Skrevet av Emne: veksthormoner  (Lest 54148 ganger)

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: veksthormoner
« #30 : 18. juli 2011, 20:24 »
Alt jeg vil ha er noe som "kick starter" nedgangen. Jeg trenger dette til å bli mer gira på den nye livsstilen min. Noen som har noe tips til eventuelle kostilskudd jeg kan bruke?  Cheesy
Dette er helt udugelig. Skaff deg litt disiplin og slutt med juksinga. Gjør du det slik ellers i livet også? Jukser deg gjennom et par eksamener, slik at du får motivasjon til neste år? Godt å vise frem resultater du ikke har gjort en dritt for å oppnå liksom.

Å opprettholde en dopet kropp etter kur krever vel ti ganger så mye disiplin og kunnskap som du besitter. Prosjektet er derfor meningsløst.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: veksthormoner
« #31 : 18. juli 2011, 21:11 »
Alt jeg vil ha er noe som "kick starter" nedgangen. Jeg trenger dette til å bli mer gira på den nye livsstilen min. Noen som har noe tips til eventuelle kostilskudd jeg kan bruke?  Cheesy
Dummeste innlegget på treningsforum.
Honør.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: veksthormoner
« #32 : 18. juli 2011, 23:31 »
Det er tydelig at trådstarter ikke vet stort om veksthormoner, derfor hun spurte.
Synes vi skal være glad for at noen tør å spørre, så kan vi jo kanskje stoppe noen fra å gjøre noen dumme valg istedet for å "slakte" de som tør å spørre "kontroversielle" spørsmål..  Smiley


Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: veksthormoner
« #33 : 20. juli 2011, 14:50 »
Dummeste innlegget på treningsforum.
Honør.

Kan du ikke bidra med noe konstruktivt istedenfor å prøve å drite ut andre? Den mentaliteten der hører ikke til noen plass, saklighet er nøkkelen til en god diskusjon.

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: veksthormoner
« #34 : 20. juli 2011, 16:18 »
Jepp, helt enig.
Jeg beklager oppførselen min i det forrige innlegget, hadde en dårlig dag som gikk utover andre.

Utlogget Per Ø

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: veksthormoner
« #35 : 21. juli 2011, 11:11 »
Beklager at dette svaret kommer litt sent, men har vært borte en ukes tid.

Hva baserer du denne påstanden på?

La oss først definere hva som er skadelige sides, og hva som er kjipe sides. Kjipe sides som vekst av bruskvev osv er det generelt forsket svært lite på, men sammenheng mellom hGH og kreftforekomster er det forsket mye på. Antagelig fordi de kjipe sidesene defineres som gunstige mtp behandling av hemmet vekst osv.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15144231 - konkluderer med at suprafysiologiske doser av GH ikke er kausalt i generering av nye svulster, men kan påvirke eksisterende (er anti apoptotic, dvs forhindrer celledød, også i tilfelle av genetisk skadede celler).

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15144231 - etablerer at det tilsynelatende er en sammenheng mellom IGF-1 (påvirket av bruk av GH) og kreft, men at det er en invers relasjon ved IGFBP-3. Igjen er dog konklusjonen tilsvarende forrige studie: Ingen kausal relasjon mellom dannelse av kreftsvulster og tilskudd av suprafysiologiske doser med hGH.

Det er ikke så mange studier som dokumumenterer de skadelige bivirkningene ved veksthormonbruk. Det er derimot en haug av studier som bekrefter effektene det er påstått å ha.

Uansett, før du kjører i deg veksthormon bør du lese opp ganske mye om antatte bivirkninger (de kjipe også), slik at du uansett hvilken side du måtte falle på tar en informert beslutning.

Hvis en person etterspør informasjon om et tema, så bør man naturligvis tilby dette på mest mulig nøytralt grunnlag.

..men jeg er uansett i min fulle rett til å "drite på andres drømmer" ved å påpeke idiotien i det.

Folk som jukser med steroider og veksthormoner driter på mine drømmer om å bli kroppsbygger. De driter på mine drømmer om å være sterk. De driter på mine drømmer om å ta meg bra ut. De driter på mine drømmer om at min skatt skal brukes fornuftig.

Alt er relativt.

Det meste her er forsåvidt greit fra et antidopingsstandpunkt, og er mange av de samme argumentene som brukes av alle som er sterkt imot bruk av stoffer som befinner seg på dopinglisten. Men jeg foreslår at du sammenligner deg med andre som ikke doper seg. Å sammenligne prestasjonene til en ren atlet med en som går på f.eks. steroider er meningsløst. Argumentet fra andre siden her er som regel noe slikt som "hvordan kan du definere det som juks i det alle gjør det", som er en legitim påstand, i guess. Det negative her kan argumenteres for å være at folk som oss som forsøker å bli store og sterke må akseptere en tilstand hvor det å ta disse stoffene mer eller mindre er et krav dersom man ønsker å hevde seg. Men slik jeg ser det er det også et stort problem at inngangsnivået blir så ekstremt høyt at det kan virke demotiverende for nye rekrutter innenfor kraftsporter.

Personlig velger jeg å ikke være bitter, og heller la meg imponere av løftene og fysikkene til utøvere med den viten at de har benyttet seg av hjelpemidler ikke alle velger å gjøre. Jeg forsøker derfor å være ganske nøytral i min prat om bruk av disse stoffene. Det at jeg prater (i mine øyne) nøytralt om temaet vil antagelig si at de fleste vil anse meg som svært pro-doping - noe jeg ikke er.

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: veksthormoner
« #36 : 21. juli 2011, 14:28 »
Er veksthormoner like ille som anabole steroider??
Nei, det er verre! Steroider er ille nok det, om man bare presser i seg det og trener bullshit, spiser uten kunnskap. Hvis du noen gang skulle tenke på noe som dette bør du faen meg ha perfekt diett, perfekt trening, 6 av 7 dager i uka. Du bør også prate med lege for å få testet kroppen din, du bør være minst 23 år eller ferdig utvokst. Det er så mange som ikke aner hva de gjør, men som vil ha en "quick fix", det eneste det gjør er å ødelegge livet deres. Vettug bruk, ville ikke nødvendigvis gjort det samme, men når jeg ser folk på tren som andre kur når de er 16 begynner jeg å lure på verden. Uansett, bra at du spør, for da får du svar.

Har du ikke såpass selvkontroll og vilje at du kan trene deg naturlig den tiden det tar å lære seg hva trening og kosthold handler om før du vurderer bol kan du vel heller sitte hjemme og se på TV. Veksthormoner er dessuten sinnssykt dyrt og bortkastet. Naturlig trening er nok det beste, eller i alle fall vent til du kan gjøre et valg basert på kunnskap. Når du blir eldre og ser livet litt i perspektiv forstår du nok at det var et godt valg.

Utlogget idapus6

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 7

Sv: veksthormoner
« #37 : 05. januar 2012, 10:43 »
Takk for alle svar. både hyggelige og mindre hyggelige. Som sagt jeg kan ingenting om dette tema så det er derfor jeg spør. Skjønner at det kanskje er litt kontoversielt.

Til de av dere som sier at jeg jukser, ikke gidder osv. Så vet dere ingenting om meg og hvordan jeg lever. Jeg har et veldig sunt kosthold og trener mye og riktig i samråd med personlig trener og fysioterapaut.

Jeg har hørt mye om veksthormoner og så å si alt jeg har hørt har vært positivt. Derfor skrev jeg inn hit i håp om å høre begge sider av saken. Hvis dette er noe jeg skulle ha gjort så vil jeg ha så mye fakta om det som mulig først. Jeg vet at det ikke finnes noen mirakelkur der ute og det er ikke det jeg er på jakt etter heller.

Jeg har snakket med legen min om tema også, så dette er noe som eventuelt skulle ha blitt gjort i samråd med han.

Du bør også prate med lege for å få testet kroppen din, du bør være minst 23 år eller ferdig utvokst. Det er så mange som ikke aner hva de gjør, men som vil ha en "quick fix", det eneste det gjør er å ødelegge livet deres. Vettug bruk, ville ikke nødvendigvis gjort det samme, men når jeg ser folk på tren som andre kur når de er 16 begynner jeg å lure på verden. Uansett, bra at du spør, for da får du svar.

Har du ikke såpass selvkontroll og vilje at du kan trene deg naturlig den tiden det tar å lære seg hva trening og kosthold handler om før du vurderer bol kan du vel heller sitte hjemme og se på TV. Veksthormoner er dessuten sinnssykt dyrt og bortkastet. Naturlig trening er nok det beste, eller i alle fall vent til du kan gjøre et valg basert på kunnskap. Når du blir eldre og ser livet litt i perspektiv forstår du nok at det var et godt valg.

Jeg er klar over at "nicket" mitt kanskje tilsier at jeg ikke er så gammel, men det er feil så folk kan slutte å tro at jeg er 16 år for det er mange år siden jeg var det.  Wink Hadde jeg vært 16 år så hadde jeg antagelig ikke vært smart nok til å spørre etter informasjon her. 
Sto og kikket på meg selv i speilet og tenkte på uttrykket "Min kropp er mitt tempel"
Yeah,right .......!!!
Hvilket århundre var det??
Hvem ga dem en byggetillatelse for utvidelsen?
Og hvor i helv...... ble det av vaktmesteren??

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: veksthormoner
« #38 : 05. januar 2012, 10:59 »
Jeg finner ikke en positiv ting med veksthormoner

Utlogget rob87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: veksthormoner
« #39 : 05. januar 2012, 12:23 »
dette er ett tema jeg også lurer litt på, ønsker litt mer konstruktiv kritikk en det som har kommet frem så langt. Om man først skal uttale seg om temaet så forventer jeg att man faktisk har kunskap om det.
de av dere som skriver att det er dritt, ikke bra for helsa osv kan la vær å svare.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: veksthormoner
« #40 : 05. januar 2012, 12:27 »
Ok. Takker for svar. Cheesy Grin Da skal jeg holde meg langt unna det.  Cheesy

Jeg trener allerede mye fra før og spiser relativt sunt. Jeg har gluten allergi så utvalget av usunn mat begrenser seg ganske mye. Men selv etter lang tid så får jeg ikke den effekten jeg ønsker.

Alt jeg vil ha er noe som "kick starter" nedgangen. Jeg trenger dette til å bli mer gira på den nye livsstilen min. Noen som har noe tips til eventuelle kostilskudd jeg kan bruke?  Cheesy

Om du vil ha kickstart start på PSMF etterfult av biorytme dietten.. (google it)

Utlogget kimzz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: veksthormoner
« #41 : 05. januar 2012, 14:35 »
veldig serriøst av forumet og fjerne det jeg skrev.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: veksthormoner
« #42 : 05. januar 2012, 19:34 »
Om du skal ha noe sakelig empirisk fakta må du nok gå på engelske forum hvor kunnskapsnivået er noe høyere enn her. Det finnes ikke noe norskt åpent forum hvor brukere har noe kunnskap som er verdt å ta med seg, steroider.net er bare oppgulp av gammelt svada som har sirkulert på nettet i lang tid. Det faktum at unge mennesker som verken har brukt eller har lest sakelig artikler svarer her gir et utrolig dårlig inntrykk av dette forumet.

Veksthormoner gir en god fettforbrennende effekt og mengden du ønsker å bruke for å oppnå denne effekten er så liten at eventuelle uønskede bieffekter er så godt som ikke-eksisterende.

De som mener dette er verre enn aas bør dokumentere dette, det skader ikke den hormonelle tilbakemeldingen og jeg har aldri hørt om noen som har skadet egenproduksjonen noen gang. Selv om dette er et antidopingrettet forum må man vel ikke ty til regelrett tåkelegging og løgn?

Utlogget rob87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: veksthormoner
« #43 : 05. januar 2012, 19:59 »
godt å høre att det er noen andre her som mener det samme som meg.
medlemmene på tf er mer opptatt av vilke type kreatin som kan gi roid rage ser det ut til.
de mest aktive her inne ser ut til å være mosjonister.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: veksthormoner
« #44 : 05. januar 2012, 20:08 »
HUsker en jeg kjente på vgs 6 år tilbake. Han brukte det, resultatet som var synlig var større nese og fikk ikke opp  junior på 6 mnd. Han angret sykt mye

hahaha er dette for no bullshit? Tongue enten lyver du ellers har du hørt en røverhistorie.

veksthormoner påvuirker ikke junior i noen grad. Det er testosteron som gjør det, ente på kur eller etter pga tav av egenproduksjon av testo.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!