Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136462 ganger)

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #450 : 23. mars 2012, 18:24 »
Ødelagt i kroppen ja... Rykk har en tendens til å legge igjen spor ja Grin

Et tips: begynn tidlig med massasje/rulling av lats og øvre rygg. Lår, lyske, hofter og sete må gjerne også ha litt "behandling" hvis du bøyer 3-4 ganger i uken, flyr i trapper og annet man ikke skal gjøre hjemme.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #451 : 24. mars 2012, 08:38 »
Ødelagt i kroppen ja... Rykk har en tendens til å legge igjen spor ja Grin

Et tips: begynn tidlig med massasje/rulling av lats og øvre rygg. Lår, lyske, hofter og sete må gjerne også ha litt "behandling" hvis du bøyer 3-4 ganger i uken, flyr i trapper og annet man ikke skal gjøre hjemme.

Hehe. Ødelagt er bare fornavnet. Men det er jo vondt på en god måte. Merker at det ikke er noe galt, men at jeg er completely numb. Rulling av lats og øvre rygg tror jeg at jeg gjennomfører daglig, men for å være sikker: du legger ikke rullen på siden? Du kjører bare midt på og tar hele øvre del samtidig? Merket spesielt godt at lyskene var seige igår. Sleit litt med å komme ned i rykkbalansen, men det kommer det mer om når jeg får logget økten. Nå er jeg sent ute til jobb. Skulle bare oppdatere vekten:


Vekt etter 1 uke: 92.5kg. - 1.9kg. Måler ikke midje, lår osv før neste lørdag. Kanskje litt mye, men samtidig er vel første uken preget av mye vann og glykogen som forsvinner. Jeg ser hvertfall forandringer i speilet - tror jeg Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #452 : 25. mars 2012, 09:26 »
Fredag 23.mars

Oppvarming, masasje og tøying

Agilityløyper, spensthopp og sprinter

Rykkbalanse(rykk fra heng på første)
40kg x 3,3,3
50kg x 1,1

Styrkevending fra heng
60kg x 1,2,3
70kg x 1

Bøy med stopp
60kg x 5,5
67.5kg x 5
72.5kg x 4,4
75kg x 3,3

Markløft
100kg x 3,3

Kommentar: Ser ut som en rask og grei økt, men tok 2timer og 50minutter. Hadde store problemer med å få igang kroppen, og agilitytreningen var fryktelig. Koordinasjonen ble igjen hjemme og tenningen var fraværende. Sleit voldsomt med balansen i rykk. Det, kombinert med stive lysker, gjorde rykkbalansen til et mareritt. Bøyen startet dårlig, men ble bedre og bedre etterhvert som jeg fikk i gang seig muskulatur. Marken hadde jeg ikke grep til - rett og slett. Skulle egentlig ha 5 x 5, men mistet stanga på 3. reppen på første sett. Samme skjedde andre gang, og da piplet det blod frem. Fant ut at jeg som jobber som resepsjonist ikke kan ødelegge puselabbene mine :Smiley

Etter en uke med testing har jeg kommet frem til at det kun blir to økter med vektløfting. Har ikke grep igjen til marken, og den kan ikke forsvinne helt fra programmet. Fredager blir derfor bøy og mark etter hoppingen. Kanskje også noen isoøvelser. Det er hvertfall det jeg tenker nå. Så det så Grin

Lørdag 24. mars

6 x 1000 meter. 60sek pause mellom hvert løp

1. 5.00
2. 4.55
3. 4.50
4. 4.45
5. 4.40
6. 4.35

Relativ rolig løping, ettersom brodern skulle være med. Blir stinn i beina av en sånn økt, men det kommer av et manglende løpesteg. Får jeg til to sånne i uka, og to langkjøringer, tror jeg løpsformen er knall til sommeren. Kommer ikke til å presse tidene noe særlig før steget er tilbake Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #453 : 27. mars 2012, 01:16 »
Søndag 25. mars:

Rolig tur i sone 1-2 med to kompiser. ca 6km. Ett bakkeløp grunnet konkurranse, men det får man leve med.

Mandag 26. mars:

Spenst, koordinasjon og hurtighet på marienlyst

60m x 4

Diverse koordinasjonsøvelser med avsluttende spurt.

Planen var at jeg skulle inn og trene rykk og støt rett etter økten, men drammensbadet åpner visst klokka 12 på mandager. Kjekt å huske til neste mandag. Styrkeøkten blir derfor utsatt til imorgen.

Lurer litt på å sparke fotball i 4. div på Solberg. Kreves at jeg trener med dem en gang i uken i tillegg til kamp. Hadde vært artig å slenge med litt. Nekter å tro at Premier league-toget har gått for min del Wink Tror hvertfall jeg blir med på onsdag, ettersom vektøktene blir tirsdag, torsdag og lørdag denne uken. Morgenvekten viste 91.2kg idag og folk kommenterer at jeg har blitt så tynn. Får være flinkere til å få i meg det jeg skal. Her kommer forresten en videosnutt så dere kan se hva jeg driver med:

http://www.youtube.com/watch?v=UMDvbPFlwEQ#noexternalembed&list=UUO3w8hZgBpk_jZa7vwWZEHg&feature=plcp

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #454 : 27. mars 2012, 19:53 »
Fotball? Fotball?? FOTBALL??? Hva i helvete er det som er galt med deg? Falt du fra stellebordet og i flisegulvet en tre-firehundre ganger som liten? Fotball er kanskje det minst nyttige du kan gjøre for å bli sterkere, raskere og en bedre bandyspiller.

Treningsadhd diagnostisert. nå går du og løper intervaller eller løfter vekter. Hører du?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #455 : 27. mars 2012, 23:06 »
Fotball? Fotball?? FOTBALL??? Hva i helvete er det som er galt med deg? Falt du fra stellebordet og i flisegulvet en tre-firehundre ganger som liten? Fotball er kanskje det minst nyttige du kan gjøre for å bli sterkere, raskere og en bedre bandyspiller.

Treningsadhd diagnostisert. nå går du og løper intervaller eller løfter vekter. Hører du?

Haha. Du er ikke videre fotballfan skjønner jeg Wink Jeg er fullstendig klar over at man ikke blir noen bedre bandyspiller av fotball. Men man kommer ikke fra det faktum at man bedre kondisjonen av det, og gratis kondistrening er jo kjekt Wink

Faktisk er det mest for å henge med kameratene. Kommer selvfølgelig ikke til å sluntre unna verken vektrommet eller løpebanen av den grunn Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #456 : 27. mars 2012, 23:13 »
Tirsdag 27. mars

Oppvarming på elipse, tøy og bøy. Knebøy for å få bra sitt og en del skulderøvelser.

Rykk fra heng

50kg x f/1/1/1/1
55kg x 1/f/1/1/1

Støt fra heng

40kg x 3
50kg x 2
60kg x 1

Vending fra heng
70kg x 1/2/3/1/1*

Sist ble styrkevending, uten at jeg mente det

Bøy
62.5kg x 5
67.5kg x 5
72.5kg x 4
80kg x 4
82.5kg x 3
87.5kg x 3/3

Kommentar: Der smalt det. Rykk på 55kg var tydeligvis for mye for kroppen min. Høyre arm kan ikke løftes fremover eller ut til siden. Den gode, gamle benkskaden er tilbake og det føles som om noen skal rive av meg skulderen bare jeg skifter radiokanal i bilen. Akkurat nå har jeg vondt for å tro at det blir noe mer vektløftingsforsøk her i gården. Det verste er at jeg ikke begynte å merke det ordentlig før støtene. På 60kg skjønte jeg at noe var virkelig galt. Utover dagen har det bare blitt verre og verre, og jeg gruer meg virkelig til å våkne imorgen.

Imorgen skal jeg prøve meg på fotballtrening. I hvite sko :Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #457 : 30. mars 2012, 07:06 »
Onsdag 28. mars

Fotballtrening med Solberg. Det her blir et kort kapittel - det kan jeg garantere. Jeg har alltid hatt èn ting jeg er bra på, og det er at jeg kan gjøre ganske mye med ballen. Resten har vært labert. Nå har jeg mistet feelingen med ballen, så det man sitter igjen med er; ingenting Grin Har lovet å gi det en sjanse til, men jeg tror faktisk jeg syns bakkeløp er morsommere enn fotball. Merkelige greier.

Torsdag 29. mars

Grunnet enkelte ting jeg ikke råder over, kom jeg meg ikke på plussen før 21.15. Det stenger 2300, så det ble en relativt kort økt:

Oppvarming med masasje, tøy og bøy

Vending fra heng

2x3 40kg
1x3 60kg
5x1 80kg (3 som styrkevending og 2 med dyp sitt)

Hopp i trapp. Hadde en pers som skulle testes ut. Først litt diverse for å kjenne på sprettformen, så persforsøk; Stillestående hopp opp hele trappa Grin f på første. så 2 av 2 på de 2 neste.

Knebøy nakke med stopp på boks
1x5 60kg
1x5 65kg
1x4 70kg
3x3 72.5kg

Markløft
1x5 100kg
2x4 107.5kg
1x2 115kg
1x1 110kg

Kommentar: Gjør noe galt på vendingene. Vet ikke helt hva det er, men kjenner at jeg stivner i korsryggen etter en del reps på "tunge" vekter. Skal filme neste økt så eliten kan vurdere. Bøyen var bare rutine. Merker at jeg får en veldig bra sitt når jeg ikke drar rompa for langt ut bak. Kommer jeg derimot for langt ut, får jeg føling med den gamle ryggskaden. Skal få filmet det neste uke tror jeg. I marken er jeg sjanseløs. 4. reppen på 107.5kg er helt fryktelig. Har grep som en kontorrotte. Vet ikke helt hvordan jeg skal få endret det, men grepet er definitivt en faktor som kommer til å ødelegge mye fremgang i den øvelsen. Det verste med det er at grepet holdt til 4 x 127.5kg i vinter... Vurderer å kjøre med reimer, etterom grep i seg selv ikke er noe jeg trenger. Synspunkter anyone?

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #458 : 30. mars 2012, 08:06 »
Du har to ukers karantene for gode råd fra meg etter å ha vært på fotballtrening. Kom tilbake 16. april, så får vi se hva vi kan gjøre.  rofl
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #459 : 31. mars 2012, 23:41 »
Lørdag 31. mars

Oppvarming med tøy og bøy. Stiv i ryggen, så måtte bruke tid

Hopp fra sittende i stol opp trappa. Ny PB. En del andre hopp

Trappeserier:
6 x (1,2,3 steg)

Vending fra heng
2 x (1,2,3) x 60kg

Frontbøy
60kg x 5
65kg x 5
70kg x 4
72.5kg x 4
77.5kg x 3/3/3

Mark
80kg x 4
100kg x 4/4
110kg x 4/4/3

Lårcurl
16 + 5,5,5,5,5

Tåhev
20 + 5,5,5,5,5

Tada. Årets beste økt. Mye sinne som skulle ut. Myo-reps på de to siste øvelsene. Prøver å presse inn de iso-øvelsene når jeg har med meg noen og er på plussen. Usikker på vektmagasinet, men det viktigste er vel å få brent litt på akkurat de to. Sleit litt med ryggskaden i marken, men fant ut at det bare var å få til teknikken ordentlig. Grepet var bedre allerede, så det er kanskje ikke så ille som jeg trodde Smiley Kan bli bra det her.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #460 : 01. april 2012, 13:59 »
Shit mann... Syyyyk bøy! Vilke boler bruker du? og setter du før eller etter trening?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #461 : 02. april 2012, 06:57 »
Shit mann... Syyyyk bøy! Vilke boler bruker du? og setter du før eller etter trening?

Hahaha :p Nominerer herved innlegget ditt til årets støtteinnlegg. Håper virkelig Robin ga deg honnør i form av en real blowjob, selv om du ikke kan å skrive Grin Hyggelig med "kjendiser" innom loggen da. Visste du forresten at folk som ikke boler ofte er tjent med å følge et program?

Over til noe langt viktigere:

1. april

Løping på mølle, ettersom jeg ikke liker å løpe i storm

1000m x 5, 1.5% motbakke 1min pause mellom løpene

1. 12.0km/t
2. 12.1km/t
3. 12.3km/t
4. 12.6km/t
5. 12.9km/t


Koselig gjennomkjøring med en av gutta på laget. Trente legger for første gang på lørdag, og det merket jeg godt Grin Godt å få løpt litt. Dagens "gladnyhet"; vi skal på is allerede i april. Woho!




Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #462 : 03. april 2012, 00:33 »
Hahaha :p Nominerer herved innlegget ditt til årets støtteinnlegg. Håper virkelig Robin ga deg honnør i form av en real blowjob, selv om du ikke kan å skrive Grin Hyggelig med "kjendiser" innom loggen da. Visste du forresten at folk som ikke boler ofte er tjent med å følge et program?


Mann, et useriøst innlegg skal ikke rettskriving forekomme! Dessuten har jeg vel en eller annen form for dysleksi! Smiley

Hvorfor følger du program da?


Velger å stoppe å kødde nå siden jeg rett og slett ikke vil kaste bort tiden min på internett diskutering! hehe

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #463 : 03. april 2012, 07:09 »
Mann, et useriøst innlegg skal ikke rettskriving forekomme! Dessuten har jeg vel en eller annen form for dysleksi! Smiley

Hvorfor følger du program da?


Velger å stoppe å kødde nå siden jeg rett og slett ikke vil kaste bort tiden min på internett diskutering! hehe

Hehe. Tar kritikk for den. Ikke meningen å gi spark under beltet - spesielt ikke hvis du har dysleksi Smiley

Jeg kjører program fordi jeg er svak og dopingfri. Enkelt og greit. Forhåpentligvis klarer Fenriken å gjøre noe med det over sommeren.

Mandag 2. april

Lang oppvarming for å få liv i leggene. Fin i resten av kroppen, og relativt sett myk i hoftene.

5 x 1 fra bosu
5 x 1 fra stol

7 x (hvert, hvert andre og hvert tredje trinn)

Vending fra heng
3 x (1,2,3) x 62.5kg

Bøy
1x5 62.5kg
1x4 70kg
1x4 80kg
3x3 85kg
2x3 90kg

Mark
1,2,3 x 120kg

Lår-curl, leg-extention og tåhev ble kjørt som myo-reps til slutt.

Kommentar: Siste uke med hyggevekter i bøy. Neste uke er det opp til to doble på 130kg. Kan bli spennende. Har ikke hatt så mye på stanga siden i høst, så det blir nok noe uvant. Marken sto ikke i programmet, men erstattet strakmarken med en enkelt stige for å kjenne litt på grepet. Har triple på 122.5 på onsdag om jeg husker rett. Vendingene satt overraskende bra idag også. Blir sliten i korsryggen etterhvert, men det er neppe krise. Helt sjukt hvor mye lenger jeg hopper nå kontra i høst. Liker det <3

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar
« #464 : 03. april 2012, 22:29 »
No offense taken! program er et  must for alle!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!