Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136731 ganger)

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #270 : 19. desember 2011, 01:22 »
Får kalle den en sjekkelogg da vettu, så jeg vet hva jeg klikker meg inn på.  Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #271 : 19. desember 2011, 01:27 »
Tror nok ikke jeg endrer navn for at du skal få ro i sjela Smiley Styr unna M16 madness i fremtiden, så slipper du fleipemeldinger Wink

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #272 : 19. desember 2011, 01:30 »
Ro i sjela er viktig! Jeg skal passe meg for denne tråden  Shocked Shocked Shocked

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #273 : 19. desember 2011, 01:31 »
Skumle greier som skjer her. Har planer om å starte en kjærlighetskult Grin

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #274 : 19. desember 2011, 01:35 »
Får jeg bli med? Eller er det bare for jenter?  Wink

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #275 : 19. desember 2011, 09:55 »
Formen blir bedre og bedre for hver dag. Lårene vokser og magen vokser Tongue Men har - etter å ha blitt utfordret til AF i oktober - vurdert å begynne med trening av overkropp igjen. Har jo ikke gjort det på en stund, så kan bli tungt å dra igang maskineriet Wink

Bandyen humper og går. Tap mot Stabæk og Sarpsborg. Uavgjort mot Mjøndalen i bonuskamp og seier mot Drammen. Blir nok ikke seriegull i år, men jeg satser på at vi "finner formen" til sluttspillet. Vi trener mandag, torsdag og fredag. Kamper på onsdag og søndag. Selv trener jeg hopping, knebøy og mark på mandag og fredager(hhv før og etter) og løper lørdag eller tirsdag hvis jeg ikke får lov å spille på b-laget Smiley

Skal få nye jern nå, med ny glideflate og radius. Skal prøve å få til en video her så dere skjønner hva denne galningen gjør Grin

Det er bra vett Wink Kondisen din kommer fra bandy eller trener du kardio ved siden av? Tenkte å "cutte" litt og få opp kondisen selv :p Slutta med 1.div. hockey siden jeg ikke skal satse (ble litt mye), så nå er det bedriftshockey bare to ganger i uka, og det er pause fra boksinga så geriljakardio hadde kanskje vært noe? Smiley

Kan bli tungt med overkropp igjen ja, hehe. Jaja er ikke alltid man kan vinne! Men er jo ikke det som teller...  Man må ha det gøy for å drive med ting veldig seriøst!

Skal glideflata være lenger? Wink Jeg som back bruker lang for stabilitet og fart, men du bruker kanskje litt kort?

Så forresten nå at du løp sa du.. Åssen løping? :p
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #276 : 19. desember 2011, 12:39 »
Får jeg bli med? Eller er det bare for jenter?  Wink

Her får alle være med Cheesy Husk at jeg er fra ei lita bygd der sangen går: solberggutta ække som andre, vi driter i damer og puler hverandre........Så om du skal være med; be aware; there might be weird guys in the area.


Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #277 : 19. desember 2011, 12:45 »
Begynner å få litt second thoughts her nå.  Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #278 : 19. desember 2011, 12:47 »
Det er bra vett Wink Kondisen din kommer fra bandy eller trener du kardio ved siden av? Tenkte å "cutte" litt og få opp kondisen selv :p Slutta med 1.div. hockey siden jeg ikke skal satse (ble litt mye), så nå er det bedriftshockey bare to ganger i uka, og det er pause fra boksinga så geriljakardio hadde kanskje vært noe? Smiley

Kan bli tungt med overkropp igjen ja, hehe. Jaja er ikke alltid man kan vinne! Men er jo ikke det som teller...  Man må ha det gøy for å drive med ting veldig seriøst!

Skal glideflata være lenger? Wink Jeg som back bruker lang for stabilitet og fart, men du bruker kanskje litt kort?

Så forresten nå at du løp sa du.. Åssen løping? :p

Kondisen kommer av ekstremt mye jobb fra april til nå. Har løpt mer enn de fleste andre, og akseptert at sone 1 trening er veien å gå. Har fått mye hjelp av Amj.ciron her på forumet som er tidligere mellomdistanseløper. Fint med folk som har peiling på det. Nå om vinteren blir det kun intervall. Kjører motbakke en av dagene og flatmark den andre dagen. Evt kjører jeg intervaller på is hvis det lar seg gjøre.

Tirsdag så det slik ut: 3 x 4min. 5grader incline. 13-15km/t. 3min pause.
+ 30sek drag. 5grader incline. 20km/t. 1min pause mellom hver.

Motbakken bruker jeg for å få opp pulsen fort igjen. Litt lettere der enn på flatmark Smiley

Angående glideflaten: ettersom bandybanen er relativt mye større enn hockeyflaten, er vi avhengig av litt lengre flate. Selv spiller jeg half og er avhengig av å ha en ekstrem lang flate Smiley Har så lite jern igjen på skøytene at det er umulig å slipe opp ny flate. Sjekket den igår. Det er 3cm som har kontakt med bordet når jeg stiller den rett på. Skal helst være 29/30cm...

Synd at du ikke vil satse da. Hockey er jo en fantastisk sport. Men som du sier er det viktigste at du trives. Selv har jeg store planer om å bli god i bandy om 3år. Kommer til å bli mye trening i årene som kommer, og forhåpentligvis kommer det til å gå fort til slutt!


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #279 : 19. desember 2011, 12:50 »
Begynner å få litt second thoughts her nå.  Wink

Tror det er lurt å tenke seg godt om hvertfall Wink Dessuten er jo damene her ute budeier som er oppe i fjellet med dyrene våre hele dagen. Når de kommer hjem er det ingen som husker hvem som skal hvor. Ender jo med en sofistikert form for swingers - noe alle har godt av, så vi får spredd litt sykdommer her og der Grin

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #280 : 19. desember 2011, 15:32 »
Kondisen kommer av ekstremt mye jobb fra april til nå. Har løpt mer enn de fleste andre, og akseptert at sone 1 trening er veien å gå. Har fått mye hjelp av Amj.ciron her på forumet som er tidligere mellomdistanseløper. Fint med folk som har peiling på det. Nå om vinteren blir det kun intervall. Kjører motbakke en av dagene og flatmark den andre dagen. Evt kjører jeg intervaller på is hvis det lar seg gjøre.

Tirsdag så det slik ut: 3 x 4min. 5grader incline. 13-15km/t. 3min pause.
+ 30sek drag. 5grader incline. 20km/t. 1min pause mellom hver.

Motbakken bruker jeg for å få opp pulsen fort igjen. Litt lettere der enn på flatmark Smiley

Angående glideflaten: ettersom bandybanen er relativt mye større enn hockeyflaten, er vi avhengig av litt lengre flate. Selv spiller jeg half og er avhengig av å ha en ekstrem lang flate Smiley Har så lite jern igjen på skøytene at det er umulig å slipe opp ny flate. Sjekket den igår. Det er 3cm som har kontakt med bordet når jeg stiller den rett på. Skal helst være 29/30cm...

Synd at du ikke vil satse da. Hockey er jo en fantastisk sport. Men som du sier er det viktigste at du trives. Selv har jeg store planer om å bli god i bandy om 3år. Kommer til å bli mye trening i årene som kommer, og forhåpentligvis kommer det til å gå fort til slutt!



Åja! Høres ikke alt for avansert ut det! Jeg får vel tenke ut litt forskjellig jeg også som jeg kan bruke for å komme i form av. Er bare det å ha ork til å drive med mye kardio :p blir litt sliten av skole og styrketreninga jeg driver med.

3 cm glideflate!! hahaha. Husker jeg lånte et par skøyter når jeg bodde i usa da jeg startet på lag der fordi jeg ikke hadde egne enda.. Det var vel rundt 3 cm på de og. Jeg gjorde ikke annet enn å dette ut av balanse! Jeg er vant til å sitte lavt og ha lange raske steg, men så fort jeg gjorde noe med de skøytene tryna jeg omtrent. Men det er vel en vanesak :p

Ja det er veldig synd! Hadde jeg hatt bedre støtte av familie og tid til det så hadde jeg kanskje gjort det, men jeg SKAL i militæret har jeg bestemt meg for og tenker å gjøre karriere der, eller som PT og kanskje da se om jeg blir noe god i hockey igjen senere... Vi får se hva framtiden bringer Smiley Skal uansett drive med hockey da Wink

Er bare å stå på det så kan man få til alt! 3 år er god tid!!
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #281 : 20. desember 2011, 00:21 »
Skal nok se det blir bra om jeg får skiftet jern på torsdag. Da blir det tempoøkning av en annen verden Grin

Army er kjekt vettu. Jeg har gitt opp å få komme inn, men dere som er unge og lovende klarer det vel. Ellers anbefaler jeg Axelson om du skal bli PT. Er hvertfall veldig fornøyd selv Smiley

Dagen idag(har planer om å begynne å logge litt igjen)

Formiddagen:

Hopp i trapper. Ca 25min.

Powerclean:

40kg x 5
60kg x 5
70kg x 5/5/5

Bøy:
70kg x 5

Ryggen var vond idag. Fikk en smell på b-kamp igår. Ga en fin "rompe" til en som skulle hoppe inn. Resulterte i at han mistet pusten, men jeg fikk altså en smell som sørget for at dagens bøy og mark måtte utgå -.-

Kvelden:
90min bandytrening. Fjorårets trener var tilbake for å ha en økt med oss. Fantastisk forskjell. Mye fokus på oppspill, og da er jeg delaktig. Møtte mannen med ljåen etterhvert der. Fint det.

Imorgen blir det is istedenfor intervaller. Kompis som kommer hjem fra studiene sine i Frankrike. Mistenker at det ikke blir den mest intensive økten Wink

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #282 : 20. desember 2011, 08:52 »
Hehe ja det blir nok noe heeelt annet!

Ja det gir jo mange muligheter Cheesy Hvor i militæret har du prøvd deg?

Okay takk Smiley Skal se enda litt nærmere på begge PT skolene siden jeg ser det er enkelte sentere som krever AFPT utdanning. Rart at man må ha vært på AKKURAT afpt liksom..
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #283 : 20. desember 2011, 12:07 »
Jeg søkte primært MJK, men også fallskjermjeger, panserbataljonen og kystjeger. Viste seg at jeg ikke har den fysiske profilen som kreves for å være i armyen, noe jeg selv stiller meg sterkt tvilende til Smiley

Kan ikke helt forstå hvorfor man må ta det på AFPT. Axelson er godkjent av europeiske PTforeningen eller hva den heter. Menmen. Tipper de er flinke på AFPT også Cheesy

Nå blir det ned på isen med "eliten". En golfcollegespiller, en "franskmann", en PEDstudent og undertegnede. Har fylt opp en søppelsekk med kaker. Ser for meg at det blir mange fine historier

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness - Pers i mark :D
« #284 : 20. desember 2011, 15:51 »
Åja Smiley Skal i panser i august jeg! Vurderte fallskjermjeger, men satser heller på panser og se om jeg kommer inn i MJK eller noe en dag kanskje Smiley Du bør i hvertfall ha fysikken for å være i forsvaret da :p

Nei ikke jeg heller... Snåle greier. Ja det har nok heller noe med et samarbeid å gjøre kanskje Wink

En søppelsekk med kaker! Det er mye kaker det...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!