Skrevet av Emne: Hva skal jeg gjøre? :(  (Lest 16014 ganger)

Utlogget Danielvilblisterk "tjukken"

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Hva skal jeg gjøre? :(
« : 02. juni 2011, 16:06 »
Ok her er greia. Har en jente som jeg er utrolig forelsket i og har vært det i over 4 måneder nå. Vi "driver" på en måte men er ikke sammen. Vi har lovet hverandre å være ærlige mot hverandre og passe på hverandre.

I går skjedde det noe jeg angrer på. Besteveninnen min som jeg har kjent lengre enn ho jeg er forelsket i sov over hos meg. Det ble til at vi så på film og hun satt intill meg. Så begynte hun å kose med meg og det endte med kyssing som endte med sex noe som aldri har skjedd før så det var veldig rart.

Jeg har så dårlig samvittighet. Skulle ønske det aldri hadde hent. Er så utrolig glad i jenta jeg er forelsket i og vil ikke miste henne for noe i verden. Men om hun skulle få vite at det skjedde vil hun forlate meg på sekundet. Føler meg som et dårlig menneske og er det sikkert også.

Hva skal jeg gjøre?
Burde jeg føle meg som et dårlig menneske? Det går så innpå meg det som skjedde.. Sad

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #1 : 02. juni 2011, 16:23 »
Nei. Alle gjør dette mot alle uansett.

Ikke si noenting til hun du er hypp på. Og be bestevennina di holde kjeft om alt. Hvis bestevennina di begynner å plapre, er hun slem mot deg og du burde ditche henne uansett. Så da må du bare blånekte alt, og si f. eks. at bestevennina di sa hun var hypp på deg og ville bli noe mer, men at du ikke ville noe med henne og var hypp på en annen, og at vennina di da ble forbanna og prøver å ødelegge ting mellom deg og hun du er keen på ved å si at du lå med henne.

Null stress joggedress bror Cheesy Du kan uansett vedde på at hun du er keen på har gjort dritt med andre bak din rygg uansett, så da stiller dere uansett likt.

Utlogget Danielvilblisterk "tjukken"

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #2 : 02. juni 2011, 16:38 »
Besteveninnen min lovte meg at det var vår hemmelighet og at ingen skal få vite det så håper bare dette går bra og at jeg ikke har ødelagt noe Sad

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #3 : 05. juni 2011, 09:38 »
Dette er jo helt vanlig  what

Ja, du burde ha dårlig samvittighet. Nå må du bestemme deg for å si det til dama du liker, eller for alltid holde på hemmeligheten.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #4 : 05. juni 2011, 10:04 »
Jeg synes du skulle ha sakt det til ho du liker.. For blir dere ilag og denne kvelden lekker ut, han det hende du mister henne lell siden du lovet henne å vare ærlig og så lyver du rett i ansiktet hennes..
Må jo ha følelse med henne du ha sex med og da, eller ha du bare sex for at du ha lyst der og da?
Da er ikke følelsene for hun du er forelska i sterk nåkk..

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #5 : 05. juni 2011, 10:36 »
Om du vet at du mister ho om ho får vite det, så holder du kjeft å håper på at du kan stole på ho venninna de.. Så enkelt er det.. For holder ho kjeft og du holder kjeft er dere kun 2 som vet og da er muligheten til stedet for at det ikke kommer ut. Men har du fortalt det til noen og ho forteller det til noen er det snart 40stk som vet og da er du nok ute å kjøre....
Det hadde jeg gjort..
Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #6 : 05. juni 2011, 15:16 »
Disse folka her prøver å lure deg til å miste dama...

Ingenting negativt kommer til å skje så lenge hun ikke får vite om det Tongue Og så lenge det bare er deg og vennina di som vet om det, så vil det mest sannsynlig aldri bli noe problem. Hvis vennina plaprer, si hun lyver for å ødelegge for deg osv.

Sier du det nå kan det være hun ditcher deg, er du hypp på det ?? Det hun ikke vet skader henne ikke ffs.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #7 : 05. juni 2011, 15:24 »
Disse folka her prøver å lure deg til å miste dama...

Ingenting negativt kommer til å skje så lenge hun ikke får vite om det Tongue Og så lenge det bare er deg og vennina di som vet om det, så vil det mest sannsynlig aldri bli noe problem. Hvis vennina plaprer, si hun lyver for å ødelegge for deg osv.

Sier du det nå kan det være hun ditcher deg, er du hypp på det ?? Det hun ikke vet skader henne ikke ffs.

Helt enig. Jeg er kanskje ikke enig i at han bør nekte hvis "bestevenninna" plaprer til noen andre om det, men å begynne å fortelle det til dama han er hypp på, ser jeg ikke poenget med. Det er ikke utroskap hvis man ikke er sammen (eller ikke har noen "avtale" om å være exclusive).

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #8 : 05. juni 2011, 15:39 »
Spørsmålet er: hva er å være sammen? Når man "holder på" med noen så ville jeg ha følt det som å være sammen med personen og jeg ville følt at hvis denne personen hadde holdt på med noen andre samtidig så hadde det vært utroskap. Det at man må snakke med partneren og spørre: "Er vi sammen nå?" for å få klarhet i om man er sammen eller ikke, ja, det er ofte til det beste for seg selv, men jeg synes ikke det burde være nødvendig. Dama som trådstarteren holder på med anser kanskje det de holder på med som begynnelsen på et forhold og jeg synes, selv om det ikke er noen lov om det eller at det ikke er avtalt noe fra eller til, at trådstarter skal være såpass ærlig med dama at han forteller at han har gjort en tabbe han angrer på fordi det er bare henne han vil ha. Ja, kanskje mister han dama han ønsker seg, men da mister han henne med verdighet. Kanskje blir også dama så glad for hans oppriktighet at hun vil bli enda mer glad i ham.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #9 : 08. juni 2011, 02:18 »
Ærlighet varer lengst. Er så møkk lei at folk som gjør feil ikke kan innrømme ting. Stå for det du gjør - altså, du burde ikke gjort det i det hele tatt. Gjort er gjort, og da må du ta konsekvensene av det. Hu fortjener å få vite det, punktum.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #10 : 08. juni 2011, 09:07 »
Ærlighet varer lengst. Er så møkk lei at folk som gjør feil ikke kan innrømme ting. Stå for det du gjør - altså, du burde ikke gjort det i det hele tatt. Gjort er gjort, og da må du ta konsekvensene av det. Hu fortjener å få vite det, punktum.

Kunne ikke vert mere enig!!

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #11 : 08. juni 2011, 13:45 »
Er dere ikke i sammen har det ikke noe å si.
Vi er ikke laget for monogami, et forhold er en avtale om monogami.
At du kun holder deg til den partneren.
Uten den avtalen, er det fritt frem. Hun trenger ikke å vite det.

Jeg har vært i åpen forhold, og om du ønsker noe slikt.
Bør du si eller ha samtalen med hun du liker.
Evt kanskje du bør bli sammen med hun du liker. Og holde deg til henne.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #12 : 08. juni 2011, 14:01 »
Du dreit deg ut så enkelt er det...Hadde du kosa litt og endt opp med et kyss, men så fant tilbake til vettet og stoppet det der hadde jeg sagt dropp det og sats på hun du er forelsket i!!

Men kjære vene du hadde sex menen annen jente, en jente du tydelighvis kjenner for godt siden du også hadde sex med henne...Kanskje du ikke vet helt hva du føler eller?

Det er mange steder før det endte med sex du kunne ha stoppet det, å det og være kåt er ingen undskyldning Wink

Så ta det som en mann, ser der er fler av dem over her Wink Og si det til henne, men uansett lykke til!!

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #13 : 08. juni 2011, 14:16 »
Slik jeg ser det, er det to mulige utfall av denne situasjonen.

- Som flere andre har sagt: Det mest riktige er å være ærlig. På den måten bryter du verken med egne prinsipper eller opptrer umoralsk. Ved å være ærlig bevarer du verdigheten din livet ut. Går du inn i dette forholdet med løgn, er det en lettere grense å bryte senere.

- Ikke si noe. Definer dette som en meget uheldig glipp og la straffen være din dårlige samvittighet. Still spørsmålet tilbake til deg selv: Hvis hun hadde gjort noe sånt, ville du da vært kjent med det? Jeg vet om mange som velger svaret: "Nei, vet jeg ikke om det, så ikke la meg vite det heller". Ved å fortelle det så ender du mest sannsynlig opp med å såre henne også.

Slik jeg ser det har du to valg - begge involverer at du burde gå i deg selv. Lev med din dårlige samvittighet og ta lærdom av det. Ikke gjør slikt igjen - det er ikke verdt det. Det er også formildende at dere kun er to som vet om det her. Jeg ville syntes det var mye værre om "alle" visste om dette bak ryggen på hun du er forelsket i. Fortell henne det og ta konsekvensene av det. Dette er uten tvil det de fleste synes er riktigst. Både normativt og moralskt. Inkludert meg selv. Men jeg vet også at ting ofte kan være mer kompliserte enn et "ja/nei" standpunkt - så tenk virkelig godt igjennom dette og vurdere de ulike valgene opp imot hverandre.

Du har allerede skuffet deg selv.

Skal du skuffe den andre eller varer ærlighet lengst?

Jeg vet hva jeg hadde gjort, men dette må til syvende og sist være opp til deg. Du velger hva slags person du vil være.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #14 : 08. juni 2011, 17:21 »
Det beste å gjøre er å holde tett om det som skjedde. Utroskap er mer normalt enn man tror, men det er ikke utroskap i dette tilfellet da dere ikke har etablert et forhold ennå. Forteller du det til din forhåpentligvis framtidige kjæreste kommer det 99% garrantert til å lekke ut.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!