Skrevet av Emne: Hvordan er dette programmet?  (Lest 1049 ganger)

Utlogget Lappe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • you only live once!
Hvordan er dette programmet?
« : 07. juni 2004, 22:57 »
DAG.1)
Jeg bruker benkpress programmet fra iform.no (det som det har vært mye snakk om her i det siste).

Triceps: her har jg øvelsene fra ``armer på 9uker``

DAG.2)
Biceps og rygg:

Rygg:
Nedtrtekk med V-håndtak foran bryst 4x10
Nedtrekk bak nakke 4x10
vertikal roing m 1hånd 2x10 per hånd
rygg roing 3x10-15

Biceps: Øvelsene fra ``armer på 9uker``

PAUSE 1 dag

BEIN og Mage

bruker programmet ``lår av stål`` og på  mage tar jg bare noen crunches kanskje 100 med 15 sek pause mellom vært set. 5x20

DAG 4)

 benkpress programmet fra iform.no (det som det har vært mye snakk om her i det siste). og skuldere med disse øvelsene:

Skulder press: 4x10

foroverbøyd sidehev: 4x12

fronthev 4x12

skulder hev: 3x10




Hvordan funker dette rpogrammet? noe jg bør endre pÅ? synes jg trenger et nytt rpogam med skuldre og rygg?! men hva synes dere

Utlogget Lappe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • you only live once!
SV: Hvordan er dette programmet?
« #1 : 08. juni 2004, 23:05 »
noen svar`?

Utlogget Jake

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 411
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 411

SV: Hvordan er dette programmet?
« #2 : 09. juni 2004, 00:12 »
Kutt ut nedtrekk bak nakken. Kjør stående roing eller t-bar roing heller. Hva er skulderhev? Det samme som sidehev med hantler? Det er mye å kjøre alle disse settene med skuldre etter bryst, hvis jeg forstår dette riktig.
"Quality, NOT quantity!" - Lee Haney

Utlogget Jake

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 411
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 411

SV: Hvordan er dette programmet?
« #3 : 09. juni 2004, 00:14 »
For å redusere antall skuldersett: Kjør bakside skuldre sammen med ryggen, slik at du kun kjører fremside og mellomste del av skuldrene sammen.
"Quality, NOT quantity!" - Lee Haney

Utlogget Lappe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • you only live once!
SV: Hvordan er dette programmet?
« #4 : 10. juni 2004, 23:48 »
stokk om for meg a  :Smiley jeg er ikke no exspert på dette!  vet ikke  hvilke øvelser som er for bakdeln av skulderene mine.. skulder hev=skulder press med manualer blush  Gi mg noen basis øvelser for rygg og skuldere da?

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Hvordan er dette programmet?
« #5 : 11. juni 2004, 00:14 »
dag 1 kan jeg ikke kommentere no på Angry men på dag derimot ville jeg tatt vekk nedtrekk øvelsene du har og byttet dem om med nedtrekk til bryst med bredt grep, enarmsroing ville jeg personlig byttet ut med foroverbøyd roing da jeg syns den går altfor mye på bicep og for lite på rygg, men er vel folk som får kontakt med denne og så liker du denne kan du beholde den. Jeg går utifra at ryggroing er foroverbøyd roing, roing med kabel eller no tilsvarende. Dette er en generellt bedre øvelse for rygg så denne ville jeg kjørt før enarms'n, og bare brukt enarmsroinga til å ta meg helt ut i slutten. Også..ville jeg kjørt bakside skuldre på ryggdagen da du allerede er varm der fra roinga+du kan bruke mer intensitet siden du ikke har hatt alle benksetta osv før.
Altså:

Bred nedtrekk til bryst 3sett x 10rep
"ryggroing" 3sett x 10rep
Foroverbøyd roing 3sett x 10rep
Enarmsroing 2sett x 10rep

Jeg går utifra du er ute etter større magemuskler? og ikke bare utholdende små som du vil få av å trene 20+ rep. Magen er en muskel som bicep å bryst å vokser ikke av reps, men av belastning. Derfor bør du kjøre crunch\m vekt bak hode slik du får 10 rep her og tilsvarende som du har på alle di andre øvelsene.

Skuldertreninga di er jo heelt ubalansert. Skulderen kan deles inn i 3; framside, side og bakside. Det er ikke gunstig og ha dobbelt så mange sett på framsida da dette fører til fremoverbøyde skuldre alså dårlig holdning. Fronthev er på bare smør på flesk, og ikke nødvendig i det heletatt. I og med at du kjører benkpress 2 ganger i uka får egentlig framsiden av skuldre nok derfra, du bør max kjøre 2sett skulderpress her hvertfall.

DAG 4)

benkpress programmet fra iform.no (det som det har vært mye snakk om her i det siste). og skuldere med disse øvelsene:

Sidehev 3sett x 10rep

Skulder press: 2x10









Eat Lift Sleep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!