Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136483 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Bildeupdate av vinterformen s17
« #255 : 07. november 2011, 20:58 »
Lørdag og søndag var det Buskerudmesterskap i bandy. Hehe. Uoffisielt vel å merke og omtrent like viktig som å vinne vri åtter når bestemor er på besøk.

Anyways: lørdag regnet det og isen var heller laber. Ble 4-4 mot Drammen, som vi bør slå med 6-7 mål slik jeg ser det. Vant 4-3 på straffekonk. Personlig er jeg svært misfornøyd med egen innsats, lagets gjennomføring og egen oppladning til kamp.

Søndag: 6-2seier mot MIF. Bra is, bra samspill og tidvis fornøyd med egen innsats. Må bli flinkere til å være tålmodig. Føltes som det gikk ganske fort på skøytene, men MIF er uansett ikke det man måler slikt mot. Likevel håper jeg at ting fortsetter slik. Blir godt å komme ut og trene på stor is nå. Tror laget kan bli veldig bra når vi får litt tid sammen Smiley

Idag er det egentlig Hønefoss. Jeg blir hjemme grunnet et ublidt møte med isen igår. Har en blå hofte som ber om nåde. Slik går det når man ikke vil bruke beskyttelsebukse Wink Deloaduke denne uken. Satser på å få til to intervalløkter samt en langkjøring. Blir bra det

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: M16 Madness - Bildeupdate av vinterformen s17
« #256 : 07. november 2011, 21:55 »
Lørdag og søndag var det Buskerudmesterskap i bandy. Hehe. Uoffisielt vel å merke og omtrent like viktig som å vinne vri åtter når bestemor er på besøk.

Anyways: lørdag regnet det og isen var heller laber. Ble 4-4 mot Drammen, som vi bør slå med 6-7 mål slik jeg ser det. Vant 4-3 på straffekonk. Personlig er jeg svært misfornøyd med egen innsats, lagets gjennomføring og egen oppladning til kamp.

Søndag: 6-2seier mot MIF. Bra is, bra samspill og tidvis fornøyd med egen innsats. Må bli flinkere til å være tålmodig. Føltes som det gikk ganske fort på skøytene, men MIF er uansett ikke det man måler slikt mot. Likevel håper jeg at ting fortsetter slik. Blir godt å komme ut og trene på stor is nå. Tror laget kan bli veldig bra når vi får litt tid sammen Smiley

Idag er det egentlig Hønefoss. Jeg blir hjemme grunnet et ublidt møte med isen igår. Har en blå hofte som ber om nåde. Slik går det når man ikke vil bruke beskyttelsebukse Wink Deloaduke denne uken. Satser på å få til to intervalløkter samt en langkjøring. Blir bra det
Huff da, god bedring til skinka de Wink

Utlogget 20LEGEND

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Sv: M16 Madness - Bildeupdate av vinterformen s17
« #257 : 20. november 2011, 01:37 »
Spor.
Alder: 19 år
Vekt: 73-76 kg
Høyde: 185 cm

Hobbymosjonist.

Treningslogg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Bildeupdate av vinterformen s17
« #258 : 22. november 2011, 00:22 »
Hei og hopp. Ikke verdens beste til å oppdatere her, men treningen går sin vante gang.

Trener på is mandag, torsdag og fredag. Spiller kamper onsdag og søndag. Løper eller kjører kondisjonstrening på is tirsdag og lørdag(så lenge jeg ikke anser det som viktigere å hvile. Mener hvile er undervurdert)

Spilt to kamper så langt. Tap borte mot Ready 5-3 og seier hjemme mot Høvik 6-5. En assist i begge matchene. Mye å gå på, både som lag og individuelt. Tror det kan bli bra til slutt. Testet 1RM i mark idag, selv om jeg ikke har mer enn 10-15 treningsøkter i mark på baken.

1. løft: 170kg. Såpass lett at jeg høynet til 190 på 2.løftet. Her fikk jeg jobbe en god del mer. Litt usikker på om lockouten var god nok, men PT`en på Elixia mente den var mer enn god nok. Kommer til å bruke det som 1RM i treningsprogrammer hvertfall.

Litt kjipt i grunn. Kikket på løftet til Evis her på forumet. Han jobber bra med 290kg i marken. Likevel ser han normal ut i ansiktet. Selv så jeg ut som jeg hadde dyppet hodet i en kanne med rød maling, samt at jeg var uvel i flere timer etterpå. Bedret seg litt før isen hvertfall.


Fikk også tak i printer og exel idag. Blir Dietmarprogram fom fredag.

Hvis noen av styrkeløfterne leser dette; er det mulig å kjøre 8ukers program over lengre tid? Kjører bare to dager i uken, så kunne tenkt meg å kjøre dag 1 mandag og dag 2 fredag, for så å ta dag 3 mandag uken etter og følge opp med dag 1 uke to på fredagen. Hvis dere forstår hva jeg mener Smiley

Vekten går sakten, men sikkert oppover. Driter i det. Føler meg rapp på isen og har overskudd så det holder. Fine greier

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #259 : 24. november 2011, 15:10 »
Kamp igår mot Mjøndalen. Ble 10-4 seier. Følte meg pigg og fin i beina, og syns det gikk skapelig fort, selv i motvinden i første omgang. Blir likevel ikke noe av det når jeg drar opp. Meldte meg mer og mer ut utover i kampen. Like greit tror jeg. Andre på laget som hadde en bedre dag. Det viktigste er at vi vinner. 0 poeng på meg igår. 0 mål og 0 assist. Morro at kungen gjorde 7poeng. Unner han det Cheesy

Trening idag klokka 10. Skulle egentlig lest masse før skolebulk i helgen. Lastet ned big bang theory season 4 istedet. Vanskelig å rive seg løs. Kan alle musklene vi skal kunne nå, men må gå gjennom fester og beliggenhet før imorgen.

Sov godt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #260 : 28. november 2011, 08:33 »
Da var vi her igjen. Kamp igår i hovedstaden. Orkan rett mot i første omgang. Skiftet til sidevind i andre. Vant kampen 5-0. Kunne godt blitt mer. Fryktelig bra defensiv av samtlige igår. Sjelden man holder nullen i bandy, så det smaker godt.

Føler meg tung i beina og har ikke det orket jeg ønsker å ha. Må bli flinkere på både spising og kondisjonstrening. Ble lite søvn i helgen. Opp mellom 05.30 og 06.30 alle tre dager pga skole. Planer om å sove etter jobb idag Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #261 : 28. november 2011, 08:40 »
Grattis med kampen Cheesy

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #262 : 18. desember 2011, 22:36 »
Fin logg! tøft gjort av deg med "nakenbilde". Har "vurdert" det selv, men blir liksom aldri no av  Tongue
Lykke til videre!

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #263 : 18. desember 2011, 22:54 »
Det går bra med formen din ser det ut til i hvertfall Wink Hvordan går det med bandy om dagen da? Trener dere mye?
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #264 : 18. desember 2011, 23:06 »
Fin logg! tøft gjort av deg med "nakenbilde". Har "vurdert" det selv, men blir liksom aldri no av  Tongue
Lykke til videre!

Hehe. Jeg kan nesten ikke vise noe mer. Da vil jeg nok få moderator på nakken og anklages for brudd på en eller annen lov, samt at jeg vil bli slept inn for menneskehetsdomstolen for uhuman tortur av leserne av denne bloggen. Men artig å kaste tøyet nå og da. Foreslår at du prøver deg på noe lignende Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #265 : 18. desember 2011, 23:11 »
Det går bra med formen din ser det ut til i hvertfall Wink Hvordan går det med bandy om dagen da? Trener dere mye?

Formen blir bedre og bedre for hver dag. Lårene vokser og magen vokser Tongue Men har - etter å ha blitt utfordret til AF i oktober - vurdert å begynne med trening av overkropp igjen. Har jo ikke gjort det på en stund, så kan bli tungt å dra igang maskineriet Wink

Bandyen humper og går. Tap mot Stabæk og Sarpsborg. Uavgjort mot Mjøndalen i bonuskamp og seier mot Drammen. Blir nok ikke seriegull i år, men jeg satser på at vi "finner formen" til sluttspillet. Vi trener mandag, torsdag og fredag. Kamper på onsdag og søndag. Selv trener jeg hopping, knebøy og mark på mandag og fredager(hhv før og etter) og løper lørdag eller tirsdag hvis jeg ikke får lov å spille på b-laget Smiley

Skal få nye jern nå, med ny glideflate og radius. Skal prøve å få til en video her så dere skjønner hva denne galningen gjør Grin

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #266 : 18. desember 2011, 23:17 »
Hehe. Jeg kan nesten ikke vise noe mer. Da vil jeg nok få moderator på nakken og anklages for brudd på en eller annen lov, samt at jeg vil bli slept inn for menneskehetsdomstolen for uhuman tortur av leserne av denne bloggen. Men artig å kaste tøyet nå og da. Foreslår at du prøver deg på noe lignende Cheesy

Ser den :p
Tja kanskje jeg skulle gjort det? må stramme opp litt her og der først Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #267 : 18. desember 2011, 23:25 »
Neinei. Gjør som meg: bilde som du er. Jeg veier 9kg for mye på bildet - sommerbildene var hyggeligere å kikke på. Men poenget er jo å la folk se frem- eller for min del tilbakegang Cheesy

Legg ut bilde, evt send det til meg på PM, så skal du få en objektiv kritikk Wink

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #268 : 19. desember 2011, 00:54 »
Eventuellt bruk http://www.onlinedating.no/ og la Treningsforum være et treningsforum.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #269 : 19. desember 2011, 01:14 »
Du velger selv om du vil lese loggen eller ikke, maggy Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!