Skrevet av Emne: Trenger hjelp - går ikke opp i vekt  (Lest 1290 ganger)

Utlogget neroli

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trenger hjelp - går ikke opp i vekt
« : 12. juli 2011, 00:44 »
Hei

Først vil jeg bare si at jeg har lest utrolig mye bra og nyttig på denne siden og rundt omkring på forumet, og når har jeg altså laget en egen konto.

Men jeg spør dere nå fordi jeg trenger litt hjelp av noen som er litt proffe på trening, noen som kan hjelpe meg litt. Problemet er at selv om jeg trener, mye også, så blir jeg verken merbrt sterkere eller tyngre. Har trent i 6 mnd. nå uten og har gått opp bare en kilo. Tar nesten ikke noe i benk eller noe annet for den saks skyld... Er nå 16, snart 17, og veier 63 kg og er 184høy. Har trent stykre i 6 mnd, men vekter aparater osv. på treningssenter. Brukt et program hvor jeg dagvis trener bryst, rygg, bein, og armer. Men det skjer egentlig ikke en dritt... Jeg er tynn, spinkel osv... og prøver å gjøre noe med det.

Jeg veit at jeg må spise masse, og jeg prøver, men får det for å være ærlig ikke helt til. Spiser lite, fordi det rett og slett ikke er så mye plass, spessielt til frokost har jeg dårlig matlyst. Sliter med en skile til frokost. Men uansetrt, hva burde jeg gjøre. Begynne med proteiner? Trene mer (Trener ca 3-4 ganger i uka)? Begynner å bli litt demotiverende...

Hvis det er noe du lurer på, spør Cheesy Takk på forhånd!

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Trenger hjelp - går ikke opp i vekt
« #1 : 12. juli 2011, 00:48 »
Drikk gainer, søk opp mammoth 2500 eller mutant mass...selges på gymgrossisten.no...ta fulle porsjoner 240g.

spis is 8-9 store spiseskjeer iskrem og kast i deg en hel cashewnøttpakke før leggetid.

Frokost spiser du det du klarer og kaster i deg en gainer/mammoth 2500 feks når du ikke orker mer mat.

Drikk gainer 3 ganger daglig så lover jeg deg vektoppgang i tilegg til å spise det du spiser nå. Kanskje lurt å starte med 2 gainere daglig for å se da:) Det er kanskje ikke så veldig helselig, men det funker.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Trenger hjelp - går ikke opp i vekt
« #2 : 12. juli 2011, 00:50 »
Ikke trene mer, spise mer. Drikk helmelk.

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: Trenger hjelp - går ikke opp i vekt
« #3 : 12. juli 2011, 08:30 »
Som nevnt over så må du ikke trene mer. Du vil sannsyneligvis bli overtrent når du ikke får i deg nok mat.

For å øke kaloriinntaket ditt bør du satse på kaloritette matvarer. Da tar det ikke så stor plass.

Egg, helmelk, nøtter, kjøttdeig, pasta, ris og crusli(kornblanding) er greie alternativer

Gainer og proteinpulver kan selvfølgelig benyttes, men du er såpass fersk i gamet at det kan være lurt og etablere noen matvaner før man begynner med shaker. Du er i tillegg såpass lett at det burde være greit å dekke kaloribehovet ditt uten pulver

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Sv: Trenger hjelp - går ikke opp i vekt
« #4 : 12. juli 2011, 21:34 »
Gode svar i denne tråden, hør på dem. Vil bare legge til at du i kan prøve å bruke mye olivenolje/annen matolje når du lager mat, som f.eks når du steker kjøtt, over salat osv. Olje inneholder latterlig mange kalorier og kan bidra til å øke kaloriinntaket uten å gjøre stort med metthetsfølelsen Wink

Ellers; Legg innsats og vilje i å spise nok. Selve treningen er ikke alltid den tyngste delen av å gå opp i vekt og styrke!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!