Skrevet av Emne: Har ikke tid til å spise, (tips til oppskrifter til billig, raskt og sunn mat)  (Lest 2762 ganger)

Utlogget dodger

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Dagene mine går ofte i ett fra jeg står opp til jeg er hjemme kl 10 om kvelden. Løper for å rekke t-banen til trening, løper for å rekke bussen til jobb rett etter trening, og jobber som selger et sted der det ofte ikke er tid til pust i bakken mellom kundene. Med andre ord må jeg som regel spise i farten. Jeg har nå i det siste bare klart å få i meg rundt 2000 kcal per dag (enkelte dager mindre) og med mitt aktivitetsnivå burde jeg ligge på  3/4000 kcal +
Jeg bør og ikke overskride et matbudsjett på 3-4000 i måneden (ink proteinpulver og tilskudd) Jeg bør også ligge på et daglig protein innskudd på minst 240g pr dag.

Noen som har noen tips til mat som kan lages i større "kvantum" og fryses ned slik at det bare er å grabbe det med seg før en stikker på trening/jobb? Bør helst ikke koste mer enn 15kr per måltid (og med 500 kcal)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

15kr for 500kcal.. Tja, har du sjekka sjokolade, smør, olje? Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Nøtter er kaloririkt!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!