Skrevet av Emne: Hemo Rage black ultra concentrate(Nutrex)  (Lest 10619 ganger)

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Hemo Rage black ultra concentrate(Nutrex)
« : 07. juni 2011, 08:27 »
Konsistens:
Pulveret er ganske grovkornet i forhold til feks WF. Litt vanskelig å blande ut. Ble bedre av å stå på benk et par min.

Fordøyelighet:
Ingen mageproblemer med dette produktet

Smak på kosttilskuddet
Det er et PWO pulver, så hvem bryr seg egentlig.
Vel. jeg kjøpte sucker punch. Smakte egentlig ganske standard fruit punch. Ganske mye smak. WF smaker litt bedre, men dette er på ingen måte vondt.

Totalvurdering:
Denne er egentlig litt vrien. Forrige produkt jeg brukte var Jack3d. Tre skuffer.Reklamen til dette produktet sier en skuff er nok. Det stemmer... Hva angår sentralstimulerende blir tre skuffer Jack3d som en red bull i forhold til dette. De to første gangene jeg brukte dette ble det mye puls og hjertebank. Trene høyvolum bein ble et lite helvete og jeg vurderte seriøst å gi boksen til noen andre. Har nå fått brukt det noen ganger og har vel vendt meg litt til det. Fortsatt litt volsom på beinøkt, men bra på de mindre muskelgruppene. Rimelig vanskelig å avslutte økta noen ganger. Dette produktet kan man lett overtrene på tror jeg

Feilen med produktet er at det bare er loads med stims og ikke noe annet. Kommer ikke til å kjøpe den igjen rett og slett fordi den er for kraftig for meg.

Vil du ha et produkt som gir ei god økt med masse pump uten å føle du "tar av" eller er litt ukjent med PWO pulvere, så finn noe annet. Dette er ikke hva du leter etter.

Vil du ha et produkt som sparker deg i gang til en morgenøkt etter lite søvn den natta eller du liker følelsen av å være påvirket av stims, kan du nok gi denne et forsøk.

Jeg gir den 6/10 siden jeg rett og slett ikke liker følelsen på kroppen den gir.

Pris:
Kjøpte den på Powerbody på tilbud til 190 NOK

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!