Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136440 ganger)

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #540 : 26. april 2012, 22:34 »
Har tatt 7-point caliper body fat test idag. Kom ikke heldig ut av den nei Grin

Legger likevel ved noen bilder for å illustrere blodårene jeg har snakket om lately:

Fettprosenten er 13.88  Huh


Ser mer ut som 8-9 % sykt bra form!!
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #541 : 26. april 2012, 22:45 »

Ser mer ut som 8-9 % sykt bra form!!

Det der er faen ikke oppimot 14 i fett%. No way. Grisebra form, drit i tull og tall Smiley

Skal ikke påstå at jeg har kjempepeiling på det der, men klypa skal vel være objektiv? Mulig jeg gjør noe galt når jeg måler, men tror jeg fulgte bruksanvisningen ganske godt. Er jo egentlig bare fint hvis det er fett som forsvinner. Har blitt invitert til syden i Juli og da må jo formen være decent :p

Edit: og takk forresten Cheesy

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #542 : 26. april 2012, 22:51 »
Skal ikke påstå at jeg har kjempepeiling på det der, men klypa skal vel være objektiv? Mulig jeg gjør noe galt når jeg måler, men tror jeg fulgte bruksanvisningen ganske godt. Er jo egentlig bare fint hvis det er fett som forsvinner. Har blitt invitert til syden i Juli og da må jo formen være decent :p

Edit: og takk forresten Cheesy

Ha ha og det er den ikke nå??
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #543 : 26. april 2012, 22:58 »
Ha ha og det er den ikke nå??

Jo, jeg fisker bare etter komplimenter :Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #544 : 27. april 2012, 11:35 »
Har jeg møtt veggen? Er det Tor som sier fra at Mjølner åpenbarte seg for meg i nattens mulm og mørke, eller er det bare en ekkel bivirkning av tidenes våkenatt?

Fredag 27. april

Oppvarming med tøy og bøy

Trappehopp 43. trinns trapp

5 x (hvert, hvert andre, hvert tredje og hvert fjerde)

Frontbøy
1x4 60kg
1x4 70kg
1x4 80kg
3x4 85kg

Markløft
1x2 70kg
2x1 120kg

Kommentar: Det her blir langt, så styr unna hvis du ikke bryr deg. Jeg pleier ikke å klage. Jeg nevner ofte vondter og ting som kan påvirke trening, uavhengig av om det er mentalt eller fysisk. Men jeg klager sjeldent. Det har jeg derimot tenkt til idag. I går kveld la jeg meg med en herlig følelse. Jeg skulle gjøre 18 reps på 155kg i mark idag. Forræderen i meg begynte å foreslå 160 og, men det hadde han neppe fått. Jeg var i seng litt over 23, så alt tydet på at det skulle bli en fin natt. 02.15 våkner jeg av at jeg er gjennomvåt av svette. Føler meg ikke uggen på noen måte, og kan heller ikke erindre å ha drømt noe ekkelt. Har likevel puls som tilsvarer et bakkeløp på full pupp.

Etter å ha skiftet laken og tatt meg en dusj, legger jeg meg igjen og glir fint inn i drømmeland. Det varer til klokka 5. Naboen kommer(noe ufrivillig) ut av skapet, når boy toy`et hans og han står og skriker høylydt til hverandre i gangen. Det kom klart og tydelig frem at de ikke bare så film i går kveld. Spetakkelet varer i 45min før naboen over gangen(verdens sterkeste traktorlesbe) kommer og redder natten. Hun skremmer boy toy`et på dør og krever ro ettersom hun er nyoperert. Fin dame, det der. (Her må det legges til at den ukjente mannen løp nedover gaten i en stil som minner fryktelig godt om Loyd i Entourage, for de av dere som har sett det).

Klokken nærmet seg 6 og jeg hadde virkelig store problemer med å sovne igjen. På et eller annet tidspunkt må jeg likevel ha duppet av, for da klokka var litt over halv 7, bråvåknet jeg av at en bilalarm gikk rett utenfor. Det passet godt med at samboeren min skulle opp, så jeg kunne bare glemme å sove mer.

Økta ble derfor ræva. Første runde på hoppingen gikk ok. Etter det var det bare tungt. Jeg var tung i beina, jeg hadde ikke lyst og jeg fikk melkesyre med en gang. Gikk likevel opp på frontbøyen, selv om programmet kun sa 75kg. Til slutt kom marken, og etter to single på 120kg, måtte jeg inn på do for å kaste opp. Lå i garderoben i 20min før jeg orket å gå hjem(ca 300meter fra badet til meg).

Det logiske i meg mener at nattens manglende søvn er grunnen. Samtidig kan det være det at jeg trente sent igår, har spist lite og trente tidlig idag. Deffen kan selvfølgelig være en faktor, og den mentale ryggsekken er fullpakket. Mulig det er summen av alt som ødelegger, men det har jeg ikke tid til. Legger inn en hviledag ila helgen for å prøve å få litt overskudd, så satser jeg på at ting er bedre på mandag. Hvis det ikke er det, får jeg vurdere om jeg kjører for hardt. Det tviler jeg dog sterkt på.

Sutring over


Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #545 : 27. april 2012, 12:34 »
Jo, jeg fisker bare etter komplimenter :Smiley

Bare hyggelig:)

Glad det ikke var min natt! God helg.
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #546 : 28. april 2012, 20:56 »
Lørdag 28. april

80 min istrening i holmenhallen

Ble faen meg tap idag igjen -.- Kan ikke påstå at jeg liker det. Derimot liker jeg at jeg føler meg lett på tå på isen, selv om jeg må innrømme at kulen på ankelen tar livet av meg. Må finne en løsning på det før neste isøkt. vekt, mål og bilder av helgeformen prøver jeg å få til imorgen. Tror ikke det er de helt store forandringene siden sist uke ettersom jeg har ligget i et litt mer moderat kcal-underskudd.

Ryddet, vasket og støvsugde hele leiligheten idag. Tror jeg er alvorlig syk

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #547 : 29. april 2012, 09:13 »
Søndag 29. april

Blir treningsfri idag. Sur og tung i beina, så jeg tror kroppen har godt av å hente seg inn før mandagens styrkeøkt. Her kommer bilder som lovet  >Cheesy

Målene idag:
Bredeste punkt midje: 85.5cm
Bredeste punkt lår: 61cm
bredeste punkt legg: 35cm
rundt brystet rett under armene: 100cm

Kommentar: Skuffende at jeg kun har gått ned 0.1kg. Det positive er at det er ganske stor forskjell på ukens bilde kontra forrige ukes bilde. Litt usikker på hvorfor, men jeg liker det. Det er 4.5kg ned siden midten av mars, så nå er nok alle gratis-kg borte.

Mål 5. august(14 uker til): 83kg.

Tror det her blir tøft, men man får bare kjøre. Uvant å spise så lite, men det må vel til. Klarer jeg meg gjennom hele eksamensperioden uten å spise noe som ikke er på kostplanen, skal jeg nok skeie ut(hvertfall hvis jeg står på alt) Grin


EmyR

  • Gjest
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #548 : 29. april 2012, 09:48 »
Ser dritbra ut dette Smiley Det ser også ut som du øker i styrke? Hva spiser du om dagene?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #549 : 29. april 2012, 10:02 »
Ser dritbra ut dette Smiley Det ser også ut som du øker i styrke? Hva spiser du om dagene?

Foreløpig har jeg økt bra i styrke, men jeg tror nok potensialet for å løfte så mye har vært der en stund Smiley Er uansett morsomt at vektene øker, og jeg er realist nok til å forstå at hammeren kommer om ikke så altfor lenge. Det er vel ikke helt naturlig å kunne øke 5kg i uka mens man dropper vekt. Denne uka her sa det jo stopp, men det var på oppvarmingen, så jeg tror ikke styrken bare er borte Cheesy

Spiser stort sett ganske likt mandag - fredag.

m1: 5dl h-melk. 3 scoops proteinpulver

m2: 2 epler/pærer og en mager kesam

m3(før trening): 3-400 gram kjøttpoller, 75-100g fullkornspasta (creme fraiche og ketchup veier jeg ikke før vekten stagnerer helt. Da må jeg vel kutte ned på det)/ 400g kyllingkjøttdeig istedenfor kjøttbollene.

m4: 5 ytrefileter, 125-150g pasta, creme fraiche og ketchup/ 400g kyllingkjøttdeig med tacokrydder istedenfor ytrefiletene.

m5(kommer stort sett bare på styrkedagene eller hvis det er champa, ny episode av game of thrones eller andre viktige anledninger) : 1 mager kesam med blåbær.

Det ser kanskje ikke så mye ut, men jeg er ganske raus på creme fraichen - og den har jo 335kcal/100 gram. Skulle gjerne spist mer tidligere, men man skal vel strengt tatt være litt sulten når man går ned i vekt. Jeg har nemlig veldig troen på at hoveddelen av matinntaket skal være rett før og rett etter trening. Vet at beefcake har lagt frem en del rapporter som tilsier at tidspunkt for måltider ikke er viktig for kroppssammensetning, men jeg føler at det funker Smiley

PS: jeg er ikke rik, men kiwi selger 3pakk med ytrefilet for 37.90 - og da er ikke kg-prisen skremmende mye høyere enn kylling. Med 24g protein/100g og den fantastiske smaken, er det ikke tvil om hva jeg velger Grin


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #550 : 30. april 2012, 08:39 »
Huff da. 88.8kg på morgenen. Har egentlig sett det komme, men klarte ikke å spise nok i går for å forhindre det. Skal med andre ord opp 0.2kg frem til søndag. Kjøper meg noe god mat på meny idag; salatbaren på meny med egg og karbonader bør gi ønsket trykk:) 83kg virker mer og mer realistisk Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #551 : 30. april 2012, 15:15 »
Mandag 30. april

Oppvarming med tøy, bøy og egenmasasje

Trappehopp

1 x (hvert, hvert andre, hvert tredje trinn)

4 x (hvert, hvert andre og hvert tredje) med 5kg(2.5kg på hver fot)

1 x hvert 5. trinn

Knebøy

1x5 60kg
1x5 70kg
1x4 90kg
1,2,3 120kg
1x5 90kg

Markløft
2 x (1,2,3) - 160kg
1x1 - 160kg

Kommentar: La på vekter på hoppingen idag. Var tungt, men kommer til å gjøre det på lette vektdager. En taper stjal programmet mitt i garderoben. Er det fuckings jævla mulig. Han lot iphonen ligge, men tok faen meg programmet -.- Testet bare ut noen enkle rep på 120kg i bøy. Føltes som luft Smiley
Marken var seig idag. Tok meg litt vann over hodet med 160kg, men det gikk veldig bra i 12 reps. Da hammeren derimot kom, var det over. 13. rep tok nok ca 10sek.

Video av rep 4,5,6:

http://www.youtube.com/watch?v=krq9G9SczgI#noexternalembed&feature=g-upl

EmyR

  • Gjest
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #552 : 30. april 2012, 17:41 »
 Ohmy Ro ned markingen du nå.

... jævla bra mao.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #553 : 30. april 2012, 18:26 »
Takker Emyr Smiley blir forsøk på 2x2 på 165 eller 170 på fredag. Skulle egentlig vært onsdag, men dagens økt var ganske seig. Sugen på 2 2'ere på 170. Skal innrømme det Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Oppkjøring Dietmar bøyfilm s.35
« #554 : 01. mai 2012, 23:28 »
Tirsdag 1. mai

Morgenøkt på plussen

Chins

4 x (1,2,3) - kv

I supersett med dips

4 x (1,2,3)

Bicepscurl

2 x (1,2,3) - 44kg (22kgs hantler)

Noe skulderpress med forskjellige vekter for å kjenne på skulderen.

Kommentar: Prøvde noen reps med stanga i benken. Tror det får vente enda en stund til. Dips gikk overraskende bra. Er selvfølgelig bare lek på så få reps med egen kropp. Det samme gjelder chins. Er vel strengt tatt pull-ups når man har håndflatene vendt vekk, men det heter fortsatt chins i hodet mitt :p

Ettermiddagstrening

Rulleskøyter

800m motbakke x 5

Gikk ned igjen som pause. Avsluttet med ett bakkeløp opp siste henget; en frekk liten bakke som varierer fra 9-11 i stigningsprosent. Ganske nøyaktig 270m. Brant godt i beina på rulleskøyter. Litt for mye grus enkelte steder, men det er godt å være i gang hvertfall Smiley

PS: Sprakk som en dong i matfatet ikveld. La til et ekstra måltid med 3 fileter og pasta. Hjalp ikke en dritt, så jeg angrep peanutsmøret. Klarte å gi meg etter 3 skjeer. Svakt - innrømmer det. Men tror jeg trenger en spisedag snart. Merker at jeg har litt for kort lunte for hva som er bra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!