Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 103618 ganger)

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #90 : 22. juni 2004, 01:29 »



Jeg kjøpte noen Police briller i Skottland. Driiiiiiiiit stilige!! Tenkte på dette innlegget da jeg var i en super fin butikk i Edinburgh. Du ville elsket den, den hadde bare designer klær som D&G, Armani, Dior +++++++ Så en tøff jakke som jeg var interessert i - helt til jeg så prisen, 34 000 kr   Shocked var bare å legge den ned igjen da Smiley
Du skrev at brillene fra Police er billigere enn de andre - jeg betalte 1500 kr for disse brillene. Kan ikke akkurat si det var "billig"? Tør ikke å tenke på hva de andre brillene koster da  :Smiley

Så kult at du fant solbriller. ( Snakker vi bilde?  Cheesy ) Høres ut som en bra butikk det der . Hadde ikke hatt noe imot å tatt en tur og shoppa litt Smiley
Police har dyre briller også, men de har en del billige som er kule. Men jeg mener at det er de litt dyrere brillene som er tøffest(1200->)


Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en knall veekend tur i Skottland. Var sammen med min onkel som er homo og hans homofile venner (vær så snill, ingen barnslige spøker. Jeg er sikker på min egen legning og har derfor ingen problemer å være med homofile).

Poenget er;
Fyyy flate som de homofile gutta har drag på damer!! De gutta har god klesstil, ny klippet hår, god aftershave, ren hud og har mer drag på damer enn straight guys. Vi var inne på en natt club i Glasgow med modell damer rundt oss. Og de homofile gutta ble skjekket opp av damer langt fortere enn de taste-less kless gutta (straight) uten en god aftershave, røff hud og dårlig hårstil. Morsomt å se  Grin Beste av alt, jeg ble skjekket opp av en 29 år gammel dame som trodde jeg var 24 år gammel pga hvor stilig og gjennomført kledd jeg var!!  biggrin

Konklusjon er uten å gå "for" langt som feks å bruke sminke, nappe all hår på kroppen så tror jeg man kan lære mye av homofile med god kles smak. Min egen velvære økte i hvertfall når jeg brukte clinique serien (= har ikke hatt en kvise siden jeg startet med serien, har ALDRI hatt så ren hud noen gang), tok litt sol, god aftershave (clinique for menn - Eskimo  Wink), gjennomført kledd og ny klippet hår. Følte meg langt i fra feminin, bare at følte at jeg så bra ut. = I LOVE IT!  Grin

Høres ut som du hadde en fin tur  2thumbsup
God klessmak har mye å si. Helt klart! Gutter/menn som er opptatt av hvordan de ser ut og har god smak når det kommer til klær o.l. er sjeldne.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Mb

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #91 : 22. juni 2004, 02:22 »
EnUngPumper: Hvor kjøpte du Clinque produktene?? Jeg må bare si jeg misunner deg for å ha en homofil onkel.. Skulle gjerne hatt det samme sjæl Wink Bruk han og lær av han + vennene!!

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #92 : 22. juni 2004, 03:24 »
EnUngPumper: Hvor kjøpte du Clinque produktene?? Jeg må bare si jeg misunner deg for å ha en homofil onkel.. Skulle gjerne hatt det samme sjæl Wink Bruk han og lær av han + vennene!!


heisann!

Du får Clinique for menn hos kosmestik butikker, men du bør utentvil prøve å kjøpe det på dutyfree (flyplass). Du sparer glatt 50 - 150 pr produkt.


Ja, det er faktisk riktig gøy å ha en homofil onkel! Smiley Han er 36 år gammel, men kler seg og oppfører seg som en 25 åring. Hadde han vært straight, så ville han nok hatt barn og kone - og da ville vi ALDRI i livet hatt en så hard tur på byen som på lørdag. Får inntrykk etter å ha møtt flere av hans homofile venner, at de blir eldre ansikts messig, men de fester som en 20 åring. Sammen med hans homofile venner (de var 27 år - 40 år), så hadde vi en HARDCORE tur med MASSEVIS av drikke og hadde det mildt sagt sjelden gøy.
Fikk massevis av tips (klær, aftershave, krem, hårfrise, musikk, drinker osv.), til og med tips til å skjekke opp damer og hvordan man skal behandle dem. Disse gutta har ufattelig mange veninner og hører alle problemene.
Han ene på 27 år gammel hadde hud til en 10 år gutt - NULL rynker (psssst... han bruker Clinique Wink)


Vi holdt på fra kl 20.00 - 6.00. Hard kveld, med 6 liter sjampis, 1/2 flaske vodka, 1/2 rum, gin, liter på liter med ØL og mye mer snuskete drinker. Og disse gutta har så mye "mer" penger enn en straight i og med de deler mye klær, har ikke barn og lever livet i nuit. Kan ikke si skottere er gjerrig, har spist på restaurant og drukket meg full i 4 dager gratis. Grin
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #93 : 22. juni 2004, 09:42 »
Hehe, høres rimelig bra ut  Smiley

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #94 : 22. juni 2004, 10:16 »
hvilke clinique produkter bruker du EUP, når og hvor ofte?

Utlogget prz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Velvære produkter for MENN only
« #95 : 22. juni 2004, 17:10 »
Fikk massevis av tips (klær, aftershave, krem, hårfrise, musikk, drinker osv.), til og med tips til å skjekke opp damer og hvordan man skal behandle dem. Disse gutta har ufattelig mange veninner og hører alle problemene.
Hei! Shout!

Clinique funker bra mot kviser/uren hud?

nann-rosita; Virker som du har peiling på sånt.. Hva vil du anbefale for en 18 åring med kviser/uren hud? Skal ta knekken drittet nå.. er lei.. :/
prz

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #96 : 22. juni 2004, 18:51 »

Hei! Shout!

Clinique funker bra mot kviser/uren hud?

nann-rosita; Virker som du har peiling på sånt.. Hva vil du anbefale for en 18 åring med kviser/uren hud? Skal ta knekken drittet nå.. er lei.. :/

sisheido pure, clinique for kombinert hud ( normal til fet) , decleor for noirmal til fet hud.les over , står masse tips.

hovedregler:
rens huden med rensekrem/gel hver morgen og kveld
og tonicvann ( rensevann som fjerne siste rest av rensemelk/gel)orgen og kveld
bruk en lett dagkrem/lotion for fjeset ( IKKE BODYLOTION!!) og din hudtype

bruk alltid solfaktor i sola , aldri under faktor femten
bruk ikke noe som inneholder sprit ( clerasil etc)

yngve

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #97 : 23. juni 2004, 00:09 »
Nann-rosita: Regner med at det jeg må kjøpe er:

- Rensemiddel
- tonic (?)
- fuktighetskrem

Hvilke produkter anbefaler du? Må kunne kjøpes på apoteket, fordi jeg skal få noen til å kjøpe for meg. Smiley

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #98 : 23. juni 2004, 01:36 »
hvilke clinique produkter bruker du EUP, når og hvor ofte?

Jeg bruker:

- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray


Vasker ansiktet to ganger om dagen, en om morningen og en om kvelden.


Morning:

Vasker ansiktet med "Face Soap Regular Strengh", så "Scruffing Lotion 1,5 (tonic)" over hele ansiktet, så "M Lotion" og avslutter med "Moisture Surge Ekstra" kremen på tørre partier.

Kvelden:

Vasker ansiktet med "Face Soap Regular Strengh", så "Face Scrub", så barberer jeg med "M Shave Aloe Gel", tar "Scruffing Lotion 1,5 (tonic) i ansiktet hvor jeg ikke har barbert, tar "Post Shave Healer" hvor jeg har barbert, så "M Lotion" og avslutter med "Moisture Surge Ekstra" kremen på tørre partier.


Tar ca 15 min det hele, men er utentvil vært det. Smiley
"To be or not to be, - that is the question"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #99 : 23. juni 2004, 09:31 »
Nann-rosita: Regner med at det jeg må kjøpe er:

- Rensemiddel
- tonic (?)
- fuktighetskrem

Hvilke produkter anbefaler du? Må kunne kjøpes på apoteket, fordi jeg skal få noen til å kjøpe for meg. Smiley

les over
apoteket? har veldig lite bra produker på apoteket, gå på parfymeri, og gå selv. er vanskelig å velge et produkt uten å se hudtypen. derfor må du gå selv, ellers kan du få helt feil type produkter

yngve

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #100 : 23. juni 2004, 11:31 »


Jeg bruker:

- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray


Vasker ansiktet to ganger om dagen, en om morningen og en om kvelden.


Morning:

Vasker ansiktet med "Face Soap Regular Strengh", så "Scruffing Lotion 1,5 (tonic)" over hele ansiktet, så "M Lotion" og avslutter med "Moisture Surge Ekstra" kremen på tørre partier.

Kvelden:

Vasker ansiktet med "Face Soap Regular Strengh", så "Face Scrub", så barberer jeg med "M Shave Aloe Gel", tar "Scruffing Lotion 1,5 (tonic) i ansiktet hvor jeg ikke har barbert, tar "Post Shave Healer" hvor jeg har barbert, så "M Lotion" og avslutter med "Moisture Surge Ekstra" kremen på tørre partier.


Tar ca 15 min det hele, men er utentvil vært det. Smiley

Det der var vel dyrt?

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #101 : 23. juni 2004, 11:41 »
det koster å se bra ut Smiley

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #102 : 23. juni 2004, 11:45 »
"- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray"

Er ikke det litt veeeel smør-på-flesk-og-sennep-på-toppen? Ikke at jeg har så veldig greie på dette men kunne du ikke klart deg uten kanskje halvparten av produktene å fått samme resultatet?

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #103 : 23. juni 2004, 14:13 »
"- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray"

Er ikke det litt veeeel smør-på-flesk-og-sennep-på-toppen? Ikke at jeg har så veldig greie på dette men kunne du ikke klart deg uten kanskje halvparten av produktene å fått samme resultatet?


man får det man betaler for, med andre ord - ja det er verdt det. Kunne vel klart meg uten "M Shave Aloe Gel" og heller brukt vanlig Gilette, også droppet "Post Shave Healer", selv om jeg har stor tro på denne, for den reduser røde prikker/hindrer sår for kviser.

Ikke glem at man bruker mye mindre mengde hver gang sammenlignet med matvare-butikk-kosmetik pga dette er konsenterte varer. Jeg kommer sikkert til å ha dette mange mange måneder fremover (håper jeg, ellers blir det dyrt Smiley)
"To be or not to be, - that is the question"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #104 : 23. juni 2004, 14:18 »



man får det man betaler for, med andre ord - ja det er verdt det. Kunne vel klart meg uten "M Shave Aloe Gel" og heller brukt vanlig Gilette, også droppet "Post Shave Healer", selv om jeg har stor tro på denne, for den reduser røde prikker/hindrer sår for kviser.

Ikke glem at man bruker mye mindre mengde hver gang sammenlignet med matvare-butikk-kosmetik pga dette er konsenterte varer. Jeg kommer sikkert til å ha dette mange mange måneder fremover (håper jeg, ellers blir det dyrt Smiley)

gutten har skjønt det!!! flott EUP!!!

men vær obs md bruk av aloe produkter at du må la huden få lov til å være uten aloe noen mnd tid .. tre mnd med og en til to uten. Aloe er faktisk ikke SÅ bra som man tror om man bruker det hele tiden.

og disse prduktene vare som du sier MYE lengre enn gillette osv...

forresten det beste en mann kan bruke er faktisk barberkost og barberkrem som man skummer opp . fordi ; når man bruker vanlig barberskum , så kliner man ofte på for mye, eller for lite, det legger seg ofte oppå hårene , og man kan få skjeggsopp og nupper når man da barberer. en barberkost og barberkrem gjør at man arbeider barberkremen under og imellom hårene i fjeset og får en tettere barbering  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!