Skrevet av Emne: Vil bli kvitt vaskeballen  (Lest 4952 ganger)

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Vil bli kvitt vaskeballen
« #15 : 13. juni 2011, 22:29 »
Gakkakken,

den gode nyheten er at du sikkert har greit med magemuskler (og andre muskler) allerede, den dårlige nyheten er at om du vil de skal synes så er det kun tap av fett som gjelder Wink Du kan øke musklaturen men fettet vil forbli dersom du ikke holder et kaloriunderskudd over en viss periode.

Du var litt tvetydig i hva du ønsker så jeg spør, for å være på den sikre siden. Ønsker du fett/vekttap eller bare komme i generelt god form med litt muskler under spekket og en bedre kondisjon?

Dersom du ikke er interessert i å gå ned i fettprosent men øke den generelle fysiske formen så ville jeg anbefalt litt kardio, f. eks. tre ganger i uken, det kan være noe så enkelt som en gåtur men forsøk å få pulsen godt opp for å få mest mulig utbytte. Selvfølgelig ikke nødvendig å ta seg ut maks til å begynne med, om ikke du liker trening noe særlig så er det en tilvenningsprosess og jeg er sikker på at jo bedre form du kommer i, desto mer glede vil du finne i treningen.

Dersom du vil trene styrke hjemme så fins det mange øvelser man kan kjøre med kun kroppsvekt, ta en titt på denne siden: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Klikk på den enkelte muskelen og du får opp diverse øvelser med og uten apparater.

Roing er forresten en fin-fin øvelse, du får opp hjerterytmen og bruker mange muskler i overkroppen, spesielt ryggen.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!