Skrevet av Emne: Mulig? : Oo  (Lest 22093 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Mulig? : Oo
« #15 : 30. juni 2011, 10:51 »
Du sier at det er mulig og bli slik uten medikamenter men kun nærmest på det teoretiske plan?  Og at personen avbildet mest sannsynligvis er dopet?  Og at det er irrelevant om han er det eller ikke?

Jeg reagerer på at at andre brukere i denne diskusjonen kommer med en innstilning som får det til og virke som om at dette er noen alle og envher kan oppnå hvis man virkelig bare vil det nok, det blir feil da sjansen for at en tileldig forums bruker skal klare og bli seende ut slik som personen trådstarter linket til uten bruk av medikamenter går mot null, da basert på statistikkene du selv kommer med.

At det finnes hyppig dopingtestede folk som har mer muskel masse enn personen trådstarter linket til er jeg klar over, men da disse har en fett% som er betraktelig høyere så er vel ikke det en en enorm prestasjon.


Om vår venn har tatt snarveier eller ikke kan jeg rimelig nok ikke si noen ting om - all den tid jeg ikke en gang aner hvem fyren er....og ikke er jeg sikker på om jeg vil bli bestis med ham heller....  :Smiley

Vi to er i grunn helt enige vi - og det var i grunn derfor jeg skreiv innlegget som jeg gjorde også. Det innledende spørsmålet var jo på en måte litt todelt...

I mitt hode blir uansett slike spørsmål helt håpløse...en kan jo stort sett ikke bli noe annet enn det en selv kan bli, ut fra sine egne forutsettninger, samt hva en legger ned for å oppnå det en ønsker å oppnå.

Når en først legger ut et bilde av en muskuløs herremann og spør om dette er mulig uten doping for sin egen del, så burde en i såfall valgt et annet kroppslig "forbilde", for den avbildede karen er mer en anomalitet enn en normalitet kroppslig sett.
Hadde en puttet like mye muskelmasse på en annen person på samme høyde men med mer "ordinær" struktur så hadde han selvfølgelig sett muskuløs ut, men langt fra så muskuløs som vår homofile venn.

....men ja, jeg mener uansett det er fullt mulig for en med den karens forutsettninger til å bli såpass muskuløs uten bruk av ulovlige hjelpemidler, men like lite som majoriteten av befolkningen har forutsetninger til å bli  psyco gode maratonløpere...like lite har majoriteten forutsetninger for å se så muskuløse ut.
Det er bare et trist faktum...


Øyvind



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Mulig? : Oo
« #16 : 30. juni 2011, 11:14 »
Om vår venn har tatt snarveier eller ikke kan jeg rimelig nok ikke si noen ting om - all den tid jeg ikke en gang aner hvem fyren er....og ikke er jeg sikker på om jeg vil bli bestis med ham heller....  :Smiley


Hehe, ja, og bli for gode venner med denne karen kunne nok fort ført til ubehag/smerter i stumpen.



I mitt hode blir uansett slike spørsmål helt håpløse...en kan jo stort sett ikke bli noe annet enn det en selv kan bli, ut fra sine egne forutsettninger, samt hva en legger ned for å oppnå det en ønsker å oppnå.


Enig, slike spørsmål er ganske håpløse, spesielt siden man ikke en gang vet om den aktuelle personen er dopet eller ikke.


Når en først legger ut et bilde av en muskuløs herremann og spør om dette er mulig uten doping for sin egen del, så burde en i såfall valgt et annet kroppslig "forbilde", for den avbildede karen er mer en anomalitet enn en normalitet kroppslig sett.
Hadde en puttet like mye muskelmasse på en annen person på samme høyde men med mer "ordinær" struktur så hadde han selvfølgelig sett muskuløs ut, men langt fra så muskuløs som vår homofile venn.


Enig i dette også, spørsmålet kunne vært mer interresant om den avbildede personen ikke var en "freak".


....men ja, jeg mener uansett det er fullt mulig for en med den karens forutsettninger til å bli såpass muskuløs uten bruk av ulovlige hjelpemidler, men like lite som majoriteten av befolkningen har forutsetninger til å bli  psyco gode maratonløpere...like lite har majoriteten forutsetninger for å se så muskuløse ut.
Det er bare et trist faktum...


Og ja, synd men sant.

Og med innleggene mine mener jeg ikke at det er feil og ha for høye målsetninger, høye målsetninger er bra og man kan nok nå lengre enn folk flest tror både med tanke på muskelmasse, fettprosent og styrke.  Så lenge målene er realistiske og man ikke går rundt og tror at man kan se ut som Jay eller Ronnie bare man er seriøs og spiser bra.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Mulig? : Oo
« #17 : 30. juni 2011, 12:37 »
Hehe, ja, og bli for gode venner med denne karen kunne nok fort ført til ubehag/smerter i stumpen.



Enig, slike spørsmål er ganske håpløse, spesielt siden man ikke en gang vet om den aktuelle personen er dopet eller ikke.

Enig i dette også, spørsmålet kunne vært mer interresant om den avbildede personen ikke var en "freak".

Og ja, synd men sant.

Og med innleggene mine mener jeg ikke at det er feil og ha for høye målsetninger, høye målsetninger er bra og man kan nok nå lengre enn folk flest tror både med tanke på muskelmasse, fettprosent og styrke.  Så lenge målene er realistiske og man ikke går rundt og tror at man kan se ut som Jay eller Ronnie bare man er seriøs og spiser bra.

Enig på alle punkter Smiley

Ø

PS! Jeg måtte jo sjekke litt, og da kan det for å sette kroppen til fyren litt i perspektiv opplyses at vår vidundermann har ca følgende stats.:
Forhenværende styrkeløfter, 173cm høy og ca 75kg på 8% kroppsfett... Han er joggu noe så sjeldent som en god kroppsbygger uten en BMI som tilsier "ekstrem fedme"  Smile
Med de målene hadde han om ikke annet gått inn under vektbegrensningen i den laveste CBB-klassen - hadde han pushet deffen enda litt, så hadde han enda kunne lagt på seg noen kilo muskelmasse - lucky pig! Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=wa33-CDfWhg#noexternalembed  ("And we have a new American national raw-record?)

Tech. Sgt. Kenyatta Wilson - Unit Training Monitor with the 65th Communications Squadron, said the Military Nationals is a competitive event and winning a gold medal was a great experience for him.

"This is my first official power lifting meet since 2006 so I am very excited to step back on the platform," Sergeant Wilson said.

During the competition, with more than 40 lifters from across the U.S., Sergeant Wilson competed in the 181 pounds weight class while weighing in at 170 and bench pressed 363.3 pounds to win a gold medal.

"There were a lot of experienced competitors, including a few world record holders," Sergeant Wilson explained. "It's always an honor to compete with drug-free competitors that are at the top of the sport."



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Mulig? : Oo
« #18 : 30. juni 2011, 16:05 »
For en latterlig gjeng. Greit nok at fyren utvilsomt har enormt gode forutsetninger for å bygge en bra fysikk, men at det skal være umulig å få til det der uten doping er bare tull. Han er jo ikke spesielt diger, det er fettprosenten som får han til å se helt syk ut. Er det misunnelighet ute å går her eller? I tillegg har vi voksne menn som sitter og slenger inn "småvittige" kommentarer som "vår homofile venn", "vondt i stumpen" og hva det ikke er, bare fordi det var bilde av denne fyren på bloggen til en homo? Lær dere å les, for Guds skyld. Men er enig i at åpningsinnlegget er en smule bak mål, all den tid vi vet null og niks om forutsetningene til trådstarter for å få til dette.

Edit : Haha, en freak på 75 kg? Akkurat ja.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Mulig? : Oo
« #19 : 30. juni 2011, 16:22 »
For en latterlig gjeng. Greit nok at fyren utvilsomt har enormt gode forutsetninger for å bygge en bra fysikk, men at det skal være umulig å få til det der uten doping er bare tull. Han er jo ikke spesielt diger, det er fettprosenten som får han til å se helt syk ut. Er det misunnelighet ute å går her eller? I tillegg har vi voksne menn som sitter og slenger inn "småvittige" kommentarer som "vår homofile venn", "vondt i stumpen" og hva det ikke er, bare fordi det var bilde av denne fyren på bloggen til en homo? Lær dere å les, for Guds skyld. Men er enig i at åpningsinnlegget er en smule bak mål, all den tid vi vet null og niks om forutsetningene til trådstarter for å få til dette.

Edit : Haha, en freak på 75 kg? Akkurat ja.

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Litenknatt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Mulig? : Oo
« #20 : 09. februar 2012, 02:17 »
Eneste måten og finne ut om det er mulig er å prøve. Det finnes garantert mange som sitter med gode gener men ikke benytter seg av de muligheten de har.
Vekt - 69
Alder - 16

Mål - Benk 75 (Nå 60)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!