Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136714 ganger)

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #180 : 20. september 2011, 22:27 »
Veier fortsatt rundt 5kg for mye, så første pri er å komme seg ned i kampvekt.

Syns du heller skal opp 5 kg jeg, Stavisen Wink
Ellers syns jeg det er en inspirerende og en bra utført logg du har fått deg.

Er du fortsatt i fotballhumør for tida, eller er det bare is ?

mvh Magnus B
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #181 : 20. september 2011, 22:43 »
Hehehe. 5kg opp ville vært krise Tongue Skal jo gå fort på skøytene, Magnus Smiley Har hele livet på seg til å bli stor. Er bare nå man kan forme kroppen bra for bandy. Når det er sagt, hadde jeg gladelig tatt imot kroppen din på stranda Wink Solide løft også!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #182 : 20. september 2011, 22:57 »
På tide  med en update igjen.

Søndag: 30min syklling sone 1. 500meter svømming, fordelt på 50m x 10.

På kvelden: 2timer på is i kongsberg. Matrialforvalteren hadde drept skøytene mine. Releativt frustrerende å ikke kunne gå svinger når man bruker så mange timer på totalpakka. Det er hvertfall siste gang han rører skøytene mine.....

Igår: Ble fryktelig lite søvn natt til mandag. La meg i badekaret til mor og far(fri tilgang til alle fasiliteter ettersom de befinner seg i Roma) og la meg etter det. Ble 3 timer på øyet før istrening. 90min på is som gikk altfor fort, selv om det begynner å bli trangt inne på rinken. Blir godt å komme seg ut på stor is om 4 uker....

Idag: 40min i sone 1 på mølle, etterfulgt av en god del tøying. Merker at jeg er fryktelig sugen på å kjøpe meg mølle etter at skolepengene er betalt.....

Idag ble det forøvrig min første skikkelige monstersprekk. Spiser to karbonader og to grove rundstykker hver dag til lunsj. Idag hadde jeg ikke et stikk. Spiste de to som jeg pleier, men så brøt helvete løs. Var bare mer sulten etter maten. Fulgte det som var av forhåndsregler; drakk nesten en liter vann, ventet 5 min, spiste et eple, ventet 5 min. Så gikk det en fanden i meg. Handlet som om det var lørdag og det er sjeldent bra. Tror jeg har fått i meg 6000kcal idag, så er bare å ta av seg hatten. Blir ikke form av den slags. Får bare prøve å gå i meg selv på et eller annet vis.

Nå skal det hvertfall soves, så håper jeg at dagens overkill i matfatet har monstereffekt på styrkeøkten imorgen.

PS: har meldt meg på oslo marathon til helgen. Vet ikke helt om jeg har noe der å gjøre, men syns halvmarathonet gikk over all forventning. Bare å kjøre

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #183 : 21. september 2011, 03:23 »
Hehehe. 5kg opp ville vært krise Tongue Skal jo gå fort på skøytene, Magnus Smiley Har hele livet på seg til å bli stor. Er bare nå man kan forme kroppen bra for bandy. Når det er sagt, hadde jeg gladelig tatt imot kroppen din på stranda Wink Solide løft også!

Ja, men går vel litt på fysikk også ?
Husker jo folk føyk veggimellom på fotballbanen Wink

Nei, men syns du ser veldig lean ut nå. Knall Smiley
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #184 : 21. september 2011, 06:25 »
Selvfølgelig. Og hadde jeg hatt bedre skøyteteknikk, kunne jeg sannsynligvis veid enda mer uten at det ville hatt noe å si. Dessverre har løpssteg og skøyteteknikk ikke vært de stedene jeg scoret best da jeg fikk utdelt talenter Tongue

Uansett får du et forslag herfra: start opp en trenings/bildelogg Cheesy:D

Tror den hadde blitt populær. Veien mot 600 raw er vel allerede tatt, men du finner nok på noe Smiley

Hvor trener du forresten?

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #185 : 21. september 2011, 06:36 »
Ja, begynte på en logg. Men blei aldri noe av gitt, vurderer å ta den opp igjen.
Må begynne seriøst først, sette meg noen mål. Nå er det litt sånn halvveis.
Har vel ikke fokusert mye på styrken i de siste, men blir jo alltids bedre den også.
Må bli ferdig med fotballsesongen, da blir det bra:)

Trener på Pro.Gym Hokksund. Lurer med meg Thomas fra juletider, blir dream team;)
Du a, Akro ?
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #186 : 21. september 2011, 23:57 »
Hehe. Ser jo ut som du har ok kropp og greie løft, selv om ting er litt halvveis Wink Bare å fyre i gang loggen. Jeg skal stalke den som feite folk stalker galaxy i Hokksund Cheesy Har gitt meg helt med fotball forresten. Syns det ble for mye fokus på defensiv organisering, og det passer ikke meg veldig bra. Vurderer å slenge med mif 3 neste år for å ha det morsomt. Kommer litt an på hvordan treningen blir lagt opp med bandylaget osv. Trener på drammensbadet og helse pluss på åssiden. Drammensbadet er kun nødløsning, samt svømmetrening Wink

Anyway: spiste mye igår, så skulle gi helse pluss rene helvete idag. Min kjære bror har kommet hjem fra Bergen, så han fikk pent være med. Ble en lang og rolig oppvarming på nesten 40min. Kos

Fallhopp, trappehopp, etbeinshopp, spurter, koordinasjonsløyper og noe spenst fra boks i godt over en time. Brodern hang med på alt, og selv om spensten hans er omtrent like imponerende som en sekk mel, er det fint å se at han gjennomfører uten å mukke.

Styrke:

Powerclean
60kg x 4/4/4/4

Supersett med chins
kv x 8/8/8/8/8/8/8

Var ikke spesielt "på" i hodet idag, så kjørte bare en haug med 8`ere. Mengdeinspirert trening rett og slett.

Knebøy
60kg x 8/8/8
80kg x 8/8
100kg x 4
110kg x 3
120kg x 2
130kg x 1
140kg x 1(litt ivrig spotter gitt)
140kg x 1
150kg x 1
140kg x 2

Har ikke løftet tungt i bøy siden juni, noe som merkes godt. Føltes som 150kg var fryktelg mye mer. Får bare kjøre på noen økter med litt tyngre løft fremover for å kjenne litt på kroppen. Veldig fornøyd med dybden i løftene og føler det er mer å gå på her. Får prøve å trykke til litt i ukene som kommer.

Nordic hamstrings
4/4/4

Supersett med dips
kv x 30
kv + 15kg x 10
kv + 35kg x 5
kv + 50kg x 3
kv + 55kg x 2
kv x 15

Kommentar: hele økta tok 3 timer. Hadde heldigvis med meg mat og drikke, så jeg fikk fyllt på lagrene underveis. Merker at hoppinga tar på, spesielt nordic hamstrings og vendingene var tunge idag. Blir mer og mer hopping frem mot sesongen, så får jeg se om det blir kuttet ned litt på vektene. Veldig deilig at det bare er chins og dips for overkroppen hvertfall. Har vondt for å se at jeg gjenopptar noe vekter på overkroppen med det første. Sovnet som en stein idet jeg var ferdig med middagen. Sov 3 timer, men beina føles fortsatt numne. Blir godt å sove ut frem til imorgen. Vet ikke om jeg rekker å kjøre 200metere mellom jobbene. Har selvfølgelig et lite håp, men det får bare tiden vise. Tror uansett ikke det er krise om det blir en hviledag. Kan være godt å hente litt krefter før marathonet

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #187 : 22. september 2011, 00:00 »
Du er råå sterk!
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #188 : 22. september 2011, 00:04 »
Tja, så veldig sterk er jeg nok ikke. Men veldig hyggelig likevel Smiley Får se om det ikke kan bli noen pene løft før sesongen Smiley

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #189 : 22. september 2011, 00:08 »
Tja, så veldig sterk er jeg nok ikke. Men veldig hyggelig likevel Smiley Får se om det ikke kan bli noen pene løft før sesongen Smiley

Syns du har en veldig fin styrke i hvert fall, nesten rart du ikke er styrkeløfter. Hva ligger vekten på om dagen? Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #190 : 22. september 2011, 00:14 »
Styrkeløfter ja. Er vel bare 100kg unna i bøy Wink Benken har jeg lagt opp og mark kan jeg ikke kjøre, så kan jo prøve å bli spesialbøyer Tongue Haha. Må bare opp 100kg først Wink

Vekta tør jeg ikke å sjekke nå. Har spist alt, alt for mye i det siste, så regner med at den er godt over 90kg. Satser på at jeg veier meg lørdag om en uka. Kan poste det da(om den ikke har poppet opp til 95 Wink )

PS: Styrke er ikke veldig viktig for min del. Det er fart på skøyter som er alfa og omega. Styrke er bare for å bygge opp motoren, og spensten er for å trimme motoren best mulig. Overkroppfjaset er bare for å se decent ut når sommeren kommer igjen Smiley

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #191 : 22. september 2011, 00:15 »
Styrkeløfter ja. Er vel bare 100kg unna i bøy Wink Benken har jeg lagt opp og mark kan jeg ikke kjøre, så kan jo prøve å bli spesialbøyer Tongue Haha. Må bare opp 100kg først Wink

Vekta tør jeg ikke å sjekke nå. Har spist alt, alt for mye i det siste, så regner med at den er godt over 90kg. Satser på at jeg veier meg lørdag om en uka. Kan poste det da(om den ikke har poppet opp til 95 Wink )

PS: Styrke er ikke veldig viktig for min del. Det er fart på skøyter som er alfa og omega. Styrke er bare for å bygge opp motoren, og spensten er for å trimme motoren best mulig. Overkroppfjaset er bare for å se decent ut når sommeren kommer igjen Smiley

Høres veldig bra ut Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #192 : 22. september 2011, 22:51 »
Note to myself:

vintertrening:  5x8 på 60%, 5x5 på 70% eller 5x3 på 80%. Rullerende.

Dagen idag: 7-21. Kjip dag, men gir penger i kasse. Klarte å skaffe meg en pause innimellom også, which means:

1000metere sone 3.
Antal: 7
Pauser mellom løpene: 1min
Snitt puls: 154

Avsluttet ballet med 4 x 100meter på ca 20sek per 100. 10 sek pause mellom hver.

Føler meg ikke veldig pigg, men tror det kommer av gårsdagens økt. Anaerob trening utgår denne uka grunnet marathon. Mulig lørdagens styrkeøkt også utgår.

Lights out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #193 : 23. september 2011, 15:19 »
Fri på dagen idag. Årets siste(?) sykkeltur ble gjennomført.

Distanse: 47km
Tid: 1time og 55min
Fart: 24.75km/t
Puls: unknown. Var relativt rolig tur, så antar at det var veksling mellom sone 1 og 2, med enkelte innslag av sone 3(motbakker)

Nå blir det jobb fra klokka 4. Veldig i tvil om jeg skal kjøre spenst,hurtighet og styrke imorgen, eller om jeg bare skal lade opp kroppen frem mot søndagen. Den fornuftige delen av meg sier hvile, mens bandyspilleren skriker om en tur på helse pluss. Kjenner jeg meg selv rett blir det vanskelig å ha hviledag. Får bare spise litt ekstra og satse på at ting ordner seg Smiley

Ha en fin aften


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Triathlon og halvmarathon gjennomført
« #194 : 24. september 2011, 17:09 »
Klarte selvfølgelig ikke å hvile idag.......... what

Brodern og svensken(samboeren min) var med idag. 35min med koordinasjon, spenst og hurtighet. Kom opp hele trappa(6 trappetrinn) på et av fallhoppene idag, noe jeg er særdeles fornøyd med. Følte meg ekstremt bra.

Styrke:

Powerclean:
8 x 40kg
8 x 50kg
5 x 55kg
5 x 62.5kg
5 x 50kg
5 x 50kg

Bøy
8 x 60kg
8 x 80kg
5 x 100kg
5 x 110kg
5 x 120kg
3 x 130kg
2 x 140kg
1 x 150kg
1 x 155kg

Mistet hodet helt i bøyen idag. Skulle kjøre rolig med 8 x 4 på 100kg. Brodern og svensken fikk nok før bøyen(noe om at det ikke var så veldig gøy å bruke hele dagen sin på et helsestudio, forstålig nok). Følte meg utrolig solid og frisk i beina, så kjørte på litt mer. 155kg-løftet var nok ikke godkjent dybde. Merket at jeg var engstelig uten spotter. De to damene som var på senteret, med emomaling i ansiktet og ringer der ringer ikke hører hjemme, virket ikke som de beste spotterne. Jeg valgte av den grunn å stoppe mens leken var god. Skal uansett øke litt mer her når anledningen byr seg.

Nordic hams utgikk grunnet marathon imorgen

Chins:
5 x kv
5 x kv + 5kg
3 x kv + 10kg
2 x kv + 20kg
1 x kv + 25kg
1 x kv + 35kg
2 x kv + 45kg
2 x kv + 45kg
1 x kv + 50kg (ble halvannen, men var ikke høyt nok på rep 2)
21 x kv
13 x kv

Her var det noen nye rekorder gitt. Merker at de 4kg som har blitt borte siden forrige helg merkes i chins.

En del magedill

Dips: utgår grunnet vondt i muskelfestet bryst/skulder

Kommentar: Føler meg utrolig bra når jeg spiser så mye som idag. Ble en usaklig stor frokost x 2, monstershake ila treninga og et hav av mandler. Skal fortsette å trykke i meg god mat så snart den verste kvalmen har gitt seg. Prøve å korte ned restitusjonstiden mest mulig.

Imorgen braker det løs. Hvis det ikke kommer oppdatering, er det to muligheter; 1) Jeg gjennomførte ikke, og gråter av den grunn mine tapre tårer mens jeg trøstespiser meg tjukk. Eller 2) Jeg gjennomførte, men var så ødelagt at jeg la meg til å sove i Oslo`s gater, ble funnet av en estlender som solgte meg som drapsobjekt til hjemlandet sitt, og kommer av naturlige grunner ikke til å logge treningen noe mer. Uansett ønsker jeg meg selv masse lykke til og gir meg selv et klapp på skulderen, ettersom ingen andre har tenkt seg å gjøre det biggrin

Nå blir det firmafest.  >Cheesy >Cheesy >Cheesy

Lights out

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!