Skrevet av Emne: yaegers RYP - merknader til programmet? + kosthold  (Lest 5487 ganger)

Utlogget yaeger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 207

Heisann.l Jeg har nå begynt på RYP programmet, og går på med stor mot!

Mitt program er som følger:
Grunnprogram

Knebøy
Markløft
Benk skrå m manualer
Sittende roing - bredt grep
Arnoldpress
Biceps i litt skrå benk
Triceps( vet ikke hvordan jeg skal ta den øvelsen enda) tips?
Mage i maskin
Mage i ribbevegg

Bør jeg legge til noen øvelser? hva med nedtrekk ?.

Jeg har også kjøpt Creaforce, Prozyme og vitaminer i  fleng! Nå er jeg motivert!
Hva kan dere si om hva type kosthold jeg bør spise? billige middager helst trenger jeg tips til, da lunch og kveld er lett å finne på noe godt og sunt Smiley

Utlogget The Pink Panther

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158


Bør jeg legge til noen øvelser? hva med nedtrekk ?.


Nedtrekk/Chins var vel med i den gamle versjonen av RYP hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan du godt ta med hvis du har tid til det:) Ser du allerede har lagt til markløft, så hvis du legger til nedtrekk/chins har du faktisk alle øvelsene som var med i det orginale programmet! Eneste du bør ta hensyn til da er at antall sett på roing er økt i den nye versjonen, for å kompensere for at nedtrekk ikke er med. Anbefaler derfor at du reduserer antall sett hvis du legger til denne øvelsen Smiley

Er vel tricepspress som står som triceps-øvelse? Her kan du egentlig velge den tricepsøvelsen du liker best. Jeg hadde franskpress når jeg kjørte RYP, funka fint Smiley

Tips til middager finner du en del av i mat-delen på forumet, men er vel ingen hemmelighet at det går mye i kylling og karbonadedeig i div varianter for ganske mange her inne.. Tongue

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Det står veldig godt beskrevet i programmet hva du bør spise. Det er til og med satt opp et godt eksempel, så tror ikke du vil få så mye bedre råd her.

Gå til:  

Er du på jakt etter matkilder som er sunne? Se denne artikkelen,

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192637

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201973

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.