Skrevet av Emne: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter"  (Lest 40811 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

WTF!!??

Hvordan i all verden skal man gi et treningssenter ret til å bryte inn i ens private rettssfære og pålegge testing på en måte som tidligere kun var forbeholdt politiet?
Og antidoping Norge: den mest useriøse aktøren som finnes i Norge etter SOS Rasisme, er de som skal bistå.

Slik ting er i dag er det ikke ulovlig å bruke steroider, noe som gjør at vi har relativt lite skader og et greit opplyst miljø rundt dette i Norge. Skal dette fortsette flyttes salg og distribusjon tilbake til skitne aktører og kriminelle bakmenn med mer på reportoaret enn salg av androgene anabole steroider. Dette er grøtpolitikk på sitt verste, gjennomtvunget ev lite preventivt tenkende politikere.

Og til slutt, hva har noensinne brukere gjort galt på et treningssenter? Er det plass til svette turtallsmaskiner på tredemølle, så må det vel også være plass til løftere. Vil dette bety at de vil teste mistenkelige personer for EPO også? Fat chance!
http://www.dagbladet.no/2011/06/15/nyheter/dopingkontroll/doping/16926557/

EmyR

  • Gjest
Honnør.

Tar avstand fra slik selv, men er enig i alt du sier. Det er ikke ulovlig, så hvorfor skal de testes? De gjør ikke noe mer skade de enn de andre som er der. Men vi har en latterlig treningskultur her i Norge, der alt som har med bygging å gjøre er fyfy. Sikkert derfor steroidebrukere jaktes på og "EPO-folk" blir oversett.

Jeg kan til dels skjønne at de store treningsstudioene ikke ønsker de velkommen, da enkelte av disse ofte trosser loven med salg, distribusjon etc av steroider, noe studioet selvsagt ikke ønsker kontakt med. Mange studioer har vel en policy der det er "ulovlig" så man må skrive under før man melder seg inn.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Honnør!

"På hvilket grunnlag er jeg misstenkelig eventuelt"?

Synsing og trynefaktor vil gi treningsenterene makt de ikke fortjener å ha, Slike inngripener skal kun gjøres av politimyndighetene!

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

"Den fettprosenten der var litt i laveste laget, jenta mi. Kom her, du må pisse for oss"

DEnne "mistenkeligheten" de vil basere seg på blir UTELUKKENDE steroider. Annet som også klassifiseres som dop vil ikke omfattes med mindre de er en del av en test etter anabole stoffer. Jeg tenker på effedrin, clen, melanotan, T3 etc. etc.

Hvordan i all verden kan de pålegge oss å bli testet for noe som ikke er ulovlig å bruke?! Særlig om man har vært medlem FØR reglene kom. Og ikke minst, hvilke sanksjonsmuligheter vil treningssentrene få? Kan jeg "mistenke" noen og melde ifra om at jeg mistenker en person for å bruke clenbuterol f.eks?


Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Meh, så lenge det blir mindre av bolærne så kunne jeg ikke brydd meg mindre om jeg må pisse på kopp en gang i halvåret Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

EmyR

  • Gjest
Meh, så lenge det blir mindre av bolærne så kunne jeg ikke brydd meg mindre om jeg må pisse på kopp en gang i halvåret Wink

Er vel en side av saken det og Smiley Men synes det er stor forskjell på disse "ungdomsbolerne" med bolekjede, baggy joggebukser og som forteller mordi-vitser, og de som virkelig tar treningen seriøst og vil nå langt. Sistnevnte har jeg null problemer med. Det er jo selvsagt bra for oss dopingfrie at vi kan bli erklært "dopingfri" istedet for at det vandres rundt med rykter, men ærlig talt - har det vært noe problem med noen folk som bruker steroider før på gymmet? Ikke som jeg har erfart iallefall.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Meh, så lenge det blir mindre av bolærne så kunne jeg ikke brydd meg mindre om jeg må pisse på kopp en gang i halvåret Wink
De kunne jo begynne prosessen med å teste de som faktisk jobber på treningssentrene. Da ville halvparten av SATS og Elexia sin stab forsvunnet første uken

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Meh, så lenge det blir mindre av bolærne så kunne jeg ikke brydd meg mindre om jeg må pisse på kopp en gang i halvåret Wink
Hva er galt med bolere så lenge de ikke utnytter fordelen i konkuranse?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

ahnz vil ha det koslig og stille når man trener.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

De kunne jo begynne prosessen med å teste de som faktisk jobber på treningssentrene. Da ville halvparten av SATS og Elexia sin stab forsvunnet første uken
Dette ser jeg frem til Wink haha....jobben ryker nok for "en par" stykker da Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Ser ikke problemet med dette. Om man skal bole kan man vel heller trene et sted som tillater det.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Hva er galt med bolere så lenge de ikke utnytter fordelen i konkuranse?.

Du har den typen som er selvopptatte egoer som står å poserer selv med et treningslokalet fullt av mennesker som vil trene. Sørger for å ha minst 3 skift av tskjorte slik at man får vist seg frem. Skryter av fremgangen selv om de er 100% klar over at de har proppet seg full av steroider og sammenligner seg i samfunnet med andre som har jobbet med trening over LANG tid og er rene. Status i samfunnet er åpenbart et tema og doptryner som skryter på seg store tall og ikke MINST påstår de ikke har rørt doping.

Er det rart man blir forbanna på visse folk som boler seg? NEI..
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

EmyR

  • Gjest
Du har den typen som er selvopptatte egoer som står å poserer selv med et treningslokalet fullt av mennesker som vil trene. Sørger for å ha minst 3 skift av tskjorte slik at man får vist seg frem. Skryter av fremgangen selv om de er 100% klar over at de har proppet seg full av steroider og sammenligner seg i samfunnet med andre som har jobbet med trening over LANG tid og er rene. Status i samfunnet er åpenbart et tema og doptryner som skryter på seg store tall og ikke MINST påstår de ikke har rørt doping.

Er det rart man blir forbanna på visse folk som boler seg? NEI..

Og dét var en annen side av saken Wink Honnør for den!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Du har den typen som er selvopptatte egoer som står å poserer selv med et treningslokalet fullt av mennesker som vil trene. Sørger for å ha minst 3 skift av tskjorte slik at man får vist seg frem. Skryter av fremgangen selv om de er 100% klar over at de har proppet seg full av steroider og sammenligner seg i samfunnet med andre som har jobbet med trening over LANG tid og er rene. Status i samfunnet er åpenbart et tema og doptryner som skryter på seg store tall og ikke MINST påstår de ikke har rørt doping.

Er det rart man blir forbanna på visse folk som boler seg? NEI..
Saklig debatt er tydeligvis for mye å håpe på nå for tiden på tf. Jeg gir blanke f i hva andre gjør på treningen, jeg er der for å trene selv, ikke glane på andre.
Jeg har heller aldri rørt AAS, og hadde jeg gjort det ville jeg selvsagt ikke sammenlignet meg selv med andre som er "reine". Jeg har stor respekt for "reine" folk som har oppnådd god størrelse, men det betyr ikke at jeg ser ned på bolere. Kjenner en del som boler, og de er helt som vanlige folk. skryter aldri av størrelse eller brifer på treningsstudioet.
Synes du virkelig det er så galt i å ville bli større enn gener tillater ved vanlig trening?. Finnes selvsagt de som ikke gidder å legge hardt arbeid i det, og boler fra første stund, men det betyr ikke at musklene kommer gratis. Det kreves fortsatt innsatts av personen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Du har den typen som er selvopptatte egoer som står å poserer selv med et treningslokalet fullt av mennesker som vil trene. Sørger for å ha minst 3 skift av tskjorte slik at man får vist seg frem. Skryter av fremgangen selv om de er 100% klar over at de har proppet seg full av steroider og sammenligner seg i samfunnet med andre som har jobbet med trening over LANG tid og er rene. Status i samfunnet er åpenbart et tema og doptryner som skryter på seg store tall og ikke MINST påstår de ikke har rørt doping.

Er det rart man blir forbanna på visse folk som boler seg? NEI..
Skal jeg si hva som er irriterende på et treningssenter?
16-19åringer som har kjøpt seg nye treningshansker, singlet, proteinpulver og et pre workout pulver som de funderer på om er best å drikke liggende på magen, eller stående på hodet for best virkning. Det er DISSE karene som har kaktuser, stirrer seg selv i vinduet og diskuterer kåthet, russebuss og sin syyyke fremgang høylytt på treningssentrene. Bolerne holder seg stort sett for seg selv og er nok på trening til å bare ville gjøre unna økten i fred med musikk i ørene. Og ikke minst, de fleste VET hva de driver med. Faktum er at støttemedlemmene, de feite, eller de tynne eller forlk med generelt lite kunnskap er de som "frykter" bolerne. Ikke er de farlige, de har ofte my kunnskap og lager lite bråk. Allikevel er de sett på som sorte får, blandt oversvette middelaldrende menn som løper i altfor små shorts/ tights og nekter å tørke svettedammene de etterlater seg. DEtte tiltaket er bygget ene og alene på FRYKT for noe en ikke skjønner eller klarer å oppnå. De har tatt et valg for SEG SELV, et valg du, jeg, staten ELLER treningssenteret ikke har noenting som helst med.

Og hva gjelder brukere, så vet jeg om et hopetall av brukere blandt de ansatte på flaggskipssentrene til både ELexia og SATS. Jeg forutsetter vel da at reglene om testing egentlig skulle omfatte disse også? Neppe, ettersom det er de som skal rapportere "mistenkeligheter" i utg. pkt. En annen ting er at er man allerede venn med de som jobber, men allikevel bruker så vil de heller ikke kreve test av deg. Korrupt og tilfeldig blir resultatet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!