Skrevet av Emne: Hva skal jeg gjøre? :(  (Lest 15936 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #15 : 08. juni 2011, 20:29 »
Du er ikke sammen med dama for fuck sake. Det du skal forsikre deg om er at bestevenninnen din ikke er keen slik at hun lager uro om du blir sammen med dama du er hypp på.  Forteller du det kan du uansett ikke få lov av dama (om hun allikevel vil bli sammen med deg) til å henge med bestevenninnen din.

Sammendrag:

1.
du kan være "ærlig" og fortelle det og miste en av de to uansett om du blir sammen med dama eller om hun stikker.

2.
 Du kan akseptere at det var dumt, men at du aldri ville gjort det om dere var sammen, og dermed gi gass for at dere faktisk får til et fungerende forhold, OG du beholder bestevenninnen din uten at dama kan nekte deg det fordi hun er en du har hatt sex med

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #16 : 12. juni 2011, 20:09 »
du er kald hvis du gjør noe slikt og fortsatt blir sammen med hu dama du er forelsket i. startet forholdet på en løgn og samtidig må leve med den hemmeligheten hver eneste dag du er med henne, klarer du å takle det så ja, da er du kald.
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva skal jeg gjøre? :(
« #17 : 12. juni 2011, 20:12 »
Så alle gjør dette mot alle? Kanskje i din verden Smiley

Pff sånt som dette skjer ofte da rimelig ofte vil jeg tro. I min verden også. Smiley

I blant velger man å tenke med lillegutt og da skjer det sånne ting. Det jeg ville gjort er å holde kjeft om det, men likevel ikke prøve å bli sammen med hu andre jenta. Du høres ikke ut som den helt kalde personen og det ville bare plaget deg så lenge dere var sammen vil jeg tro.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!