Skrevet av Emne: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter"  (Lest 40782 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Det som er gjengitt i artikkelen er medias egen lille story. (som vanlig).

Makan til feilsitering etc skal en lete lenge etter.

Og.. Hvorfor man ikke snakker om noe? Fordi at treningsverdenen, som samfunnet forøvrig har en del personer som elsker å ha noen å snakke ned på, spytte på og heve seg over..

Før noen dømmer mitt liv, kan de ha gått fotsporene  jeg har gått oppigjennom årene.

Og; Om du har gått litt i den verdenen jeg snakker om der, skjønner du også at det ikke er alt man skal snakke så veldig høyt om..

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Det som er gjengitt i artikkelen er medias egen lille story. (som vanlig).

Makan til feilsitering etc skal en lete lenge etter.

Men om prioriteringen;
Stemmer.. Var sykelig opphengt i trening.. Kanskje noen gjenkjenner seg selv når jeg sier at jeg veide meg mange ganger om dagen, målte omkretsen her og der gang etter gang etter gang hver vanlige dag.

Det er jo en ærlig inrømmelse at selvbildet til folk, kan legge grunnlaget for både mye bra, og mye dårlig..

Elsker trening, det vil alltid være en viktig del av livet mitt, men ikke på bekostning av alt annet livet har og by på. Jeg nyter alkohol i sosiale sammenhenger, jeg spiser det jeg har lyst på når jeg føler for det, og jeg tar meg mere tid til folk rundt meg.. I det lange løp, tror jeg jeg tjener mye på den prioriteringen:)
Hva var feil i artikkelen da, Lars Helge?
Trener litt

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Hva var feil i artikkelen da, Lars Helge?

Hvor skal jeg starte..

"Doperne trenger gjerne 63 milligram for en åtte ukers kur.", "smuglet dop til 1000 ukers bruk".. Les litt på den saken, så ser du det er stor feil bare i overskriften.

"Både bruk og omsetning fortsatte etter at politiet hadde slått til mot 24-åringen.
– Etter det kjøpte jeg og solgte lokalt, sier han. "

FEIL. Jeg sa at jeg hadde brukt dopingpreparater etter jeg ble arrestert en periode. Ikke at jeg solgte eller på noen som helst annen måte drev butikk. Hvor dum skulle jeg være liksom??

"Jeg leste meg opp og visste hva jeg puttet i kroppen min. Jeg visste at det var skadelig. Men i et miljø der alle andre drev med anabole steroider, tenkte jeg at det ikke ville skje meg noe, sier han."

FEIL; Har aldri sagt at alle andre drev med det heller, men på spørsmål fra aktoratet om hva jeg ville oppnå sa jeg at jeg en gang drømte om å bli verdensmester, men at det ville kreve et alt for utstrakt bruk av AAS med mine fysiske forutsetninger å i det hele tatt satse på det.

"– I min idrett brukes anabole steroider hele tiden, året rundt, uten pauser, forteller han i Salten tingrett. Han ber selv om fengsel for det han har gjort seg skyldig i og har tilstått."

FEIL; har jeg aldri sagt.

Jeg snakket om mitt forhold til dette, holdt kjeft om enkelte sider med miljøet, og presenterte meg selv som storbruker.. Guess why? For det høres bedre ut i en rettsal med noen som faktisk sier at de finansierte eget bruk, og brukte mye, en en djevel som en gang i tiden ville gjort det aller meste for penger.

Stygge sannheten, jeg har smakt på rikdom, penger, div miljøer osv, og jeg gjorde det jeg gjorde uten å se meg tilbake.. Hvorfor? Fordi jeg tjente masse penger, og de jeg hadde med å gjøre valgte selv.

Kaldt, Kynisk... Kriminellt. Men sånn er det.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Spor

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Hvor skal jeg starte..

"Doperne trenger gjerne 63 milligram for en åtte ukers kur.", "smuglet dop til 1000 ukers bruk".. Les litt på den saken, så ser du det er stor feil bare i overskriften.

"Både bruk og omsetning fortsatte etter at politiet hadde slått til mot 24-åringen.
– Etter det kjøpte jeg og solgte lokalt, sier han. "

FEIL. Jeg sa at jeg hadde brukt dopingpreparater etter jeg ble arrestert en periode. Ikke at jeg solgte eller på noen som helst annen måte drev butikk. Hvor dum skulle jeg være liksom??

"Jeg leste meg opp og visste hva jeg puttet i kroppen min. Jeg visste at det var skadelig. Men i et miljø der alle andre drev med anabole steroider, tenkte jeg at det ikke ville skje meg noe, sier han."

FEIL; Har aldri sagt at alle andre drev med det heller, men på spørsmål fra aktoratet om hva jeg ville oppnå sa jeg at jeg en gang drømte om å bli verdensmester, men at det ville kreve et alt for utstrakt bruk av AAS med mine fysiske forutsetninger å i det hele tatt satse på det.

"– I min idrett brukes anabole steroider hele tiden, året rundt, uten pauser, forteller han i Salten tingrett. Han ber selv om fengsel for det han har gjort seg skyldig i og har tilstått."

FEIL; har jeg aldri sagt.

Jeg snakket om mitt forhold til dette, holdt kjeft om enkelte sider med miljøet, og presenterte meg selv som storbruker.. Guess why? For det høres bedre ut i en rettsal med noen som faktisk sier at de finansierte eget bruk, og brukte mye, en en djevel som en gang i tiden ville gjort det aller meste for penger.

Stygge sannheten, jeg har smakt på rikdom, penger, div miljøer osv, og jeg gjorde det jeg gjorde uten å se meg tilbake.. Hvorfor? Fordi jeg tjente masse penger, og de jeg hadde med å gjøre valgte selv.

Kaldt, Kynisk... Kriminellt. Men sånn er det.
så dette er ikke bare en bortforklaring fra sannheten ? Grin
Trener litt

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Nope. Jeg var en kald kynisk kriminell, som alle andre i retten, ville jeg si mest mulig for minst mulig straff uten å trå på noen andre en meg selv.

For meg var det aldri "dopingmiddler", det var penger. Ingenting annet.


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!