Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136437 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #420 : 28. februar 2012, 00:51 »
Et skudd ikke bare for, men midt på baugen. 10-5 sto det til slutt på tavla, og ettersom det var vi som hadde tatt turen ned til Østfold, var ikke det mye å skrike hurra for.

Generalen fikk rødt, resten av laget mangler innstillingen og årets eventyr ser ut til å være over allerede på onsdag. 0-2 i kamper i en best av 5 blir sjelden snudd. Spesielt ikke om man ikke vil vinne.

Akkurat nå er det bare tungt. Jeg har trent så vanvittig mye for akkurat dette, og gledet meg siden august en gang. Når det skjer, presterer vi overhodet ikke. Generalen er den eneste med rett tenningsnivå, men idag ble det for mye. Mister han i neste match. Sannsynligvis 4. matchen og, om vi mot all formodning skulle klare å vinne på onsdag.

Kostet ingen mål idag. Var faktisk brukbart fornøyd med egen innsats i 1. omgang. Hjelper fint lite når stillingen er 0-5 til pause.

1 assist og skaffet en straffe, samt årets pass fra min side i år Bare trist at il capitano ikke fikk det med seg. Eneste jeg ønsker å ta med videre fra dagens fadese.

Ser ut til at det blir barmark fra og med mandag. Det vil jeg ikke. Det vil jeg virkelig ikke


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #421 : 29. februar 2012, 22:42 »
Idag spilte jeg min dårligste bandymatch noensinne. Jeg gjorde særdeles lite riktig og jeg vurderte helt seriøst å gå av, ettersom det ville vært det beste for laget. Ballen hoppet over kølla mi og Sarpsborg gikk opp til 4-1. Rett etterpå mistet jeg skjæret og kostet nok et mål. 5-1 og closing time. Il capitano satt et frislag og vi gikk til pause med 5-2ledelse til Sarpsborg.

Jeg var ikke nevneverdig mye bedre i andre. Jeg fatter helt seriøst ikke at det går an å prestere så dårlig. Jeg er virkelig ikke så dårlig. Det nekter jeg å tro. Jeg tar så dårlige valg, jeg gjør så mye feil og jeg er en fadese i defensiven. Hadde jeg vært treneren vår, hadde jeg tatt av meg og satt inn en eller annen. I verste fall en kjegle. Den hadde man hvertfall ikke spilt ballen til. Burde bare blitt tatt av og fortalt at jeg ikke hører hjemme på en bandybane.

Heldigvis har jeg verdens beste lagkamerater. Gutta snur matchen og vi vinner 6-5 etter et nervepirrende drama i sluttminuttene. Jeg tror jeg gjorde en ting riktig, og det var å ta en utvisning i 87. min for å hindre greven av Grålum å kjøre gjennom. Er så sinnsykt fornøyd med laget mitt og så vanvittig skuffet over meg selv nå.

2-1 i matcher og fortsatt muligheter. På fredag skal vi vinne. På fredag skal jeg og bidra. Jeg skal ikke koste oss seieren. Jeg skal være med å gjøre at vi vinner.

Enkelt og greit

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #422 : 01. mars 2012, 07:32 »
Er det ikke bedre om du gir opp bandysesongen nå? Har to glass peanøttsmør og syltetøy med navnet ditt på som bare venter på å bli spist mens du trener knebøy  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #423 : 01. mars 2012, 11:21 »
Er det ikke bedre om du gir opp bandysesongen nå? Har to glass peanøttsmør og syltetøy med navnet ditt på som bare venter på å bli spist mens du trener knebøy  :Smiley

Haha :p Jeg har veldig lyst til at bandysesongen skal vare tom lørdag 10. mars Wink Kunne virkelig tenkt meg å spille NM-finale. Angående peanøttsmøret ditt, tror jeg det er greiest om jeg styrer unna. Planen er jo ned i vekt, ikke opp Wink

Har forresten tenkt litt på det. Jeg spiller gjerne like dårlig på fredag, så lenge laget vinnet. Er så vanvittig klar for seier Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #424 : 03. mars 2012, 00:26 »
3-4! Sto det på tavla da kampen var over:D er så vanvittig deilig å vinne der nede! 1mål og 1 assist. Scoret faktisk enda et mål, men dommerne er dritings og betalt, så de fikk det ikke med seg. Legger ut bildebevis så dere selv får se hvor patetiske dommerne våre er.... Nå må jeg dessverre sove. Opp 05.40 imorgen for skole. 2-2 i matcher gjør ting litt enklere Grin på søndag skal det avgjøres !!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #425 : 03. mars 2012, 02:21 »
Legger ut en fin bildeserie fra kampen. Backen vår(hvit nr 4) er et monster å møte på isen, noe Greven av Grålum smertelig får erfare Smiley Har fått noe slike lufteturer selv, og fellesnevneren er at det alltid gjør vondt Grin

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #426 : 04. mars 2012, 22:04 »
Bomben und granaten!

Vi skal faen meg spille NM-finale!!!!! Cheesy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lå under 5-2 til pause. Snudde det og vant 8-6. Scoret siste målet ca 3 min før slutt. Vanvittig følelse!

EmyR

  • Gjest
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #427 : 04. mars 2012, 22:35 »
Fantastisk, kan tenke meg følelsen. Gratulerer og masse lykke til Cheesy

Utlogget Instant

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #428 : 04. mars 2012, 23:10 »
Er det en form for ishockey du holder på med?  Huh

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #429 : 05. mars 2012, 07:12 »
Gratulerer, og lykke til!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #430 : 05. mars 2012, 08:06 »
NM finaler er kjekke. Gratulerer og lykke til!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget 20LEGEND

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #431 : 05. mars 2012, 08:50 »
Gratulerer! Kan bare forestille meg følelsen i det fløytesignalet gikk. biggrin
Alder: 19 år
Vekt: 73-76 kg
Høyde: 185 cm

Hobbymosjonist.

Treningslogg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #432 : 05. mars 2012, 12:37 »
Gratulerer! Kan bare forestille meg følelsen i det fløytesignalet gikk. biggrin

NM finaler er kjekke. Gratulerer og lykke til!

Gratulerer, og lykke til!

Er det en form for ishockey du holder på med?  Huh

Hey. Takk for det, lads Smiley Magisk følelse å vite at det blir finale! Til Instant: Det er vel en blanding av ishockey og fotball. Banen er like stor som en fotballbane, vi bruker ball og reglene minner litt om både hockey og fotball. Vi har kølle, skøyter og hjelm. Ballen er ca like stor som en tennisball, men tyngre og knallhard. Den største forskjellen mellom fotball, ishockey og bandy er likevel at det vi driver med er kunst Grin Og det mener jeg.

Kampen igår:

Sarpsborg scoret på det som var i første omgang. Kampen ble som de 4 forrige har blitt. Vi trykker på dem, de kontrer på oss. I første omgang ville ballen virkelig ikke inn. Til gjengjeld var de dødelig effektive, og det var ganske surt å være ned med 5-2 til pause. Jeg hadde bly i beina som et resultat av kamp annenhver dag siden lørdagen. Lightweightgutta på laget restituerer seg noe fortere, så jeg antok at det var u.t, Il captitano og storebror som hadde dårligst bein igår. I tillegg til gutta fra Østfold da. Hadde hamret inn koffeinpiller før kampen, men dunket likevel ned en red bull i pausa - just in case Wink

Andre omgang bekreftet langt på vei teorien min. Sarpsborg var døde fra start. De hadde tre tøffe kvartfinaler der alle tre gikk til sudden death før de møtte oss. Det koster selvfølgelig mye, og mønsteret har vært der i spesielt de siste semifinalene. De går tom for krefter og da er det tøft å følge oss. En av tvillingene finner brodern tidlig i andre omgang og vi gjøre 3-5. Så byr Sarpsborg på to indianere og ila 3min er stillingen 5-5.

Ting roer seg selvfølgelig da. Rart hvordan hjernen fungerer slik. Det er som om Sarpsborg våkner litt og vi blir fornøyd. Det er stillingskrig og ingen av lagene skaper noen store farligheter. Plutselig får Sarpsborg straffe etter en horribel hjemoverjobb hos oss. De gjør 5-6 og det er 20min igjen av kampen. Da er vi plutselig på igjen, og brodern hamrer inn en straffe for 6-6. Her ble det forøvrig lagt til 6minutter, ettersom Sarpsborg klarte å snakke på seg noen utvisninger ifm straffesituasjonen. Ikke veldig lurt.

Noen minutter senere drar Balotelli ut på vandring langs cornerflagget. Jeg tror han drillet 24mann, ettersom Sarpsborg kun var 8 på isen. Han spiller snett innåt bakåt til forsvarsgeneralen, som triller den videre til Prinsen. Prinsen gjør ingen feil alene med keeper og vi har 7-6.

Herfra og ut vet jeg ikke hva som skjedde. Tror det var igjen et kvarter av kampen. Har ingen erindring om noe som helst, før Sarpsborg fikk straffe. Keeperen vår har tatt 13-14 straffer i år, og han valgte å ta denne også. Rett etterpå får vi avgjøre. Jeg blir spilt opp på høyresiden. Fikk den av prinsen etter et frislag høyt i banen. Sendte førsteman opp på tribunen for å hente kaffe. Fikk neste til å bråstoppe og seilet rundt han. Keeperen var totalt feilplassert og da var det godt å kunne dra den i nærmeste hjørne. 8-6 og game,set and match. En lagseier av de sjeldne. Tror ikke det er mange lag som snur 0-2 i kamper til seier i best av 5. Og jeg tør nesten å garantere at hvis noen har gjort det, har de ikke ligget under 5-2 til pause i to av seierene sine.

 Idag er kropp og hode ute av drift. Skal på skolen ikveld, men er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å få til noe som helst.

Men det driter jeg i akkurat nå. Jeg skal spille NM-finale på lørdag!

Ps: Fenriken: hva sier du til å ta turen hit? Finale 1600. Bankett etterpå. Blir det seier, blir det gullbankett. Så får du se hvordan det er å bli drita i Drammen




Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #433 : 06. mars 2012, 09:11 »
Drammen i helgen? Overivrige isdansere på bankett? Det er nesten for sært til å si nei til, men jeg må likevel melde avbud.  Grin

Sørg for å vinne du, så skal jeg heie fra sofakroken. Deal?

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness Før/etter-bilde side 25
« #434 : 07. mars 2012, 11:14 »
Det var skuffende:( håpet vi kunne gjøre et forsøk på WR i promille Smiley
Fortsatt seig som et uvær. Jobb idag gjør ikke ting bedre:(

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!