Skrevet av Emne: Kommer *men`s physique til norge, å muligens ertatter *atletic fitness.  (Lest 4229 ganger)

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Er det en realitet at men`s physique kommer til norge.
Og erstatter Atletic fitness.
Lar det seg gjøre i et så lite land så norge, å ha begge deler.
Om det noengang skjer.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Jeg kan absolutt ikke se det for meg. Nå har akkurat Athletic Fitness begynt å ta seg opp og det skal arrangeres prøve EM (eller VM, husker ikke) med det. Mens Physique er og helt nytt i IFBB så det vil nok ta noen år før de klarer å få en jevn og god dømming. Skal bli interessant å se hva de gjør. Jeg forventer et par forandringer som bl.a at de legger til noen poseringer og reduserer lengden på konkurranse shortsen.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Jeg synest mens physique bør lære av athletic fitness, og inkludere litt øvelser eller gjøre noe på scena. Ikke bare stå på der litt, og så gå av. Blir litt for dumt.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Jeg synest mens physique bør lære av athletic fitness, og inkludere litt øvelser eller gjøre noe på scena. Ikke bare stå på der litt, og så gå av. Blir litt for dumt.

Personlig liker jeg tanken, på ikke å ha øvelser.
Ser for meg at forandringene blir ganske likt som Atletic fittness bare minus øvelsene.





Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Mens physique kommer til Norge til høsten og erstatter ingenting. Kommer som tillegg til alt annet.

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Mens Physique kan ha et potensial like mye som Bikini Fitness har hatt det. Bikini Fitness erstattet ingen kategorier - ble bare lagt til og har vokst rekordraskt......Ser ikke ut til å ha berørt de andre kategoriene for kvinner noe nevneverdig i hvertfall. Dette er en sport i vekst - vi tåler bredden tror jeg...
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Så en konk på youtube fra USA nå. De mangler den sideveis hoftejukkinga som damene gjør, og ikke stikker de ut rompa heller.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Så en konk på youtube fra USA nå. De mangler den sideveis hoftejukkinga som damene gjør, og ikke stikker de ut rompa heller.

Du blander womens physique med bikini fitness Jan. Ikke noe hoftejukking og rumpe ut i womens physique. Sjekk videoer fra Oslo GP. Womens Physique
er for damer som har for mye muskler for bodyfitness og for lite for bygging. Regner med at man kan ha mer muskelmasse i mens physique enn i AF for å speile dameklassen.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Du blander womens physique med bikini fitness Jan. Ikke noe hoftejukking og rumpe ut i womens physique. Sjekk videoer fra Oslo GP. Womens Physique
er for damer som har for mye muskler for bodyfitness og for lite for bygging. Regner med at man kan ha mer muskelmasse i mens physique enn i AF for å speile dameklassen.

Mer muskler enn i AF men mindre enn i CBB?

Hadde vært litt morsomt med en Speedo Fitness for menn, hvor de hadde jukket litt frem og tilbake istedenfor side til side, og presset underlivet fremover istedenfor rumpa bakover.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Mer muskler enn i AF men mindre enn i CBB?

Hadde vært litt morsomt med en Speedo Fitness for menn, hvor de hadde jukket litt frem og tilbake istedenfor side til side, og presset underlivet fremover istedenfor rumpa bakover.


Ja, jeg vil tro det. Men fokus er på overkroppen siden beina ikke synes under shortsen.

Ha ha ha. Men uansett så har Mens Physique tatt helt av i USA og er i ferd med å bli større enn bodybuilding. Mens Physique har til og med fått proff klasser og skal nå være en del av Mr. Olympia. Mange byggere som irriterer seg voldsomt over det, men faktum er at det er den type fysikk folk flest synes er penest og mest attraktivt. Det er ikke til å komme bort ifra at de færreste ønsker å se ut som en proffbygger.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Jeg vurderer seriøst å stille i Mens Physique istedet for CBB til høsten. Men jeg tar det som det kommer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!