Skrevet av Emne: Kaker/dessert. Proteinrikt, uten "mel" og tilsatt sukker.  (Lest 52133 ganger)

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Kikker litt i tråden din for inspirasjon igjen. Skal ha med meg kake i bryllup. Tror eg skal lage min egen vri av proteinmarengsene dine. Har fått tak i roasted peanut flour  og toffe proteinpulver fra iherb som eg skal teste. Smiley
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 270
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 270

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Mager kesam (12 gram protein per dl) og nyplukkede bær rørt sammen. Bruk halvparten mager vaniljekesam hvis du vil ha en litt søtere dessert.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Noen som aner hva som skjedde med BF/AF-2013? Makan til genial oppskrifter må man lete lenge etter. Har alltid sliti med å finne en god balanse mellom low fat, low carb and extra high protein. Men her er det gulloppskrifter på rekke og rad. Så trist at hu plutselig ble bort, blir reint bekymra om treningsforum har mista en sånn god inspirasjon.
Send gjerne en PM om noen veit hva som skjedde Wink

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?