Skrevet av Emne: Dagens ungdom, LES! (gjelder vel dere eldre også..)  (Lest 2048 ganger)

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

Nå er det så lenge siden jeg har skrevet her.. Men greit å besøke forumet en gang i blant og dele litt erfaringer!  Cheesy

Såh.. Idag har jeg, fattern og lillebroren min bært nesten to lass med stein fra ene enden av hagen, til andre. Mye stein og sand. Økta varte fra ca 10 til 17 idag, med en del drikkepauser.
Skal love dere det var utrooolig god trening i tillegg til at man gjør en god gjerning i hagen. Nå er det jo ikke alle som har anleding eller behov for slikt arbeid, men dere som kan: Benytt sjansen og hjelp til hjemme i tillegg til at du får en meget god trening med på kjøpet. Dette gjelder mesteparten av hagearbeid, vekløyving/bæring og klipping av plen.

Idag har jeg:
- Forbrent noe helt sykt med kalorier
- Fått en god utholdenhets og styrketrening
- Spart mange timer med arbeid for fattern hvis han skulle gjort det alene
- Blitt svidd! Bokstaveligtalt.. 20 grader ute idag, og dagen går fort.. Man får fort en fin brunfarge når man jobber ute! (husk solkrem)

Mye godt kommer fra slikt arbeid, og det er for min del mye gøyere og tyngre enn en halvtimes joggetur. Og tiden går fortere også.

Og jeg kan, med hånden på hjertet, si at det er enormt lenge siden jeg har vært så utslitt og tom for energi og følt at kroppen min har fått en noe helt sinnsyk belastning som idag. Og dette er noe jeg kjente etter at jeg hadde dusjet, og var ferdig for dagen. Mao, økten føltes ikke så tung som den egentlig var..

Så dagens ord: Er det fint vær, så stikk og klipp plenen eller noe sånt! Utnytt sommerendagene til å trene og hjelpe til hjemme istedenfor å sitte forran PCen.. Noe jeg vet at de aller fleste har godt av! Smiley
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Frisk luft og kroppsarbeid gjør en god og sliten ja Smiley

Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Flott bidrag  Kiss
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

hehe, er du her også! :p takk takk!
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

hehe, er du her også! :p takk takk!

Heheh, jepp! Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Gratulerer med vel gjennomført dagsverk Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

hehe, takk Wink
Det er meldt 20 grader imorgen og vi får ett lass til med sand.. Så det er på'n igjen imorgen.. Cheesy
Likegreit, da jeg bor 1.5 timer med buss unna treningssenteret, så da får man finne andre måter å sette kroppen i gang på.
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

fint innlegg babuShka !
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget adfghsdgsfjsjrjrs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sånt arbeid er både deilig og sosialt!  Grin Jeg gravde en halvmeter dyp og 10 meter lang grøft sist sommer, og det er arbeid du virkelig blir utslitt av! Er en bonus å være snill mot fatter'n også, ikke sant?  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!