Skrevet av Emne: My Way 2 Tyler Durden!  (Lest 6570 ganger)

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #15 : 29. juni 2011, 00:03 »
4 x 4 idag Smiley

4x4 går slik:
6 min 70 % av max puls
4 min 85 -95% av max puls
3 min 70%
4 min 85-95 %
3 min70 %
4 min 85-95 %
3 min 70 %
4 min 85-95 %
3 min 70 %
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #16 : 29. juni 2011, 00:06 »
Brad brukte clen den siste tiden før innspillingen, forresten.

Fant ut hva det var, skal IKKe bruke det jeg.

Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #17 : 29. juni 2011, 00:43 »
Fant ut hva det var, skal IKKe bruke det jeg.

Smiley

Good choice! Smiley Virker som du er på god vei uten.. Smiley Synes forøvrig 7% høres rimelig lite ut til annet enn sceneform.. Smiley

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #18 : 29. juni 2011, 01:08 »
Ingen dårlig kropp å gå etter det for å si det mildt! Har aldri sett så rå sixpack før enn tyler durden. Helt sykt drøy mage

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #19 : 29. juni 2011, 13:28 »
Good choice! Smiley Virker som du er på god vei uten.. Smiley Synes forøvrig 7% høres rimelig lite ut til annet enn sceneform.. Smiley
Ingen dårlig kropp å gå etter det for å si det mildt! Har aldri sett så rå sixpack før enn tyler durden. Helt sykt drøy mage

Cheesy
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #20 : 29. juni 2011, 21:22 »
Pga. litt for tung sheiko på mandag har jeg valgt og hoppe over trening idag, hvile dag.Har juster Sheiko nå så er på riktig vei nu.

Og vil ikke miste for mye muskelmasse så har tilsatt 30 Whey til havre gryn måltidene.
Blir seende slik ut :

50g Havre
5dl Melk
30g Whey
Tran,Multivitamin

200g Kylling
Brocolli
160g Tika,korma o.l

4dl Melk
25g Cashew nøtter eller 1 banan

50g Havre
5dl Melk
30g Whey
Tran

90g Weider Shake
4 dl Melk

125g Laks
Brocolli

Totalt: 2470 kalorier, 200g Proteiner

Dette er fortsatt nok for at jeg skal gå ned i fett % om ikke så justerer jeg litt på Weider Mega mass gaineren og halverer den slik at jeg kommer ned i 2300 kcal Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #21 : 30. juni 2011, 20:53 »
Ble mage trening først:
3x8 hengende ben løft i chins rack, bena helt opp til hendene
3x8 hengende kne løft med 4 kg hantel mellom bena
3x8 crunshes med 10 kg hantel
tabata mage 4 min, 20 sek trening 10 sek hvile osv. i 4 minutter, tok 20 sek moutain climber, 10 sek hvile og så 20 sek burpees osv osv. 4 min Smiley var pain, kom opp i 196 i puls.

Avsluttet med 4x4 intervall jogging Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #22 : 01. juli 2011, 21:40 »
Sheiko og skuldre idag, avsluttet med et par sett biceps Smiley

Veiing og fett % update søndag morgen Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #23 : 03. juli 2011, 09:00 »
Måling Update : Søndag 26.06.2011 , kl. 09.00

70.6 kg hvor av 62.78 er lean masse og 7.81 er fett, og % er nå 11 %

Det vil si at det beste jeg kan opnå av fett % UTEN å gå under 68 KG (med mindre jeg legger på meg muskler samtidig, noe som er så og si umulig når ens fett % er under 10 %)
beste jeg kan oppnå er 7 %

Mål 7 % , 62,78 lean og 5,22 fett, som teoretisk burde gå. Cheesy

Måling Update : Søndag 03.07.2011 , kl.09.00


69.8 kg hvor av 62,70 er lean masse og 7,10 er fett, og % er nå 10 %

Har gått ned 0,8 kg på en uke med kalori inntak på 2400 ca og protein inntak på 200 g ca.
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #24 : 03. juli 2011, 09:07 »
Don't Bulk!

There are several good reasons not to bulk up, at least not in the traditional manner. Here are a few:

1. Very few people will ever set foot on a bodybuilding stage. Those who have no aspiration to compete train mostly to look good. Is looking good two months out of the year what you're really after? Of course not. Most want to look good all year long!

I don't mean be stage-ready 365 days a year, but being at a body fat percentage where you look lean and muscular. In my opinion, someone who's training for aesthetic purposes should never go above 10% body fat. Trust me, 10% is actually not that lean! But it's a point where muscle definition and muscularity are sufficient to make you look very good. It also leaves you within four weeks or so of being in superb, super-lean condition.

So what if you're at 13% body fat and don't have that much muscle? Should you bulk up? No! You should go down to 10% then gradually increase your nutritional intake until you reach a point where you're gaining 1.5 to 2 pounds per month. This will allow you to gain muscle at your optimal rate while staying at 10%.

2. The leaner you are, the better your body becomes at nutrient partitioning. This means that lean individuals are more effective at storing the ingested nutrients in the muscle (as muscle tissue or glycogen) or in the liver (glycogen), and less effective at storing them as body fat. Simply put, leaner individuals can eat more nutrients without gaining fat.

3. The fatter you let yourself become, the more fat cells you're adding to your body. As we saw earlier, this will make it easier to gain fat and harder to lose it in the future, not to mention that the fatter you are, the less insulin sensitive you become. This is one of the reasons why fatter individuals are more effective at storing nutrients in the form of body fat than their leaner counterparts.

4. Building a good looking body isn't something that happens overnight. Many people have this distorted idea that within a year of training it's possible to look like a competitive bodybuilder. Not the case!

Building a great body is a 24 hour a day job. It isn't limited to the hour you spend at the gym; it's about the lifestyle. By eating good all year long, you aren't using a fad approach but rather changing your habits. It's much easier to lose fat when you're already used to eating well 90% of the time.

Link:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_truth_about_bulking
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #25 : 03. juli 2011, 10:39 »
Har kjørt Dietmar tidligere jeg å, en får kjørt seg der å ! Cheesy

Sheiko og Dietmar for å nærme seg Tyler Durden syntes jeg er fett. Det er den beste måten å trene på, kroppsfett kan man regulere med mat Cheesy

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #26 : 03. juli 2011, 11:00 »
Sheiko og Dietmar for å nærme seg Tyler Durden syntes jeg er fett. Det er den beste måten å trene på, kroppsfett kan man regulere med mat Cheesy

Takk Smiley
kroppsfett kan man regulere med mat Cheesy

Enig der Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #27 : 05. juli 2011, 13:47 »
Skal jobbe 9 vakter på 7 dager nu, så treningen blir litt annerledes enn oppsatt:

Ble 50 chins idag 5 rep x 10 sett, 1 min pause mellom settene bare Wink
Litt weighted pushups med 20 kg, 10 reps x 3 sett Wink
Tabata idag ble: pushups burpees 4 min, 20 sek med reps 10 sek hvile, totalt 8 runder, døds sliten halveis, men fulførte med hjertebank Tongue
Mage til slutt, kneløft og crunshes til failure,pain Wink

Kuttet kalorier blir seende slik ut:

5dl Melk
30g Whey
Tran,Multivitamin

200g Kylling
Brocolli
160g Tika,korma o.l

4dl Melk
25g Cashew nøtter eller 30g Whey

5dl Melk
30g Whey
Tran

90g Weider Shake
4 dl Melk

125g Laks
Brocolli

Totalt: 2000 kalorier, 200g Proteiner

• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #28 : 05. juli 2011, 14:15 »
Hvor langt ned i fett skal du?. Regner med 5-6%? Du må iallefall jobbe hardt, for det er like viktig å beholde musklene, ikke noe tøft å ha den fettprosenten hvis musklene ikke er der  Tongue

Utlogget starr

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

  • Starr
Sv: My Way 2 Tyler Durden!
« #29 : 05. juli 2011, 22:56 »
Hvor langt ned i fett skal du?. Regner med 5-6%? Du må iallefall jobbe hardt, for det er like viktig å beholde musklene, ikke noe tøft å ha den fettprosenten hvis musklene ikke er der  Tongue

Prøve og komme ned i 6 - 7 %, men hvis jeg merker det går for mye utover styrken i benken så spiser jeg litt mer igjen, har som hoved mål å ta dobble vekten min i benk, har så langt klart 125kg med kroppsvekt på 69, så målet er 140kg i benk på ca 70kg kroppsvekt Wink Så blir sheiko en stund fremover, og Dietmar mengde trening i vinter Smiley
• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.

Benkpress 130 kg @ 72 kg kroppsvekt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!