Skrevet av Emne: Kroppsbygging konk for ungdommer !  (Lest 11321 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #30 : 10. juli 2011, 02:05 »
Du tar jo 80 kg i knebøy da

Godt observert, jeg tar 80 i knebøy, vanskelig og få med seg det når det står i profilen min....

Hva er poenget ditt?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #31 : 10. juli 2011, 02:06 »
skjønner ikke hvorfor folk skal snakke nedlatende mot personer som ikke løfter på topp her på forumet, og bruker styrken til en annen til å forsvare sin side av diskusjonen.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #32 : 10. juli 2011, 02:10 »
Tja hvis du ser på forholdet mellom honnør og antall innlegg så tror jeg ikke du har bør bekymre deg så mye over innleggene hans Smiley
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #33 : 10. juli 2011, 02:10 »
Godt observert, jeg tar 80 i knebøy, vanskelig og få med seg det når det står i profilen min....

Hva er poenget ditt?

INGEN grunn til å være pærekjekk ass
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #34 : 10. juli 2011, 02:13 »
Tja hvis du ser på forholdet mellom honnør og antall innlegg så tror jeg ikke du har bør bekymre deg så mye over innleggene hans Smiley

Hva tar du i de 3 store da?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #35 : 10. juli 2011, 02:17 »
Tja hvis du ser på forholdet mellom honnør og antall innlegg så tror jeg ikke du har bør bekymre deg så mye over innleggene hans Smiley

Hehe, godt poengtert, honnør ratio på bortimot null.

Å få en slik honnør ratio er jo rett og slett episk, må kreve talent eller noe slikt.

INGEN grunn til å være pærekjekk ass

Pære kjekk?  

Det står i profilen min at jeg tar 80 i knebøy, og du skriver ett innlegg hvor du bemerker at jeg tar 80 i knebøy.

Jeg svarer så og spør hvorfor du bemerket at jeg tar 80 i knebøy, og pga det er jeg altså pærekjekk?

Jeg begynner og skjønne hvorfor honnør ratioen din går mot null...
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #36 : 10. juli 2011, 02:20 »
Hehe, godt poengtert, honnør ratio på bortimot null.

Å få en slik honnør ratio er jo rett og slett episk, må kreve talent eller noe slikt.

Pære kjekk?  

Det står i profilen min at jeg tar 80 i knebøy, og du skriver ett innlegg hvor du bemerker at jeg tar 80 i knebøy.

Jeg svarer så og spør hvorfor du bemerket at jeg tar 80 i knebøy, og pga det er jeg altså pærekjekk?

Jeg begynner og skjønne hvorfor honnør ratioen din går mot null...

forstår ikk hvordan du kan være så svak azz
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #37 : 10. juli 2011, 02:20 »
Hva tar du i de 3 store da?

Huff, det er sånn du diskuterer altså, hva har du i benken da ? Vinner jeg diskusjonen da eller siden jeg tar mer enn deg i benk, eller vinner den gamle "vitende" mot den unge uvitende ??
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #38 : 10. juli 2011, 02:21 »
Ro ned guttær.

Må da være lov til å sette seg mål her i livet uten å bli hudfletta.

Hva person x tar i bukpress eller hva det måtte være er irrelevant, det samme med antall honnør. Give each other a hug  Grin

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #39 : 10. juli 2011, 02:24 »
Huff, det er sånn du diskuterer altså, hva har du i benken da ? Vinner jeg diskusjonen da eller siden jeg tar mer enn deg i benk, eller vinner den gamle "vitende" mot den unge uvitende ??

JEG TAR JO MER ENN DEG I MILLITÆRPRESS, KNEBØY OG MARKLØFT DA ser ut som jeg vinner lett her azz

edit: nice honnør ratio ass, taper.. omg
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #40 : 10. juli 2011, 02:25 »
Eg poster ikkje så mykje i trådar annan en min egen logg så derfor har eg ikkje så mange honnør. Men eg skal ikkje seie så mykje om mine eigne planar, dokke kjenner ikkje meg så dykk trur eg berre er ein random 16 åring som skryt på seg att han skal bli Mr.Olympia.
Kanskje kan dokke kike innom loggen min, har hatt ganske greie resultat på det hallåret eg har trent.
Og eg har det slik att når eg går inn får noko går eg heil hjerta inn og ikkje gir meg før eg blir best, når eg har den vilja, i tilegg til ein kropp som raskt reagerar på vekt trening, så vill eg påstå att eg kjem til og få bra nokk kropp til og stille i Junior NM.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #41 : 10. juli 2011, 02:29 »
JEG TAR JO MER ENN DEG I MILLITÆRPRESS, KNEBØY OG MARKLØFT DA ser ut som jeg vinner lett her azz

Men gjør du egentlig det ?? hehehe Wink  Du er jo faktisk bar en stor, nei liten idiot som diskuterer, og taper for det meste, og da må du nevne di stolte 14izz persene dine, voks opp. Vær så snill, ta det heller til deg hva som blir sagt.
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #42 : 10. juli 2011, 02:30 »
forstår ikk hvordan du kan være så svak azz

Yngre enn deg?

Trent færre år?

Veier mindre?  

Du eier ikke akkurat overmennesklig styrke selv da du trenger hjelp fra spotter for og benke en trippel på 110.

Du er bare en liten fisk i havet på dette forumet du også.

Du ville syntes det hadde vært ganske teit om ett forumsmedlem som var sterkere enn deg kommenterte på at du var svak(hvilket du faktisk også er relativt sett da en trippel på 110 i benk ikke akkurat er legendarisk)

Og dra fram styrken til personen man diskuterer med er vel det ultimate lavmål?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #43 : 10. juli 2011, 02:30 »

 
Eg poster ikkje så mykje i trådar annan en min egen logg så derfor har eg ikkje så mange honnør. Men eg skal ikkje seie så mykje om mine eigne planar, dokke kjenner ikkje meg så dykk trur eg berre er ein random 16 åring som skryt på seg att han skal bli Mr.Olympia.
Kanskje kan dokke kike innom loggen min, har hatt ganske greie resultat på det hallåret eg har trent.
Og eg har det slik att når eg går inn får noko går eg heil hjerta inn og ikkje gir meg før eg blir best, når eg har den vilja, i tilegg til ein kropp som raskt reagerar på vekt trening, så vill eg påstå att eg kjem til og få bra nokk kropp til og stille i Junior NM.

Ikke for å være uhøflig, men jeg tror få av oss bryr seg om du vokser fort eller ikke, om du har gode gener eller ikke. Om vi er interissert, tar vi nok en tur innom loggen din, men jeg syns du ikke bør gå rundt her å påstå at alt blir så mye lettere for deg å bli en god kroppsbygger, ettersom du mener at kroppen din reagerer fort på trening.


21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #44 : 10. juli 2011, 02:31 »
Haha, er det underage post-fest battle her! Kanon Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!