Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136442 ganger)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #390 : 02. februar 2012, 20:54 »
Alt sør for Svinesund er syden?
Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #391 : 02. februar 2012, 22:21 »
Og når noen i Drammen sier hvor de er fra, så spør jeg: "Hvilken etasje?"  Grin

Alt etter Voss er Drammen, bare så det er sagt.

Touchè. Gå ikke over veien når naken dame lærer fanden å spille fele i en høystakk på fallende hval, skrev en vis mann en gang. Tror jeg stopper før jeg blir maltraktert av den flotte fruen som rir deg nå Smiley

Alt sør for Svinesund er syden?

Neinei. Svinesund ligger i Sverige. Syden er jo Spania.

Dagens skøyteøkt utgikk. Litt fordi det var kaldt, litt fordi jeg fikk lite søvn grunnet en vill skapning i natt og litt fordi det ble mye skole. Treningsfri var dog uaktuelt, og man kom seg en tur på plussen. Ingen Silverfox å se, men trappen var like innbydende som alltid.

9 trinn x 3 heng gir 27 trinn totalt. Dagens sett ble hvert steg - hvert sjette steg. Kjørte 5 sett av det og var ødelagt etterpå. Merket at jeg ikke varmet godt nok opp, så ryggen vil sikkert fortelle meg hva den syns om det imorgen. Ganske fornøyd med at jeg kommer opp 6 steg selv nå som jeg er tjukk Grin

Imorgen er det skole fra 11-14.30 og jobb fra 15-21.30. Har et håp om at jeg klarer å stå opp 8 og kjøre en skikkelig melkesyreøkt på isen, men kjenner jeg meg selv rett, blir det lenge våken ikveld og en fin forsovelse imorgen Smiley


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #392 : 03. februar 2012, 09:19 »
Når det gjelder den der bok to i Game of Thrones, så kan du bare la den ligge til etter eksamen. Les heller bok tre først, og så alt annet etterpå.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #393 : 03. februar 2012, 09:22 »
Hvorfor det? Vil jo gjerne vite hva som skjer i riktig rekkefølge Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #394 : 03. februar 2012, 09:27 »
Tenkte bare at hvis du skal rote til eksamen er det greit å gjøre det med den beste boken  Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #395 : 03. februar 2012, 13:05 »
Aha. Ble en smule engstelig for at bøkene var gitt ut i feil rekkefølge Smiley

Sov forresten lenge idag. Sitter på skolen med en gjeng statsvitere nå, der storebror er en av dem. Merker at vi ikke har helt de samme meningene når det kommer til innvandring. Plager meg oppriktig at de tror de er utlærte på andreåret.

Ryggen er et sant helvete idag. Har tøyd og bruk foamrulle, men det hjelper fint lite. Håper det bedrer seg mot kvelden så jeg kan kjøre noe trappeløp på jobb :=) Har planlagt at hviledagen skal være søndag, ettersom det sannsynligvis blir tur til sverige mandag og tirsdag.

Ler forresten så jeg griner av siste innlegget til fenriken i fenrikens logg. Anbefaler alle å lese den loggen fast

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #396 : 04. februar 2012, 00:47 »
Kom meg ut i trappa. Må innrømme at jeg ikke var vedig sugen da jeg kikket opp og skimtet 13. etasje langt der oppe. Men som brodern alltid sier når vi er seige før bakkeløp: "det er bare å gjørra det".

Første runden ble ganske rolig fra start. Orket ikke noen form for oppvarming idag. Liten tid og vond rygg gjorde tøying vanskelig. Økte farten fom 6. etasje og fikk harehjerte ved ca 9. etasje. Ikke alt for ille i pusten.
Tur to gikk fryktelig bra i ca 8 etasjer. Så kom sementmannen og fylte lårene mine med sement og noe annet faenskap, og farten var ca en gammel dame med rullator, sett fra siden. Selv følte jeg at jeg var Usain Bolt, helt til en sykepleier tok meg igjen.
Siste turen var bare vond. Vurderte å gi meg da en av lungene prøvde å sprenge. Fullførte likevel helt opp.

Greit nok at det bare ble 3 løp. Lenge siden jeg har gjort det og jeg er tung om vinteren Smiley Beina er seige, men ryggen ble faktisk bedre. Fint å bevege seg litt. Tok jobbtralla hjem, ettersom det er uaktuelt å gå nå som vi har rekordforsøk i minusgrader her i Drammen. Lite visste jeg om at varmeelementet har tatt kvelden. Blir en kald tur imorgen tidlig, iført hvitt og likjakka over, men jeg slipper å gå Cheesy

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #397 : 04. februar 2012, 01:36 »
I bandymiljøet her vestpå går det rykter om at du både kaster redskap og slår dem som ligger nede, Drammenstyle. Stemmer dette?  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #398 : 04. februar 2012, 07:42 »
I bandymiljøet her vestpå går det rykter om at du både kaster redskap og slår dem som ligger nede, Drammenstyle. Stemmer dette?  :Smiley

Og jeg som trodde bandyfyren din var fiktiv :S Stemmer nok hvertfall den om å slå en som ligger nede, men det var i 2007 - og han fortjente det like mye som jeg fortjente det røde kortet. Episoden med kasting av kølle er hardt overdrevet av journalisten, og således ble sakens 5 fjær til 10 høns. Den verken skammer jeg meg over eller beklager jeg Smiley Tror faktisk jeg nevnte det i loggen da det skjedde, men kort fortalt: han takler meg stygt. Han takler meg stygt igjen. Han prøver å takle meg stygt, men jeg er forberedt og kjører han ned. Sittende på rompa, slår han meg over hånden. Jeg avvæpner han og bør kaste kølla hans alt jeg kan i ansiktet hans, men velger å heller kaste den halvveis opp, halvveis mot han, så den daler ned i fanget hans. Dommeren mente det var et "demonstrativt kast", som det sto i rapporten. Minimums karantene(1 kamp) var det jeg fikk, og jeg får være med i sluttspillet.

Den i finalen i 2007 var litt annerledes, men den er det snakket nok om :Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #399 : 05. februar 2012, 23:45 »
Rundt 90min på is idag. Ryggen ble bedre da jeg ble varm, men fortsatt ganske stiv. Reiser til Sverige imorgen for å trene med svenskene igjen. Kommer hje
 Natt til onsdag.

Over og ut

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #400 : 06. februar 2012, 21:58 »
Har sjekket inn på¨et vandrehjem i karlstad. Fint rom. To senger, tv og do på¨utsiden.

Treningen idag ble bare to måls-spill. Var seig i beina etter en lang tur bort, men det blir bedre imorgen.Var "drickmatch" idag. Taperlaget kjøper drikke til vinnerlaget. Laget mitt vant, men det ble ingen drikke. Treneren mente - etter treningen - at et av målene våre var av de ufine. Snakket med ordføreren i klubben etter treningen. Han skulle hjelpe meg med å finne leilighet Grin Lenge siden jeg har håpet så mye på at jeg skal få til noe som dette.

På vei bort hadde jeg en artig hendelse. Skulle kjøre litt for fort gjennom en rundkjøring. Fikk sleng på bilen og endte i grøfta. En snill håndtverker skulle hjelpe meg ut på veien igjen, men da han begynte å taue meg, gjorde bilen helsleng og havnet enda lenger ut i grøfta. Ble litt bekymret for at jeg ikke skulle rekke det, og da falcken meldte at det kom til å ta opp mot en time, antok jeg at siste del av lys i tunnelen svinte hen.

Ut av det blå dukket en ny håndverker opp, med en fullastet bil og firehjulstrekk. Dro meg ut ganske greit, og var ute på veien igjen ila 40min. Det verste med opplevelsen var at ambulansen ble tilkalt, ettersom jeg satt og begravde hodet i rattet fordi jeg ikke hadde en spade å grave meg ned med. De kom selvfølgelig for å sjekke om alt var bra, ettersom det var mennesker som hadde ringt og fortalt at en bil hadde kjørt ut og sjåføren virket bevistløst.

Woho. Note to myself: ikke legg hodet på rattet neste gang du kjører av veien. Imorgen blir det tur på universitetet. Kanskje jeg da kan få vite hva kravene er Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #401 : 10. februar 2012, 09:22 »
Tirsdagens økt i Sverige var kanon. Jeg var knall og hadde trykk i beina. Daniel, lagets stjerne og playboy, likte tydeligvis å spille med meg, så en stund så det ut som om det var oss mot "røkk", som vi pleide å si da jeg var liten. Syke håndledd på den mannen. Gjør ting med ballen som jeg trodde lillebror og trollmennene på det russiske og svenske landslaget var de eneste som kunne. Kan bli artig i Karlstad Smiley universitetet er stort, nytt og har 25 Microer i kantina. Ser ut til at kylling og pasta 3 ganger om dagen skal la seg gjøre der og.

Onsdag ble trening med laget. Igår var jeg en tur på isen alene. Burde trent bøy, men ryggen er fortsatt noe øm.

Kamp mot Stabæk idag. 1 av 3 matcher i årets serie der man ikke trenger å engste seg for legevaktsbesøk. Jeg spiller ikke grunnet karantene, men skal inn og lage slagsmål på tribunen.

Håper på å få til en økt på is og Evt litt bly før det. Men først må man i skole

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #402 : 16. februar 2012, 00:21 »
Ble seier mot Stabæk på fredag. Laget var bra. Jeg sto på siden, men klarte ikke å lage slagsmål. Var derimot hyppig på twitter og fikk formidlet det viktigste til begge følgerne mine. Vant 9-5 til slutt og dermed var sølvet sikret.

Kampen på søndag betydde ingenting. Ready hjemme og man merket at det var lite tenning. Ble 5-2 tap i noe som må være det nærmeste man kommer parodi på en bandykamp. Ble flyttet opp på midten, for at en av de virkelig talentfulle skulle få spille halv. Han ble kåret til BB, så det må sies å være et godt trekk av treneren. Selv var jeg fornøyd med å være høyere i banen. Ble et ganske flott mål etter en 55meters soloåkning. Er selvfølgelig unødvendig å ha så lange soloraid, men morro er det når det funker. Assist på mål nr 2, så fornøyd med at jeg var innblandet i begge målene våre, men særdeles misfornøyd med at vi tapte.

Denne uken og neste er det spillefri. Kvartfinale light for de aktuelle lagene og kamper for å unngå nedrykk for de i bunnen. 1 og 2 går direkte til semi, så det blir nok en lang pause. Lurer på om forbundet har hatt brainstorming med NAV for å gjøre ting mest mulig effektivt i år.

Ellers er det trening hver dag. Kjører ikke vekter nå. Prioriterer å være mest mulig på is, noe jeg merker på både kropp og skøyter. Føler jeg er veldig mye lettere nå og kan ikke si annet enn at jeg liker det. Blir en hoppeøkt denne uka og en neste, før jeg slipper opp helt på den biten også.

Nå er det bare å glede seg. Når semifinalene begynner, får man endelig spille matcher som betyr noe. Matcher som gjør at hver eneste treningstime fra midten av mars er verdt det. Og jeg gleder meg som en unge til årets sluttspill

Davai davai!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #403 : 16. februar 2012, 13:29 »
Ble en tur på is med Drammen vgs idag. Bandylinjen der har trening torsdag morgen, noe jeg anser som en fin restitusjonsøkt dagen etter en seig økt med russerdrag Smiley

Har planer om trappeserier idag, men det krever at beina snart våkner opp. Føles tunge og jævelige akkurat nå, men sånn er det vel.

Nå skal jeg ned og lage liv på papirbredden. Er visst utdanningsmesse der idag, så 93jentene bør passe seg Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #404 : 16. februar 2012, 13:54 »
93-modeller? Hvorfor legger du deg etter slike gamle skrukketroll? De nærmer seg jo 20 år!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!