Skrevet av Emne: finst de metoder for og bli høyere?  (Lest 36466 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #30 : 25. juli 2011, 18:07 »
Selvfølgelig er det en fordel å være høy Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #31 : 25. juli 2011, 18:10 »
Mange rare og ignorante svar her, men så var det et merkelig spørsmål også. Når det gjelder hva som er "optimal" høyde i forhold til å se bra ut (merk ikke "størst" ut - det blir litt mer subjektivt) så kan jeg godt gi litt input.

Byggere kommer i alle former og fasonger. De fleste ligger innenfor ca 165 til 190cm, av naturlige årsaker. De som er veldig lave får ofte en fasong og struktur som minner om dverger, eller har det vanskeligere å bygge en klassisk fin fysikk (tenk Frank Zane). Det er vanligvis lettere for de å fylle ut sin egen ramme, hvor fordelen er størst mtp. å bygge lår og armer (tenk Lee Priest og Branch Warren). Dette går på bekostning av strukturen, og de vil ofte få et mer klumpete utseende og vanskeligere for å få til de klassiske linjene. Ofte kan de også ha en bakdel når de sammenlignes med høyere folk, ettersom de faktisk ser mindre ut - selv med lik muskelmasse.

Dersom en er høy (185 og oppover) så vil en få et annet problem. De klassiske linjene er oppnåelige, men rammen er vanskeligere å fylle ut. Tykkelse i rygg, størrelse på lår og størrelse på armer vil vanligvis være skadelidende. Selv om en er rimelig muskuløs og sterk, så vil en fortsatt se "høy og slank" ut.

De fleste med lang fartstid mener at otimal høyde vanligvis er rundt 170-182cm, ettersom en da vanligvis vil ha mulighet til både å ha bra struktur (klassiske linjer) og mulighet til å bygge god muskelmasse over tid (uten å fortsatt se lang og slank ut). Når det gjelder å se "svær" ut, i sammenligning med andre, så vil det vel være en fordel å være litt høyere.. Har du bygd bra masse samtidig som du er 185-195cm så tror jeg det vil være et imponerende syn, selv om du ikke tar Branch Warren i posedown  Cool

Et godt eksempel er en nordmann ved navn Bjørn Olsson, en av de mest meritterte byggerne i senere tid. Han er 200cm(!) og rimelig muskuløs. Som du ser i bildet under (du forstår sikkert hvem han er), så er han veldig muskuløs, men vil slite litt når han stiller mot en bygger på 175cm som har bygget mye masse. Men i virkeligheten så er han rimelig imponerende og ruger godt over dørken Smiley


Utlogget Geriljakardio

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #32 : 05. april 2012, 10:33 »
THIS THREAD
JUST WENT
FULL RETARD
It's amazing what you can accomplish if you just put your mind to it!

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #33 : 04. november 2012, 03:42 »
Sammendrag:

Høy person - Potensial for mye muskler - Krever mer arbeid å bli muskuløs - Ser større ut ved siden av andre

Lav person - Mindre potensial for muskler - Blir raskere muskuløs - Ser større ut alene (bilder eller scene)


Spør man en hvilken som helst norsk "ekspert" eller lege om det er mulig å bli høyere, er svaret:
Nei, det er desverre umulig.


Vitenskapsmannen Darwin Smith har motbevist denne myten. Alle, både voksne og ikke voksne har en potesiell høyde som kan gi 5-15cm økning på bare 6 uker.

http://www.GrowTaller4Idiots.com

Og dette er ikke tull! Bare se her:

http://www.advarsel.info/helse/growtalleridiots
http://www.sexykropp.com/bli_hoyere
http://www.finnbeste.com/helse/growtalleridiots
http://www.mirakelkur.com/helse/bli_hoyere
http://www.norgestoppen.com/guide/helse/growtalleridiots
http://www.helseguide.com/bli_hoyere


Hva boken handler om:

- Følg en kostholdsplan for å få i seg alle nødvendige næringsstoffer.

- Få i seg en daglig cocktail med naturlige ingredienser for å øke hormonproduksjonen.

- Endre sovestilling

- Utføre perfekte øvelser morgen og kveld for å utnytte ryggradens endringer etter søvn og dag.

- Gjennomføre et proffesjonelt treningsopplegg

- Stoppe eventuelle vaner som hindrer vekst


Den kjøpes i digital PDF-versjon og fås kun på engelsk. For å oversette dokumentet kan man gå til http://translate.google.no/?hl=no&tab=wT# og trykke på "oversett et dokument".

Jeg anbefaler alle å lese denne.  Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #34 : 04. november 2012, 04:03 »
Utrolig mange døve svar her, gitt. Hvorfor skulle dette være noe teitere å ønske seg enn store muskler?

"Ufattelig teit du er azz, du som vil ha svære bikkepser og benke to hunnre kilå!"

Og dette er ikke tull!

Jo, tjomi, det er bare sprøyt. De tjener _store_ penger på å selge boka til desperate folk. I would know, jeg har drevet med affiliate-marketing i årevis.

...men at det er bare vas vet du vel, og det skal vel ikke forundre meg om du sitter som eier av alle sidene du lenker til slik at du er sikker på å få Clickbank-prosenten din.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #35 : 04. november 2012, 04:43 »
Utrolig mange døve svar her, gitt. Hvorfor skulle dette være noe teitere å ønske seg enn store muskler?

"Ufattelig teit du er azz, du som vil ha svære bikkepser og benke to hunnre kilå!"

Jo, tjomi, det er bare sprøyt. De tjener _store_ penger på å selge boka til desperate folk. I would know, jeg har drevet med affiliate-marketing i årevis.

...men at det er bare vas vet du vel, og det skal vel ikke forundre meg om du sitter som eier av alle sidene du lenker til slik at du er sikker på å få Clickbank-prosenten din.. Tongue
Lenkene jeg viser til er nettsider som driver seriøse anmeldelser av andre nettsider, bøker og myter.

Det blir vanskelig for meg å ta ditt innlegg seriøst på grunn av at din norsk er på barneskolenivå.
Selvfølgelig er det snakk om penger for vitenskaperen av boka. Han har tross alt lagt mye arbeid i den. Og pengene kommer av fornøyde lesere og brukere som anbefaler den videre.

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #36 : 04. november 2012, 09:42 »
håper noen av moderatorene fjerner spam-rølet til 'growb'
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #37 : 04. november 2012, 15:54 »
Lenkene jeg viser til er nettsider som driver seriøse anmeldelser av andre nettsider, bøker og myter.

Det blir vanskelig for meg å ta ditt innlegg seriøst på grunn av at din norsk er på barneskolenivå.
Selvfølgelig er det snakk om penger for vitenskaperen av boka. Han har tross alt lagt mye arbeid i den. Og pengene kommer av fornøyde lesere og brukere som anbefaler den videre.
Tull og vas, kjære du. Det der er affiliate-sider, og du står som sagt sikkert som eier på samtlige.

Eller tok du deg faktisk bryet med å logge deg inn her for å svare på spørsmålet, ene og alene fordi du er så snill og god? Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #38 : 05. november 2012, 01:25 »
Tull og vas, kjære du. Det der er affiliate-sider, og du står som sagt sikkert som eier på samtlige.

Eller tok du deg faktisk bryet med å logge deg inn her for å svare på spørsmålet, ene og alene fordi du er så snill og god? Wink
Det er noe som interesserer meg og det irriterer når såkalte eksperter uttaler og fastslår ting dem ikke har nok kunnskap om.

Hva du kaller snill og god legger jeg meg ikke opp i. Grunnen til at jeg ønsket å dele dette med dere på forumet var for å forhåpentligvis danne en saklig debatt om innholdet i denne boka.


Ryggraden består av 35% av kroppens høyde og kan variere mye etter forhold. Ved å gjennomføre dette opplegget vil den strekke seg til sitt maksimale og forhåpentligvis få en permanent holdning.

Vitenskap er til for å deles. Debatt og erfaringer skaper mer kunnskap. Dersom du ønsker å sabotere anbefaler jeg deg å dra tilbake til ditt hjemland. Slik fungerer det ikke i vår kultur.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #39 : 05. november 2012, 13:08 »
Har aldeles ikke kalt meg ekspert, men det er jo lov å google litt, ikke sant. Finnes mange hundre og sikkert tusen (uten at jeg har sjekket mange tusen) som er uenig i konklusjonen på nettsidene dine. Tongue

Du mener man kan "strekke" ryggraden og så bli permanent høyere, altså? Også kaller du det vitenskap? Hehe humor.. Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #40 : 06. november 2012, 00:49 »
Har aldeles ikke kalt meg ekspert, men det er jo lov å google litt, ikke sant. Finnes mange hundre og sikkert tusen (uten at jeg har sjekket mange tusen) som er uenig i konklusjonen på nettsidene dine. Tongue
Så kom med linkene da? Smiley


Du mener man kan "strekke" ryggraden og så bli permanent høyere, altså? Også kaller du det vitenskap? Hehe humor.. Cheesy

Virkningen av innholdet i boka er forskningsmessig dokumentert. Det er noe som kalles vitenskap.

Det jeg syns er mest morsomt er at det går ann å være så dom i huet at man tror en tenåring sitter i Norge og får prosentandeler av profitten til en amerikansk studie og bok.
Det er hva jeg kaller en idiot. Tipper jeg riktig kommer du fra Pakistan og lukter vondt.

Utlogget tenret

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #41 : 06. november 2012, 02:11 »
  ikke mulig

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #42 : 07. november 2012, 10:40 »
Så kom med linkene da? Smiley
Enjoy. https://www.google.no/#q=grow+taller+4+idiots+scam&hl=no&safe=off&prmd=imvns&source=lnms&tbm=dsc&sa=X&ei=niuaULfkA4bZ4QSMxIHoDQ&ved=0CA8Q_AUoAw&prmdo=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=8d50265588fa119e&bpcl=37643589&biw=1366&bih=643

Virkningen av innholdet i boka er forskningsmessig dokumentert. Det er noe som kalles vitenskap.

Det jeg syns er mest morsomt er at det går ann å være så dom i huet at man tror en tenåring sitter i Norge og får prosentandeler av profitten til en amerikansk studie og bok.
Det er hva jeg kaller en idiot. Tipper jeg riktig kommer du fra Pakistan og lukter vondt.
Tull og vas.  dry

Akkurat hvorfor laga du deg en konto for å svare på akkurat dette spørsmålet? Du har kanskje lest boka og vokst sjøl? Tongue

For øvrig snedig hvordan alle domenene er whois protected..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #43 : 09. november 2012, 18:44 »
Man skal faktisk ikke ta det for gitt at dette ikke er mulig, og faktisk er blitt gjort før, med gode resultater.

Meget pålitelige kilder forteller meg nemlig at nettopp denne strekkbenken ble funnet i kjelleren hos selveste Arild Haugen.


Den ser ganske gammel ut. Har du kilde?

Såvidt jeg vet brukes slike benker til tortur. Men men, den kan jo ha flere bruksområder Smiley

Utlogget growb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: finst de metoder for og bli høyere?
« #44 : 09. november 2012, 21:20 »
Enjoy. https://www.google.no/#q=grow+taller+4+idiots+scam&hl=no&safe=off&prmd=imvns&source=lnms&tbm=dsc&sa=X&ei=niuaULfkA4bZ4QSMxIHoDQ&ved=0CA8Q_AUoAw&prmdo=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=8d50265588fa119e&bpcl=37643589&biw=1366&bih=643
Tull og vas.  dry

Akkurat hvorfor laga du deg en konto for å svare på akkurat dette spørsmålet? Du har kanskje lest boka og vokst sjøl? Tongue

For øvrig snedig hvordan alle domenene er whois protected..
Jeg gidder ikke å diskutere med deg fordi du er en idiot. Men ta en titt på denne:

http://www.reveal.co.uk/lifestyle/news/a405574/a-grow-bics-anyone-new-exercise-promises-to-make-you-taller.html

Hadde jeg hatt royalty hos GT4I hadde jeg vel ikke linket til annen høydegain-teknikk? Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!