Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136705 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #525 : 23. april 2012, 13:33 »
Flere ting:

1. Du trenger ikke være homofil selv om du er litt forelsket i meg. Alle er det.

2. Bøyen er strøken. Jeg har ikke mer å lære deg.

3. Marken er godkjent, men du løfter hele løftet med krum rygg. Klarer du å få til svai rygg fra utgangsstilling til avslutning skal jeg klappe i hendene. Trix kan være å rulle/tøye setet/røvi og rulle øvre rygg. Muligens kan stangen også komme enda nærmere leggen i starten av løftet. Ellers er det ganske bra.

 
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #526 : 23. april 2012, 17:02 »
Enig meg forrige taler med unntak av homofili-avfeiingen. Veldig bra bøy nå! Tror forøvrig også du kan starte med stangen enda noen cm næremere leggene.

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #527 : 23. april 2012, 17:49 »
Da syntes jeg du er vanskelig Tongue
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #528 : 23. april 2012, 21:08 »
Takk gutter <3 u da best. Prøver å bedre marken allerede på onsdag. Men filmer først på fredag, ettersom onsdagsmarken kun er gjennomkjøring på lave vekter. Hvor står forresten de to vise menn ift reimer i mark? Vil det være hensiktsmessig å bruke det fremfor å mixe grepet? Føler det blir veldig mye med både mandag og onsdag med mixed grip, men kjører selvsagt på om dere ikke har noen motsigelser.

@Tina: chill baby. Det er bare en fasade ;)Jeg er bitchen til Fenriken, så jeg må jekke meg når jeg kan.


Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #529 : 23. april 2012, 22:29 »
Hvis ikke grepet er noe problem kan du lige greit bruke reimer. Hvis du derimot sliter med grepet, vil reimer bare forsterke det.

Skeivheter i muskulaturen fra å bruke mixed grip slipper du stort sett unna ved å variere hvilke hender som er hneholdsvis overhånd og underhånd mellom hvert sett.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #530 : 24. april 2012, 08:07 »
Hadde du vært ørlite hetero og drevet med isdans hadde du kanskje hatt bruk for grep, men siden du er totalhomo og spiller bandy, og siden selv de mest avmagrete twinks klarer å holde en mellomstor kølle, så kjør på med reimer hvis du føler at det hjelper ryggen din.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #531 : 24. april 2012, 21:49 »
Hehe. Fenriken: du er velkommen til å prøve deg på istrening med oss. Jeg lover å filme Smiley jeg driter jo i grepet mitt - og forsåvidt også hvor mange kg jeg tar i mark. Jeg vil bare gå fort på skøyter. Grepet er ikke noe problem når jeg mikser grepet, men med oh klarer jeg ikke mer enn 135 før grepet begynner å glippe. Spørsmålet er derfor om ladders bør kjøres med oh og reimer eller med mixed grip Smiley lurer på om jeg prøver litt begge deler fremover.

Tirsdag 24. April
4x4 min på sykkel

Kommentar: må bli tøffere mot meg selv eller kjøre flere drag

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.32
« #532 : 24. april 2012, 22:42 »
Svaret er som alltid: it depends.

Prøv begge, og hvis du føler for å løfte med reimer, ja da løfter du med reimer. Selv løfter jeg med oh til jeg ikke klarer mer, og deretter bruker jeg reimer, unntatt på de tyngste settene. Da foretrekker jeg mixed grip rett og slett fordi jeg er sterkere da.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #533 : 25. april 2012, 16:48 »
Siden jeg vil være som deg, gjør jeg det samme. Så får Tetra heller hjelpe meg med å trene grepet når jeg en eller annen gang legger skøytene på hylla og skal ta dere igjen i vektrommet(men ikke på badevekta Grin)

Har kjøpt meg belte idag. Large ble for stort og medium hadde de ikke. Small satt fint, så da ble det small. Kjekt å ha en grunn til å holde seg tynn, selv om fyren i butikken sa at det var forbeholdt damer.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #534 : 25. april 2012, 19:52 »
Onsdag 25. april

30min tøy og bøy

Trappehopp 43 trinns trapp

8 x (hvert, hvert andre, hvert tredje og hvert fjerde trinn)

Knebøy med stopp

1x5 - 60kg
1x4 - 70kg
1x4 - 80kg
1x3 - 90kg
1x3 - 100kg
1x2 - 110kg
1x2 - 120kg (pers)

Markløft
3x (1,2,3) - 150kg

Kommentar: russetreff utenfor badet. Kunne seriøst kvelt et par av dem mens jeg hoppet i trappa. Bøyen var overraskende lett. Tror jeg kommer til å smelle opp en god del neste gang det er tung dobbel uten stopp. Marken er litt cheat, ettersom 25kgs-vektene på badet har relativt mye større diameter enn 20kgs-vektene på plussen. Blir nesten klossmark. Var luft idag, men antar at det kommer av at løftebanen blir kortere Føltes bedre å starte med ræva lenger ned, men syns det ser ut som at øvre del av ryggen er en banan. Hadde vært fint med tilbakemeldinger fra sersjant hårbøyle og general halvspenn. 

Rep 16,17 og 18 på 150kg:


http://www.youtube.com/watch?v=khYrq-4n5EE#noexternalembed&feature=g-upl

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #535 : 25. april 2012, 22:57 »
1. Du er skummelt tynn.
2. Marken er bedre enn sist.

Skal jeg pirke på noe, så er det at du har en ørliten "vipp" idet løftet starter. Det skyldes som oftest litt dårlig trykk i magen og øvre rygg. Enda litt hardere konsing på det, og du er golden. Jeg har ikke mye å lære deg her heller. Flink gutt.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #536 : 25. april 2012, 23:42 »
1. Du er skummelt tynn.
2. Marken er bedre enn sist.

Skal jeg pirke på noe, så er det at du har en ørliten "vipp" idet løftet starter. Det skyldes som oftest litt dårlig trykk i magen og øvre rygg. Enda litt hardere konsing på det, og du er golden. Jeg har ikke mye å lære deg her heller. Flink gutt.

1. Takk Cheesy Men jeg er fortsatt for tjukk/tung. Ronaldo veier 78kg på 185. For at jeg skal matche det, må jeg veie 80.5. Det er nesten 10kg ned. Men ettersom jeg har stort hode, store føtter og litt for brede skuldre, vil jeg tro idealvekta er 82-83kg. Kommer til å bli beinhardt å klare det, spesielt nå som blodårer fra mellomste magemuskel og ut til lats allerede har dukket opp. Det tyder jo på at det ikke er så altfor mye fett igjen der oppe. Men jeg er innstilt på å jobbe meg nedover frem til sesongstart om det er det som kreves. Så jeg satser på å veie inn på 89.5kg som planlagt på søndag morgen, for så å gå ned 0.5kg i uka i 13-14uker Smiley Liker jo det at marken og bøyen fortsatt går oppover.

2. Takk for det. Den vippen må vekk. Hyller at du pirker på meg, for jeg liker å ha ting å jobbe med. Har sagt det til alle som spør og sier det her og; har lært mye mer av deg gjennom vinteren enn det jeg har på nærmere 300 timer pt-utdanning Grin

PS: Det er en sorgens dag for fotballen -.- Tilsvarer at Ullevål og Ready kommer til NM-finale

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #537 : 26. april 2012, 17:21 »
Har tatt 7-point caliper body fat test idag. Kom ikke heldig ut av den nei Grin

Legger likevel ved noen bilder for å illustrere blodårene jeg har snakket om lately:

Fettprosenten er 13.88  Huh

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #538 : 26. april 2012, 21:01 »
Torsdag 26. April

Intervaller på sykkel

4min x 6. 2min pause mellom hver.

Kommentar: bedre enn på tirsdag. Den siste var stående og da brant det godt. Må likevel bli tøffere. Skal gjøre litt vondt. Ser ut til at det blir is denne uken likevel Grin Da blir det først trappeløp på søndag. Mandag blir det MR av fot og skulder. Ettersom det er på et offentlig sykehus, regner jeg med å få operasjon - hvis det er er nødvendig - en eller annen gang ila 2013.

EmyR

  • Gjest
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #539 : 26. april 2012, 22:10 »
Det der er faen ikke oppimot 14 i fett%. No way. Grisebra form, drit i tull og tall Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!