Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136808 ganger)

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #585 : 21. mai 2012, 13:57 »
Spor igjen. Datt ut av lista :p
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #586 : 21. mai 2012, 22:42 »
Fint det Smiley dataen har tatt kvelden, og jeg orker ikke å logge fra tlf. Tror jeg får en ny imorgen:)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #587 : 28. mai 2012, 01:07 »
Fått igang en lånedata. Siden sist:

Lørdag forrige uke: Hviledag.

Søndag forrige uke: istrening.

Mandag denne uken: Kun bøy. Hadde fysikk muntlig. (fikk 6`er:D)

Tirsdag: 1000metere sone 3.

Onsdag: Hopping og vekter. Klarte å strekke noe i ryggen på frontbøy her. Ekle greier, men merker ikke noe nå, så jeg skal prøve på vekter igjen imorgen.

Torsdag: 7x1000 meter. Startet på 5min og kuttet av 5sek per løp.

Fredadg: Kun noe trappehopping. Turte ikke vekter pga ryggen.

Lørdag: to økter. 6bakkeløp med laget på morgenen. 4km joggetur i sone 1 på kvelden.

Søndag: 90min isøkt med laget. 6x1000 meter på kvelden. 3 stk ganske rolig. 1 på 4.25, 1 på 3.55 og en på 3.45.

Kondisjonen begynner å bedre seg. Tror jeg får inn en 3000meterstest før operasjonen hvis foten tillater det. Imorgen blir det mye hopping. Føler jeg får mer igjen for det enn styrketreningen. Mulig jeg kutter det helt etter makstesten :=)


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #588 : 28. mai 2012, 22:04 »
Mandag 28. mai

Oppvarming

Trappehopp

Knebøy
1x5 - 60kg
1x5 - 70kg
1x5 - 80kg
1x5 - 90kg
5x3 - 100kg

Kommentar: Utrolig fine bein idag. La inn en hel haug av ettbeinshopp i trappeseriene. Tenkte på 6 runder, men måtte gi meg etter 5. Klarte ikke å fullføre 5. runde med ettbeins.

Stivner helt vanvittig nederst i ryggen av bøy nå. Føler jeg gjør noe galt idet jeg snur. Ser helt likt ut på video som det gjorde for noen uker siden. Skjønner ikke helt hva problemet er. Mulig hoftene bare blir ødelagt av hoppingen så jeg ikke klarer å kjøre bøy etterpå. På onsdag blir det mark før bøy hvertfall.





Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #589 : 13. juni 2012, 04:54 »
si fra hva tiden på 3000 meter er da ! jeg har 12 minutter fra militæret for 3 årsiden før jeg startet med mma! Etter jeg brakk armen i forrige kamp blir det mye jogging framover, lyst å teste pån nytt!

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #590 : 13. juni 2012, 16:23 »
Og jeg som trodde du hadde lagt opp Tongue
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #591 : 13. juni 2012, 16:42 »
Og jeg som trodde du hadde lagt opp Tongue
Var den til meg eller m16?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #592 : 02. juli 2012, 18:39 »
Long time no see

Sitter paa en internettcafe i syden. Fint land i grunn. Har ikke logget paa alt for lenge. Har trent veldig bra frem til for 10 dager siden. Har operert foten, men saaret har ikke grodd ordentlig, saa jeg er redd jeg ikke faar trent noe foer det jeg kommer hjem. Skal ta av innpakkingen imorgen: haapet er at det hvertfall ikke har blitt infisert.

Rakk aldri aa loepe 3000, Webah, men skal loepe i september med laget. Maalet er aa slaa fjoraarets tid som var 11.26. Tror nok jeg skal klare aa komme meg ned mot 11 blank, men det forutsetter at jeg klarer aa holde meg skadefri.

Ellers har vekta flydd godt oppover, om jeg skal tro speilbildet. Laveste jeg var paa er 87.5, og da saa det saapass bra ut at jeg tror det er endestasjonen i aar, men det var foer jeg dro til syden. Spiser pizza, toast, loff og biff daglig. Biffen er jo fin, men ellers er det vanskelig aa finne gode maaltider. Selvfoelgelig dritkjipt aa ikke klare aa holde formen naar man har jobbet saa mye for det, men det faar bare vaere mens jeg er her nede.

Kommer hjem paa soendag og da haaper jeg virkelig at foten har gjort noen syvmilssteg. P.t klarer jeg ikke aa gaa lange biten foer jeg maa hvile. Vet endelig hvordan Gilbatross har det. Kjenner jeg er motivert for knallhard trening igjen. Hvile er virkelig ikke noe jeg er god paa. Heldigvis oppdaget jeg white collar, suits og noen selvbiografier mens jeg var skadet, saa jeg har det faat gjort noe.

Lights out


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #593 : 09. juli 2012, 14:19 »
Da var man hjemme fra syden. For et merkelig land. Alkoholen var billigere enn brusen og folk der nede kunne virkelig ikke spille poker.

Såret er fortsatt langt fra å være bra. Er 17 dager siden operasjonen, så jeg kan ikke helt fatte hva det er som har skjedd. Legen mente 10 dager. 14 dager toppen. Fadern sprayet det inn i lim og tapet det sammen igår, men mente at jeg må belage meg på total hvile frem til søndagen.

Vekten viser småfrekke 93.5kg nå. Antar at mye av det blir borte ila denne uken, selv om det blir dårlig med trening.  Får bare akseptere at ting tar tid og at jeg må være tålmodig. Skal hvertfall ikke stå på motivasjonen når jeg bllir friskmeldt Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #594 : 14. juli 2012, 20:14 »
Som antatt var det bare vann som gjorde at jeg var langt over 90. 89.5 på morgenen idag, og det helt uten trening Smiley

Gikk mine første skritt idag. Bare til butikken og tilbake(totalt 300meter tipper jeg), men merker at det er nok for foten foreløpig. Dunker og er vondt nå, så nå er det selvmedlidenhet på høyt nivå her. Håper på å kunne jogge ila neste uke. Imorgen skal jeg prøve å gå litt lenger. Med små steg fremover, håper jeg å kunne være tilbake i form i oktober.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #595 : 17. juli 2012, 01:13 »
Gikk tur igår. Gikk overraskende bra. Prøvde å jogge idag. Gikk ikke like bra.

Ble litt pistolsquats, som førte til krampe i venstre vastus lateralis allerede på 3. rep. Frekt.

Såret har ikke lukket seg helt, men fadern mener det er på tide å kjøre.

5x5 i knebøy på 60kg har aldri vært tyngre. Men det er en start.

23 dagers treningsavbrudd er endelig over, og nå skal jeg sikte mot stjernene Cheesy

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #596 : 17. juli 2012, 08:01 »
Lykke til!

Comeback etter skade er alltid tøft, heldigvis er sjeldent motivasjonen noe å si på - det hardeste er ofte å holde igjen Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #597 : 17. juli 2012, 11:21 »
Takker Smiley

Mistenker dessverre at du har rett. Men får bare holde godt igjen de første par-tre ukene Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #598 : 18. juli 2012, 20:22 »
Jogget lett igår. Gikk overraskende bra. Men satt verdensrekord i stølhet etter bøyøkta på mandag. Heldigvis tror folk at gangen skyldes foten Smiley

Jogget litt idag og, dog kun som oppvarming før det ble knebøy, frontbøy og mark. 5`ere opp til 90kg i bøy. 1 enkelt 3`er på 70kg i frontbøy og noen få sett på 70 i mark. Skulle gjerne skrevet at jeg holder igjen og at det er derfor det er så lite, men sannheten er at venstre bein er helt dødt. Spesielt vastus lateralis ser ut til å trenge en god del opptrening før jeg kan gjøre som jeg vil igjen.

Såret har fortsatt en liten åpning nederst, men det kommer allegedly til å lukke seg igjen. Får håpe det stemmer. Imorgen skal jeg miste hodet helt og kjøre en sprintøkt med lillebror som drar tilbake til Sverige på søndag. Trist at jeg er skadet de 3 ukene i året han er hjemme. Hadde vært moro å ha en treningspartner for en kort stund Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39
« #599 : 19. juli 2012, 12:26 »
Mandag 28. mai

Oppvarming

Trappehopp

Knebøy
1x5 - 60kg
1x5 - 70kg
1x5 - 80kg
1x5 - 90kg
5x3 - 100kg

Kommentar: Utrolig fine bein idag. La inn en hel haug av ettbeinshopp i trappeseriene. Tenkte på 6 runder, men måtte gi meg etter 5. Klarte ikke å fullføre 5. runde med ettbeins.

Stivner helt vanvittig nederst i ryggen av bøy nå. Føler jeg gjør noe galt idet jeg snur. Ser helt likt ut på video som det gjorde for noen uker siden. Skjønner ikke helt hva problemet er. Mulig hoftene bare blir ødelagt av hoppingen så jeg ikke klarer å kjøre bøy etterpå. På onsdag blir det mark før bøy hvertfall.


Særlig på toppen av bøyen er det synlig at du har bekkenet tiltet ganske mye forover, noe som gir en unaturlig svai i ryggen. Denne posisjonen gjør det svært vanskelig å nå dybde uten å gå miste noe av stabiliteten rundt bekkenet og korsryggen i bunnen av løftet. Anbefaler å prøve å aktivt stramme magen mer fra starten av og gjennom hele løftet.

Istedenfor å starte løftet med å svaie bakover kan du prøve å innlede senkningen ved å skyve knærne ut.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!