våger, intet vinner Wink

Som sagt, ligger rett for nesen på en. Dette må prøves!

Begynn og jobb som dørvakt!
Da må du være edru på byen, og ingen lurer på hvorfor Smiley
Og mange damer syns det er ganske sexy Wink

Så diger at jeg kan arbeide som dørgorilla er jeg ikke, men ellers genialt forslag!

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #4 : 01. juni 2011, 23:26 »
Alle steder er bra for å møte jenter. Men, tipper det er kulere for jenta å si til familie/venniner at man møttes helt tilfeldig i en hverdagslig situasjon, men gutten tok kontroll og var så romantisk slik at hun ble helt betatt... Enn at man våknet opp sammen etter at begge hadde vært på skamfylla og egentlig ikke husker så mye... Vi som er gutta må ta føringen! Smiley

Og, ikke jobb for hardt til å få det til å funke. Egen erfaring er som regel at man fremstår som får desperat og ender opp med å planlegge for mye og gjøre alt for mye dumt. Jobb heller med deg selv, gjør deg uimotståelig for jenter! Wink
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #5 : 02. juni 2011, 00:29 »

Så diger at jeg kan arbeide som dørgorilla er jeg ikke, men ellers genialt forslag!

Akkurat i dette tilfelle betyr størrelse ingenting.
Her kommer personlige egenskaper mest frem, som med jenter og Smiley
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #6 : 02. juni 2011, 00:36 »
Begynn og jobb som dørvakt!


Been there, done that. Har fremdeles aversjon mot damer med fylleånde fra de dagene, og ikke et eneste av de "tilbudene" jeg fikk fristet til noe som helst permanent Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #7 : 02. juni 2011, 00:48 »
Letteste måten og møte nye folk er vell venner venners venner osv?

Bli med på ting du er skeptisk til, kan møte mange fine jenter på fallskjermkurs, yogatime på gymmen etc.

Og lær deg og spille gitar ofc.  Wink

Har du sett yes man?  Grin
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #8 : 02. juni 2011, 01:05 »
Facebook.

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #9 : 02. juni 2011, 14:14 »
vel jah,... jeg drar gjerne ut titt og ofte selv om jeg trener bort i mot hver dag. Du spør om hvordan finne tonen med personer som ikke er edru, og der ligger kanskje noe av problemet om man har det utgangspunktet...
De fleste ser på det å gå ut (med inntak av alkohol), som sosialt, morsomt, muligheter for møte med nye mennesker osv. Ikke som et skussmål for "fyll og fanteri". Å gjøre slike ting står veldig sterkt i den norske/skandinaviske kulturen. Så problemet blir da å klare å finne noen som ikke er for snål en eller annen plass, når man ikke ønsker å være til stede på den mest vanlige møteplassen.

Det blir skrevet: "Nei, interessekonflikter i et forhold som går utover den andres hobby kan vi spare oss for". Dette vil si at vedkommende du skal møte skal kunne gå rett inn i et liv og må følge dine spille regler til en hver tid, hva anngår kosthold og strukturerte dager. Alt som innebærer noe form for usunnheter går bort. Hvem i all verden vil gå inn i noe slikt? bortsett fra noen som foretrekker akkurat et slikt liv..

Tipper du må lete på et gym, eller henge runt på kostholdsbutikker. Men du vil mest sannsynlig bare bli oversett av de som ser ut som et  objekt for dine interesser, de er selvsagt for opptatt med det de skal der, nemlig å følge sine strukturerte rutiner, de bruker ikke plassen som sjekkeplass...

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #10 : 02. juni 2011, 14:25 »
Få deg venninner, så får du venninnene til venninnene dine til å introdusere deg til andre jenter.
Så prøver du deg på dem.  Grin

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #11 : 06. juni 2011, 02:10 »
Så smart !
Om ikke det fungerer, kan du jo bli venn med hu jenta du ble introdusert for, og be henne om flere venner ! Smiley

Noen år senere, er du P.I.M.P.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #12 : 06. juni 2011, 02:12 »
På jobb (faktisk), ute på en fritidsaktivitet (gjerne med felles venner), ute på byen (kanskje ikke så vanlig som man skulle tro, usikker der), på vors (kanskje dette er vanligere enn ute på byen).

Jeg har ikke hørt om så mange som har truffet hverandre på treningssenteret.

Utlogget adfghsdgsfjsjrjrs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #13 : 29. juli 2011, 19:39 »
Jeg har festa litt, men det var mest før jeg begynte å trene. Jeg har truffet begge de to damene jeg har vært sammen med (eksen og nåværende kjæreste) på nettet. Ikke på datingsider, men via sosiale nettverk. Begge to har bare sendt meg en melding og kommentert noe hyggelig og så har vi kommet i prat, møtt hverandre og blitt sammen  Smiley På byen har jeg bare møtt damer for tilfeldig sex, jeg har ikke møtt kjærestemateriale der. Har datet en kollega i en ukes tid, så jobben er også et alternativ.

Utlogget Envy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

  • Veien tilbake til målet
Sv: Hvor treffer folk(nye par) hverandre?
« #14 : 23. august 2011, 12:00 »
Kjøttmarkedet på byen er egentlig ikke verdens beste sted for å finne et fast forhold. Mange useriøse som bare er ute etter en ting på byen..

Treningssenteret, sosiale nettverk og jobben er bra steder for å finne noen man vil dele mer enn sengen med Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!