Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136684 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #405 : 16. februar 2012, 15:12 »
Hehe. Nå blir jeg plutselig engstelig for at du vet mer litt for mye om meg Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #406 : 16. februar 2012, 17:57 »
Hehe. Nå blir jeg plutselig engstelig for at du vet mer litt for mye om meg Smiley

Jeg? Er ikke etterretningsoffiser for ingenting vettu, men jeg holder kjeft. Som oftest  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #407 : 17. februar 2012, 00:33 »
Trodde man kunne kurere paranoia i disse dager, men forstår at det ikke stemmer. Ser - etter å ha lest innlegget ditt igjen - at det kanskje ikke betyr at du vet for mye Grin

Ble ingen hopping idag. Får prøve å gjennomføre det på lørdag etter jobb. Imorgen blir det istrening, så da blir det forhåpentligvis noen drag etter økta, og evt noe vendingfjas.

Tror jeg har presset vekta så langt ned som jeg får til uten å begynne å ødelegge godfølelsen. Kommer derfor til å cruise videre her ut sesongen Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #408 : 17. februar 2012, 09:11 »
Det at du er paranoid betyr ikke nødvendigvis at folk ikke vet for mye om deg  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #409 : 17. februar 2012, 10:26 »


Gleder meg til du legger opp så jeg kan holde lange foredrag om peanøttsmørets gleder og hvorfor dobbelthaker er mer sexy enn sixpack  Grin

Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #410 : 17. februar 2012, 10:46 »
Det at du er paranoid betyr ikke nødvendigvis at folk ikke vet for mye om deg  :Smiley

Haha. True. Men jeg antar at dere vestlendinger ikke diskuterer enkeltpersoner fra østlandet. Her borte er vel alle tards Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #411 : 18. februar 2012, 14:50 »
Trening i går kveld med laget. Folk tror tydeligvis at pausen frem mot semifinalene er ferie; elendig oppmøte og tragisk innstilling. Kjenner jeg blir fryktelig grinete, og kommer herved med en spådom: vi vinner IKKE kongepokalen i år, og jeg tror det er 50/50 for avansement i semifinalen.

Forstår at ikke alle kan være seriøse ift hva de spiser, hvordan de benytter tiden og hvor mye de trener, men et absolutt minimum får være at man stiller på treningene med laget, evt trener på egenhånd om jobb, skole eller annet forhindrer en i å delta. Men det er som det er. Halve laget var på fylla igår, noe jeg syns er tragisk. Skulle gitt mye for å oppleve seriøs treningskultur og medspillere som faktisk lever og ånder for bandyen. På laget er det Balotelli, Proffen, Knægd og han kristne keeperen som har rett innstilling i mine øyne. Kan hende en og annen junior. Resten er med av gammel vane, og syns egentlig bare det er et kjempeork.

Tren, spis, sov og bli bedre. Men først og fremst ha rett innstilling til det du driver med

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #412 : 21. februar 2012, 15:44 »
Har du blitt PT enda, eller driver du fortsatt av?
Hvordan er kurset Smiley ?
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #413 : 21. februar 2012, 20:17 »
Hey. Utdanningen er ferdig i juni. Noe lenger på Axelson enn på AFPT, men det er vel strengt tatt bare bra. Veldig fornøyd med utdanningen så langt, selv om det forhåpentligvis ikke er endestasjonen Smiley

Flinke lærere, relevant stoff og liten klasse gjør at man føler at man får igjen en del for pengene Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #414 : 21. februar 2012, 20:21 »
Har forresten tatt turen til Ljusdal, langt, langt inn i Sverige. Storebror og jeg satt oss i bilen rett etter trening klokka 11 i går kveld. Planen var å være i Ljusdal mellom 5 og 6. Brodern skøyt dessverre 5 bom på stående, så det ble en rundtur ved Torsby som kostet oss 2 timer.........

Trente på is med lillebror idag, og innser at jeg aldri noensinne kommer til å spille på øverste nivå i Sverige. Skremmende å se hvor bra han har blitt siden han dro over. Sov bare 1 time før vi dro og trente, men det er neppe noe jeg kan bruke som unnskyldning Smiley

Imorgen blir det istrening med storebror, før vi skal se lillebror spille nest siste match for sesongen på kvelden. Vinner de, er det direkte opprykksfinale mot Ørebro på lørdag.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #415 : 24. februar 2012, 20:18 »
Tjoho. 550km x 2 fordelt på 2.5døgn merkes for en som sjelden kjører mer enn Solbergelva tur/retur. Ble seier for lillebror mot Skutskär, så imorgen er det seriefinale mot ørebro. uavgjort eller seier får dem opp i eliten. Tap gjør at Ørebro går opp. Tipper det kommer 2,5k-3000 tilskuere, så det blir nok liv laga på IP.

For oss starter det også imorgen. Sarpsborg hjemme klokka 1700. Isen i Solberg har tatt kvelden, men Vassenga virker å være i fin stand. Vi hadde siste økt idag før det drar igang. Virker som om vi er litt på gang faktisk. Balotelli har vært i Sverige og trent med Gripen, så han var det trøkk i. Satser på at vi får til en del av det vi trente på idag, på kampen imorgen.

Jeg kommer hvertfall til å legge meg tidlig, lade opp bra og gi jernet imorgen. Kjenner det kribler i beina allerede Cheesy

EmyR

  • Gjest
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #416 : 24. februar 2012, 20:19 »
Det første bildet er fra juli. Vekt ca 87kg. Det andre er fra idag tidlg. Vekt 92.7kg. Estetisk ser det første bildet best ut, men for min del er det andre mye bedre. Begynner å ane konturene av en overkropp som forsvinner. Liker hvertfall å tro det. Om et år håper jeg å kunne kikke tilbake hit og se at 10kg er borte. Tror ikke det er 10kg fett å ta vekk, men fett er jo førstepri som skal vekk Smiley

Idag er det match, så spiser en god del mer nå. Havregryn, H-melk, egg, bacon og sjokomelk til frokost. Fin start på dagen Cheesy

God aften Merc. Looking good Smiley Hva er fett% cirka på bildene?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #417 : 25. februar 2012, 10:35 »
God aften Merc. Looking good Smiley Hva er fett% cirka på bildene?

Var på 9.8 på det laveste på noen måling, men det var vel noe tynge enn på bildet. Så skal vi ikke være litt grei mot meg og si 8.5 Cheesy?

Uansett lyver det bildet, ettersom jeg strammer magen så mye at det ser ut som jeg har svelget et kyllingben. Det er grunnen til at det måtte kuttes Grin

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #418 : 26. februar 2012, 10:07 »
Tap i første semifinale, 4-6 hjemme mot Sarpsborg. Jeg sugde kukk. Koster 2 mål og kunne like gjerne vært hjemme. Drar gjennom og setter ballen i stanga også. Fryktelig.

Avgå. Legg ned

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #419 : 26. februar 2012, 11:26 »
Kuksuging og idrett er farlig. Vanskelig å drikke øl med kuksmak i kjeften, så det fører som regel til narkotikamisbruk.  Grin

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!