Skrevet av Emne: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter"  (Lest 40800 ganger)

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Det er ikke straffbart å bruke steroider, men derimot å selge/omsette steroider  Wink
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
I know;) Gjorde det også, og ble straffet for det.

Sonet mitt år i fengsel jeg, og er ferdig med det livet for mange år siden Smiley

Det er endog en prinsipiell sak dette med å kreve innsyn i det enkelte menneskes helse. Hadde AAS vært illegalt, kunne et senter med misstanke kontakte politiet, som fra sin side kunne foreta en prøve eller lignende, men da snakker vi om et evt lovbrudd, ikke at en ser mer en gjennomsnittlig trent ut.




Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

EmyR

  • Gjest
Jeg har et spørsmål. Preworkoutproduktet Jack3d inneholder følgende: Arginine Alpha-Ketoglutarate, Creatine Monohydrate, Beta Alanine, Caffeine, 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]), Schizandrol A

Altså geranium som er klassifisert som doping ifølge WADA. Det er IKKE fordi det er doping, men fordi det er prestasjonsfremmende (høres det merkelig ut kan man nevne at koffein var på dopinglista til WADA tidligere). Mattilsynet har tillatt bruk av dette i kosttilskudd såvidt meg bekjent, men ved testing vil man altså slå positivt ut på dopingkontroll. Hvordan håndterer senterene seg til dette med den nye makten de har fått?

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Da tenker jeg det blir mange kroppsbyggere som må trene hjemme i kjelleren og garasjen sin etterhvert..hahaha  Cheesy
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

EmyR

  • Gjest
Da tenker jeg det blir mange kroppsbyggere som må trene hjemme i kjelleren og garasjen sin etterhvert..hahaha  Cheesy

Eller at man trener på seriøse sentre som kaliber feks Wink

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Mener å huske det står noe om doping i kontrakten man underskriver på når man begynner å trene på treningssentrene.. Står vel: bruk,salg og omsettning er strengt forbudt..
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Mener å huske det står noe om doping i kontrakten man underskriver på når man begynner å trene på treningssentrene.. Står vel: bruk,salg og omsettning er strengt forbudt..

stemmer nok d, men da har du skrevet under på noe:)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Jeg er kanskje ikke enig med deg i så mye LArs Helge men èn ting skal du ha. Jeg respekterer ærligheten din i forhold til at du selv sier at du har brukt doping og hva som ble effekten av det. Jeg skulle ønske at flere var så ærlige og ikke bare full av bortforklaringer o.l.

Honnør avgitt!

EmyR

  • Gjest
Jeg er kanskje ikke enig med deg i så mye LArs Helge men èn ting skal du ha. Jeg respekterer ærligheten din i forhold til at du selv sier at du har brukt doping og hva som ble effekten av det. Jeg skulle ønske at flere var så ærlige og ikke bare full av bortforklaringer o.l.

Honnør avgitt!

Helt enig med deg. Jeg respekterer folk som bruker OG innrømmer at de bruker på lik linje med cleane folk, men de som skal feie det under matta og ikke stå for det de gjør når det er temmelig gjennomskuelig ... ja de respekterer jeg ikke akkurat like mye Wink

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takker for den da

Jeg bruker ikke slikt lengre, trening er mosjon, helse og velvære nå.

Kanskje å banne i kirka på TF å si, men treningen er ikke SÅ viktig for meg lengre. Jeg trener fast, styrken er knallbra, og formen er fin, men det er ikke pri 1 i hverdagen lengre:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Det høres mer fornuftig ut å faktisk kunne si seg "fornøyd" og ikke alltid jage etter noe som kanskje er uoppnåelig.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Stemmer.. Var sykelig opphengt i trening.. Kanskje noen gjenkjenner seg selv når jeg sier at jeg veide meg mange ganger om dagen, målte omkretsen her og der gang etter gang etter gang hver vanlige dag.

Det er jo en ærlig inrømmelse at selvbildet til folk, kan legge grunnlaget for både mye bra, og mye dårlig..

Elsker trening, det vil alltid være en viktig del av livet mitt, men ikke på bekostning av alt annet livet har og by på. Jeg nyter alkohol i sosiale sammenhenger, jeg spiser det jeg har lyst på når jeg føler for det, og jeg tar meg mere tid til folk rundt meg.. I det lange løp, tror jeg jeg tjener mye på den prioriteringen:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Jeg er kanskje ikke enig med deg i så mye LArs Helge men èn ting skal du ha. Jeg respekterer ærligheten din i forhold til at du selv sier at du har brukt doping og hva som ble effekten av det. Jeg skulle ønske at flere var så ærlige og ikke bare full av bortforklaringer o.l.

Honnør avgitt!


Nå var det vel strengt tatt ikke Lars Helge som innrømte dette, det var først når han ble konfrontert med en avisartikkel om saken at han ble tvunget til å snakke ut.
Trener litt

EmyR

  • Gjest

Nå var det vel strengt tatt ikke Lars Helge som innrømte dette, det var først når han ble konfrontert med en avisartikkel om saken at han ble tvunget til å snakke ut.


Hvilken artikkel? Link?

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Trener litt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!