Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 103595 ganger)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #195 : 03. juli 2004, 20:50 »
10 forskjellige hudkremer, 6 forskjellige shampoer pluss x antall balsamer med seg inn i militæret...

da vanker det juling... sånn er det bare. hehe
da er det TÅPELIG. er da faen ingen som har noe med hva du har i toalettmappa...  furious

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Velvære produkter for MENN only
« #196 : 03. juli 2004, 21:06 »
I forcen er det egne normer som gjelder... har ikke vært i armyen selv, og ikke faen om jeg skal, men har fått høre mye historier fra kompiser.

Og dessuten har man ikke akkurat egen do å ordne seg på, så hva man har i toalettmappa er offentlig eiendom der. Alle må jo ordne seg samtidig omtrent.

MEn ironien i det hele, er at forcen faktisk er verdens største homosted! Bare at man må være litt rambo-homo liksom. hehe
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #197 : 03. juli 2004, 21:09 »
I forcen er det egne normer som gjelder... har ikke vært i armyen selv, og ikke faen om jeg skal, men har fått høre mye historier fra kompiser.

Og dessuten har man ikke akkurat egen do å ordne seg på, så hva man har i toalettmappa er offentlig eiendom der. Alle må jo ordne seg samtidig omtrent.

MEn ironien i det hele, er at forcen faktisk er verdens største homosted! Bare at man må være litt rambo-homo liksom. hehe

ingen jeg kjenner har hatt noe problemer, og mange av disse , faktiks hetro gutta, har ALDRI hatt problemer , ang hva de har i toalettveska. Greit nok , du har det ikke med deg ut i skauen på helvetesuka, men å stelle seg er ingen synd , heller ikke i militæret. Har far som var yrkesmilitær, og større JÆLE skal du jaggu lete lenge etter. biggrin

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Velvære produkter for MENN only
« #198 : 03. juli 2004, 21:16 »
Tviler ikke... hehe 
I starten er det hvertfall veldig antifeminint i militæret, men etterhvert løsner det litt og gutta som er der får kjenne på sin feminine side virker det som. Fikk helt sjokk når gutta kom hjem og bestilte time til pedicure og manicure og fill pakke... hehe. Så jeg kan egentlig se for meg åssen faren din er

Men at folk går frivillig inn i militæret kan jeg aldri skjønne. Kan trygt si at godt over halvparten av de jeg kjenner som har fullført førstegangstjenesten sin, anger ræva si på at de har brukt opp et år der.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #199 : 03. juli 2004, 21:40 »
jeg kan egentlig se for meg åssen faren din er


'

hehe, se for deg phil Collins, legg på han 30 kilo rent fett, og litt midre hår, så har du gamle gubben ....

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #200 : 03. juli 2004, 21:41 »
Grin Grin Grin Grin Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #201 : 03. juli 2004, 22:10 »
Selv om Stripie ikke har vært i militæret... (hmrpf.. hvorfor  det man tro? Har vi en whipy whip her? Grin), så har han forstått det. Alt er offentlig i militæret. Og kjempe morro om min 175 kr Zirh shampoo går på rund gang hos gutter som ikke vet forskjell på god og dårlig varer. Plutselig er den tom når jeg får den tilbake, og ikke sier jeg nei!! - for da er jeg plutselig gjerrig.



Jeg tar med tre basic varer i militæret;

Clinique såpe, krem og deo. Lar resten være her, og så får jeg ta det med inn ettersom tiden går og jeg blir kjent med dem. Trenger vel neppe shampoo, fordi jeg planlegger å skam skinne hodet til 2 - 3 mm.


Blir en jævlig tøff overgang! Er ikke vant til å bli tråkket på og jeg liker å slappe av når det passer meg. Har hørt rykter av gutter som har vært inne, at man ikke får fri EN JÆVLIG dag i løpet av 3 måneder  Shocked Miliræret skal sette deg på plass og jule deg opp både fysisk og psykisk.




Stripie: verdens største homosted? Noe så tøv... gi meg bevis, for det tror jeg ikke på for 5 øre. Eneste logisk forklaring på det er at det et obligatorisk år for gutter - og det fører til mange homofile menn må til militæret.
Så teorien din kan stemme, men det vil allikevel være få homofile i forhold til hetrofile.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Velvære produkter for MENN only
« #202 : 03. juli 2004, 23:04 »
Gutter overalt man ser jo.. hehe

Våkner opp med gutter og legger seg med gutter... Neida, det var ment som kødd faktisk.

Dessuten er jeg ikke en whippy whip, har bare real issues med misbruk av autoritet. Å bli vekt klokka seks hver morgen, og bli beordra til å vaske dassen og rommet, for så å bli beordra til andre drittjobber det takler ikke jeg.  Skulle sett jeg krangla med kapteinen på sesjon du.. hehe. Hva slags tjeneste vil du ha da? Jeg skal ikke ha no tjeneste jeg sa jeg.. og da starta det.

I mine øyne så skulle militæret bli gjort mer profesjonelt. Det skulle blitt mer som en jobb, hvor folk tjente en normal lønn, slik at de kunne brukt tid på folk som faktisk gjør nytta si der. Med andre ord, at man må søke seg inn. Førstegangstjenesten er et bortkasta år hvis man ikke har planer om å ta utdanning eller gå videre i militæret, hvis man tenker på jobb/utdanning/reise. 

My 2 cents
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #203 : 04. juli 2004, 00:25 »
til tross for yrkesmilitær far, og onkel for den del ( hele familien hadde jo forsvarsdilla jo.... :Smiley), så må jeg si meg enig med stripie, at militæret i norge burde være frivillig, og LØNNET , ikke minst! det er jaggu ikke mye man får for tjeneste under tvang.. men på en annen side er det ikke mange som gjør annet en å ligge på brakka og dulle og feste heller!!! oppvokst med militæret og har sett MYE, så syting og klaging om å bli piska rundt er nok helle untaker enn regelen....
 Grin Grin Grin

Utlogget GoodSpeed

  • V.I.P
  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: Velvære produkter for MENN only
« #204 : 08. juli 2004, 23:40 »
men på en annen side er det ikke mange som gjør annet en å ligge på brakka og dulle og feste heller!!!

Det var vel en litt drøy påstand Cheesy Aldri vært så sliten som etter rekruttskolen i fjor.

EUP: Hvor skal du? Du kan iallefall trøste deg med at etter 2 uker i leiren så får du en frihelg:) Etter dette så har du fri omtrent hver helg, utennom øvelsen og eventuelt andre feltdøgn

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #205 : 09. juli 2004, 09:03 »


Det var vel en litt drøy påstand Cheesy Aldri vært så sliten som etter rekruttskolen i fjor.

EUP: Hvor skal du? Du kan iallefall trøste deg med at etter 2 uker i leiren så får du en frihelg:) Etter dette så har du fri omtrent hver helg, utennom øvelsen og eventuelt andre feltdøgn
da har du vært veldig heldig. Men med yrkesmillitær far så har jeg sett MYE, for å si det sånn...

Utlogget GoodSpeed

  • V.I.P
  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: Velvære produkter for MENN only
« #206 : 09. juli 2004, 18:49 »
Tror rekrutten er hard for de fleste, det er iallefall min erfaring. Resten av tjenesten kan fort bli ganske sløv dersom du selv velger å gjøre den sløv.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #207 : 12. juli 2004, 01:22 »
GoodSpeed;

jeg skal til madlaleiren (= rekruttskole) 25 juli. Begynner å merke at jeg gruer meg. Akkurat vært en uke sammen med 10  -  15 gutter som er i 22 - 28 års alderen og de har fortalt meg skrekkhistorier fra forcen. Som for eksempel å vaske flere grise skittene toaletter uten hansker  Shocked 
... kan ikke si det frister  Smile



--------------------------------



Nå kan jeg si til alle som lurer på om clinique er noe bra saker, at jeg har aldri hatt så ren hud noen gang! Har ikke hatt en kvise på 4 uker - og det er tiltross for en uke med MEGA hardfyll og mye søppelmat den siste uken.

Et spm; jeg skal vaske ansiktet morgen og kveld, men det frister særdeles å vaske ansiktet før man skal på byen (ta seg litt ut). Blir dette for mye? 3 ganger om dagen? Hvilken vask skal jeg i såfall kutte ut?


Ps. nå har jeg tenkt å kjøpe Zirh Body Bar og Biotherm bodylotion for menn. Noen som har prøvd det?
(er det noen som tenker sånn nå?: hva er det denne gutten finner på - han skal jo i militæret for faen. Der er han heldig om han få dusje med noe som helst såpe)
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #208 : 12. juli 2004, 06:51 »
noen som vet hvem som har parfymen "chrome" ? *må finne*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #209 : 12. juli 2004, 07:06 »
Kan det være Azzaro som har den da.... *roter rundt langt bak i hodet....*
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!