Skrevet av Emne: Hva irriterer deg mest når du trener ?  (Lest 6336 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #15 : 20. juni 2011, 00:41 »
Irriterende når andre glaner på meg mens jeg løfter. Snur jeg meg har de visst "ikke sett meg"

Eller kompiser som får meg til å glise/le under løft.

Folk som prøver å prate til meg når de vet jeg antagelig hører på høy mp3.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #16 : 20. juni 2011, 00:53 »
Verste jeg vet er at det er andre menn på gymmet.

Mitt gym burde vert forbeholdt meg og det motsatte kjønn, den attraktive delen selvfølgelig..
Iført ingenting.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #17 : 20. juni 2011, 07:36 »
folk som skrur bil på treningssenteret
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #18 : 20. juni 2011, 09:22 »
Det kom en narkoman/pusher som jeg vet hvem er og skulle trene. Begynte å kritisere oss for ryddingen, og beordre oss til å rydde opp. Sa at eieren kom til å bli sint og sånn. Det kødden ikke visste var at eieren og jeg har vært kompiser og treningskamerater i 12 år. Så vi lo av ham og sa han fikk rydde for oss, så det ble rent og fint  >Cheesy
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #19 : 20. juni 2011, 13:20 »
Folk som setter treningsbenken klin inntill hantelstativet slik at det blir umulig å gå å hente hantler der...

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget LarsT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #20 : 20. juni 2011, 13:31 »
Den stadige økningen av 14-15år gammle gutter uten ambisjoner forutenom å bli "kjempestor"

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #21 : 20. juni 2011, 13:47 »
Det kom en narkoman/pusher som jeg vet hvem er og skulle trene. Begynte å kritisere oss for ryddingen, og beordre oss til å rydde opp. Sa at eieren kom til å bli sint og sånn. Det kødden ikke visste var at eieren og jeg har vært kompiser og treningskamerater i 12 år. Så vi lo av ham og sa han fikk rydde for oss, så det ble rent og fint  >Cheesy
Er det greit å rote når man kjenner eieren?
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Hva irriterer deg mest når du trener ?
« #22 : 20. juni 2011, 18:17 »
Prøver å ikke fokusere på irriterende ting når jeg trener. Da blir jeg bare sint + at jeg ikke får trent. Trener heller ikke på sats/elexia steder heller, så slipper en del der Wink
Men kan jo ramse opp litt i tilfeldig rekkefølge..

1. Folk som trener med samme vekt hele tiden. Da snakker jeg samme antall kg over flere år. Er jo klart det er skummelt å øke en vektskive på apperatet.

2. Stygge jenter som tror de er deilige. I tillegg roper og skriker de HØYT så folk skal se på dem. (samme om de hadde vært fine, men som sagt, trener ikke på "hippe" steder).

3. Gamle folk!!11one. Greit det at de tross alt er å trener. Ganske fantastisk om man ser på andelen som heller klager på hofta og spiser wienerbrød til frokost. Men de gjør jo faen ingen øvelser riktig! Alt gjøres enten halveis eller feil. Med alt for tunge vekter. Men at de trener skal de jo ha cred for. Tross alt.

4. Denne skjer til stadighet. Menn i 40årene som tror de er så fantastiske.
Skal hele tiden vandre rundt som den muskelmannen. Kopiere meg i alt jeg gjør. Feks brøle å pese HØYT når han curler fantastiske 12kg. Gjør alt for å imponere de andre som er der. Ofte bare meg Tongue. Er bare noen få problemer han ikke ser. 1, Jeg kunne vært sønnen hans. 2, han har hatt 20år mer en meg til å trene seg opp, minst og 3, jeg knuser han i samtlige øvelser. Jeg er ikke stærkere enn andre som jevnlig trener hardt og målrettet.

5. Den til tider kjipe musikken som spilles. Er ikke lett å manne seg opp til et tungt markløft, mens Shania Twain brøler den fatale husmormusikken sin over høytalerne. Nei, jeg kan ikke skaffe meg mp3 spiller. Kan ikke det.

6. Folk som tror de kjenner meg og skal snakke om alt mulig. Jeg jobber i en dagligvare og treffer mye folk der, også noen som tydeligvis trener samme sted. Fordi jeg er service innstillt og er hyggelig på jobb, så tror de tydeligvis at vi er venner. "Nei jeg kan ikke huske at du var innom for å levere tilbake noen tomater som ikke var gode"

7. Smågutter med singlet. Har du 20cm overarmer så gi faen da. Litt selvrespekt må det være mulig å ha. Ser jo så latterlig ut.

8. Smågutt som skal lære en annen smågutt hva som er beste måte å bygge muskler. Smågutten som lærer bort går fort inn i kategorien nevnt ovenfor^^

Sikkert noe mer også. Alt dette skjer ikke ofte, men er ting jeg har hatt den ære å observere gjennom tiden. 
Jaja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!