Skrevet av Emne: veksthormoner  (Lest 54133 ganger)

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: veksthormoner
« #15 : 08. juli 2011, 15:08 »
Jeg blir jo litt bekymret når informasjonen ute på nettet er så sprikende. D

Hvorfor er den sprikende? Hvor ellers har du lest da? De som selger det?

Jeg visste ikke at veksthormoner var doping ettersom man kan få det hos legen.

Hva ellers kan man få av legen da? efedrin, anabole steroider, benzoer, kodein ++
Ingen av disse substansene er "lovlige", om ikke lege har foreskrevet det.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: veksthormoner
« #16 : 08. juli 2011, 15:08 »
Saken er at jeg trener mye og spiser sunt. Livsstilen er lagt om for en god stund siden. Men jeg får likevel ikke den effekten jeg ønsker. Jeg ønsker noe som jeg kan bruke i tillegg til trening. Jeg visste ikke at veksthormoner var doping ettersom man kan få det hos legen. Kosttilskudd o.l er tanken.

Min kjæreste prater om at han vurdere å ta veksthormoner og lurte på om jeg ville prøve. Jeg blir jo litt bekymret når informasjonen ute på nettet er så sprikende. Derfor ønsker jeg informasjon og kanskje noen brukerhistorier slik at jeg kan ta et bevisst valg og råde han til å ta det samme valget.

Motivasjonen er ikke ødelagt  Wink


Hvor mange kalorier får du i deg daglig?
Smiley

Utlogget idapus6

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 7

Sv: veksthormoner
« #17 : 08. juli 2011, 15:13 »
 

Hvor mange kalorier får du i deg daglig?


Jeg spiser mellom 1200 til 1500.
Hoveldsaklig består min diet av lavkarbo knekkebrød med gulost eller fisk, salat med egg eller tunfisk, rent kjøtt (kyllig og storfe) og noe ris.

Jeg tåler verken hveteprodukter eller svinekjøtt. Jeg drikker ikke brus eller kaffe. Mulig en te nå og da. Masse vann. 
Sto og kikket på meg selv i speilet og tenkte på uttrykket "Min kropp er mitt tempel"
Yeah,right .......!!!
Hvilket århundre var det??
Hvem ga dem en byggetillatelse for utvidelsen?
Og hvor i helv...... ble det av vaktmesteren??

Utlogget bozzern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: veksthormoner
« #18 : 08. juli 2011, 15:36 »
Vel, med tanke på å skyte syntetiske peptider , som er laget på en underground lab aka dette



så sier det vel seg selv at det ikke anbefales. Du har ALT for lite kunnskap til å tulle med dette.

Ringnes glass og bunnpris pose? Fått dette bildet fra?
85 mod, 173cm

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: veksthormoner
« #19 : 08. juli 2011, 15:38 »
Trivelig kjæreste du har som lurer på om du vil prøve veksthormoner!

(Og JA, det var ironi!)


Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: veksthormoner
« #20 : 08. juli 2011, 15:39 »
Ringnes glass og bunnpris pose? Fått dette bildet fra?

Det ligger ute på nett.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7335929

Utlogget bozzern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: veksthormoner
« #21 : 08. juli 2011, 15:41 »

Såpass ja, da snakker vi "himkok"
85 mod, 173cm

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: veksthormoner
« #22 : 08. juli 2011, 15:44 »
Såpass ja, da snakker vi "himkok"

Dette er gode produksjonsforhold i forhold til mye annet jeg har sett bilder av.


Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: veksthormoner
« #23 : 08. juli 2011, 15:46 »
Saken er at jeg trener mye og spiser sunt. Livsstilen er lagt om for en god stund siden. Men jeg får likevel ikke den effekten jeg ønsker.

eller du bare ikke greier og se den, da den kommer meget langsiktig:)

det er rett og slett en lang vei og noen års blod og svette som må til, men dagen du står i speilet og er førnøyd vil det være mere verdt det med en sunn kropp som ikke har tatt noen snarveier istedet for en full av kjemikalier.


The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: veksthormoner
« #24 : 08. juli 2011, 16:18 »
Dette er gode produksjonsforhold i forhold til mye annet jeg har sett bilder av.
Det der er nok en meth lab, ikke steroidelab.

Anbefaler trådstarter å ta seg en titt på loggene rundt omkring her inne, så får du innsikt i hva du må gjøre og hvor lang tid det kommer til å ta (det har ofte ingen ende). Ikke for å være deuche, men min for eksempel. Ting kommer ikke gratis!

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: veksthormoner
« #25 : 08. juli 2011, 16:22 »
Det gikk en dokumentar på tv2 for en del år siden. Tror den het: en nesten perfekt kropp.
Handlet om en FYR fra bergen, ssom var veldig glad i veksthormoner.. Søk den opp og se den med typen.. Smiley

Utlogget Per Ø

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: veksthormoner
« #26 : 14. juli 2011, 02:20 »
Mye morsomt som stod i denne tråden.

Ikke at jeg nødvendigvis skal forsvare bruk av veksthormoner. Jeg ville valgt å se på det litt som noe av det senere du bør vurdere å gå på om du skal satse på en seriøs karriere innenfor f.eks. kroppsbygging.

Skadevirkninger ved moderate doser over korte perioder (her snakker man i størrelsesorden år) er mindre enn de fleste tror. Tilsvarende ved anabole steroider er det også heller få kritiske sides. Mange er kjipe å få, ja, men det er ikke det samme som at de faktisk er farlige. Jeg sier ikke at det ikke eksisterer farlige bivirkninger, men de er sjeldnere enn folk tror. Derav kommer spørsmålet om hvorvidt du er interessert i å leve med alternative kjipe bivirkninger du kan oppleve ved bruk av dette - altså om du anser det verd det for effektene det gir mtp endring av fysikk. Dette blir et personlig spørsmål for hver enkeltperson, og ikke noe moralister har noen rett til å snakke for høyt om på andres vegne (antidoping norge style). Å drite på andres drømmer er ikke okay i mine øyne, uansett om de ikke samsvarer med dine.

Når det er sagt... du bør lese rimelig nøye og lenge om alle stoffer du alternativt vurderer å kjøre i deg. Å sette første sprøyten bør være et heller stort steg, og du bør være veldig sikker på at du er villig til å leve med alt dette innebærer før du gjør det. Og til originalposteren: Det virker ikke som om du har gjort dette, så hold deg unna.

Om du faktisk er interessert nok er det en haug av info på www.pubmed.org om du vet hvordan du faktisk bruker siden, og leser studierapporter. Tar litt tid å sette seg inn i det, men jeg har hatt veldig mye nytte av det de siste årene (rundt alt vedrørende trening og kosthold, egentlig).

Edit: Forøvrig fortjener en del av folkene som skriver artikler på treningssider tittelen Ph.D. in Broscience. Vær kritisk til alt du leser, og ikke nødvendigvis anta at en artikkel er helt korrekt selv om en artikkel ligger på en antatt respektert side (wiki: argument of authority).

Utlogget picker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: veksthormoner
« #27 : 18. juli 2011, 19:12 »
Såpass ja, da snakker vi "himkok"
-Trønder-bol Cheesy

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: veksthormoner
« #28 : 18. juli 2011, 19:32 »
HGH skal visst nok være nokså vilt med tanke på fettap, samt det skal være mulig å punktforbrenne med det.

Men som allerede nevnt her, det er hvertfall noe jeg ville holdt meg unna.
Om jeg først skulle tatt noe som helst AAS hadde jeg holdt meg langt faen unna HGH.

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: veksthormoner
« #29 : 18. juli 2011, 20:11 »
Skadevirkninger ved moderate doser over korte perioder (her snakker man i størrelsesorden år) er mindre enn de fleste tror.
Hva baserer du denne påstanden på?

Å drite på andres drømmer er ikke okay i mine øyne, uansett om de ikke samsvarer med dine.
Hvis en person etterspør informasjon om et tema, så bør man naturligvis tilby dette på mest mulig nøytralt grunnlag.

..men jeg er uansett i min fulle rett til å "drite på andres drømmer" ved å påpeke idiotien i det.

Folk som jukser med steroider og veksthormoner driter på mine drømmer om å bli kroppsbygger. De driter på mine drømmer om å være sterk. De driter på mine drømmer om å ta meg bra ut. De driter på mine drømmer om at min skatt skal brukes fornuftig.

Alt er relativt.

10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!