Skrevet av Emne: seksten års jente, vil ned i vekt  (Lest 12780 ganger)

Utlogget linnhfa

• Aktivt medlem
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

seksten års jente, vil ned i vekt
« : 08. juni 2011, 16:26 »
Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

- Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.

Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

-Linn

Utlogget treningssnabben

• Leieboer
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: seksten års jente, vil ned i vekt
« #1 : 08. juni 2011, 16:31 »
Du er ikke veldig kjent her, men har 150posts og 20 honnør? Smiley virker også som du har kommentert og rettet på andres programmer\kosthold.. noe som ikke stemmer? Tongue powerking!

Utlogget linnhfa

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #2 : 08. juni 2011, 16:36 »
Det er gamle typen min som hadde to brukere, han brukte min e-post, så jeg tok jeg den tilbake og endret på den. ;-P

Utlogget 41232341

• Erfaren bruker
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

« #3 : 08. juni 2011, 16:45 »
Les honnørene dine Wink

Utlogget linnhfa

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #4 : 08. juni 2011, 16:51 »
Ja, det var typen min som jeg var sammens med i to år, han fikk meg til å begynne å trene, da det ble slutt sluttet jeg å trene. Hvis dere ikke trur at jeg er en jente på seksten år, så får dere ta og sjekke min facebook ellers legge meg til på msn. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000465048316  Nå har jeg brunt hår. msn; linnfosdahl@hotmail.com

Utlogget 41232341

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #5 : 08. juni 2011, 16:55 »
vi tror deg..

Mente bare at det var mye god info i honnørene dine

Utlogget Alkoholikern

• Aktivt medlem
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

« #6 : 08. juni 2011, 16:59 »
Ja, det var typen min som jeg var sammens med i to år, han fikk meg til å begynne å trene, da det ble slutt sluttet jeg å trene.

Du sier jo svaret selv, start å tren. Er ikke så komplisert

Utlogget linnhfa

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #7 : 08. juni 2011, 17:03 »
Japp, men tenker på hva jeg skal trene?

Utlogget treningssnabben

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #8 : 08. juni 2011, 18:28 »
Japp, men tenker på hva jeg skal trene?

Les honnørene dine.. som sagt, jeg tvilte litt på posten din, for du har kommet med mye bra info til andre! Igjen, les honnørene dine, og få fart på sakene! Smiley

Utlogget linnhfa

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #9 : 08. juni 2011, 19:36 »
Les honnørene dine.. som sagt, jeg tvilte litt på posten din, for du har kommet med mye bra info til andre! Igjen, les honnørene dine, og få fart på sakene! Smiley

Ja, det var typen min som jeg var sammens med i to år, han fikk meg til å begynne å trene, da det ble slutt sluttet jeg å trene. Hvis dere ikke trur at jeg er en jente på seksten år, så får dere ta og sjekke min facebook ellers legge meg til på msn. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000465048316  Nå har jeg brunt hår. msn; linnfosdahl@hotmail.com

Utlogget erikv2

« #10 : 11. juni 2011, 19:14 »
lol.

dette bør bli en bra tråd.

Utlogget SKH

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

• Hver dag er en ny dag
« #11 : 16. juni 2011, 19:13 »
Begynn å tren igjen, evt. få med deg en venninde om det er vanskelig å presse deg selv. Eller så kan du ta en times tur med effektiv gåing hver dag.
Og spis flere mindre måltider (ikke minimåltider som f.eks. 1 kiwi) om dagen i stedet for å stappe i deg dritt halve dagen, spise middag og så spise enda mere dritt. Er ikke verre enn det.

Utlogget quintriceps

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #12 : 16. juni 2011, 19:44 »
Ikke fail på treningsenteret som 90% av chicks, å sitt der og kjør tricepspushdowns og annet lættis. Jenter har det sykt enkelt da de ikke må trene noe avansert i det hele tatt. Er ikke noe galt i å ha litt fett på kroppen, men om du ikke trener betyr det ofte at man er i dårlig form, og det er aldri bra. Jeg ville satset på kondisjon og kroppsvektstrening for deg. Når du får bra kondiss og opprettholder denne, vil det være veldig enkelt for deg å trene, kjøre cardio og forbrenne deg tynnere om det er det du ønsker. Kroppsvekt øvelser hvor du satser på magetrening, bentrening/rumpetrening vil stramme deg opp. Ikke begynn å tren med vekter og kast bort tid. Løping er alltid en slager, selvom du synes det er kjedelig/tungt i starten vil du elske det når du kommer i løpeform, og den kondissen kan overføres til alt, cardio vil være en lek for deg om du opprettholder den kondissen som jeg nevnte. Kjør knebøy(fulle reps) uten noe vekt, glutebridges både statisk og med reps, planken, sideplanke, etc, slike øvelser. Kjør på!

Utlogget myhrer95

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

« #13 : 21. juni 2011, 13:55 »
,.
Knebøy 120 kg Markløft 152,5 kg Benkpress 107,5 kg Militærpress 60 kg

Utlogget 41232341

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #14 : 21. juni 2011, 14:16 »
Hei!

Nå vet ikke jeg hva slags treningsgrunnlag du har fra før. Men hvis du vil ned i vekt er ikke styrketrening din greie. Ved styrketrening bygger du muskler, og går opp i vekt.

.. men hvis det er fett du vil forbrenne, er kardiotrening viktig. Har gode erfaringer selv ved generell kondisjonstrening. I stedet for kjedelige joggeturer hver dag, så kan du variere litt. Gjerne sykle 1 t et par ganger i uka, motbakkeintervaller og svømme litt. Det er også viktig å tøye OFTE! Kjør ordentlig oppvarming også, i stedet for å begynne rett på øvelsen. Ordentlig oppvarming effektiviserer treningen betraktelig.

Sit-ups og knebøy kan være gode øvelser hvis du vil ha flatere mage og fastere rumpe. Sliter du med å trene alene, så kan du også melde deg på "Zumba", eller "Friskis & Svettis". Kjenner mange som har meget gode erfaringer med disse treningsmetodene, og det er ikke kjedelig.

Ang. kostholdet ditt, så er ikke kosthold det aller viktigste hvis du kun vil gå ned i vekt. Selv om mange sier at man må leve på lav-karbo diett, ol., så er det viktigere å trene. Kostholdet kommer av seg selv mens du trener og kommer inn i et miljø.

Hvis du vil ha en "spretten" rumpe, så er fridrett en god ting. Du trenger ikke å konkurrere, men finn deg et idrettslag du kan trene med. Hekkeløping og trappehopping er god trening.

Mye piss du har skrevet der:
"Men hvis du vil ned i vekt er ikke styrketrening din greie. Ved styrketrening bygger du muskler, og går opp i vekt. "
"Ang. kostholdet ditt, så er ikke kosthold det aller viktigste hvis du kun vil gå ned i vekt"

Kostholdet er det viktigste og man burde trene styrke for å bevare muskelmassen på kaloriunderskudd.
Selvfølgelig går man ikke automatisk opp i vekt av styrketrening. 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!