Skrevet av Emne: Meg  (Lest 52336 ganger)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Meg
« #30 : 16. juli 2011, 22:15 »
Du er typisk biceps og bryst gutt ja. Lite imponerende. prolaps skylder alle på Wink

misunnelig  Lips Sealed
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #31 : 16. juli 2011, 22:19 »
misunnelig  Lips Sealed

ja, for å bygge bryst og armer så kreves det jo veldig mye Tongue Hvertfall når det hovedprioriteringa.

Er en grunn til at det ikke var ryggbilde og beinbilde Wink

EmyR

  • Gjest
Sv: Meg
« #32 : 16. juli 2011, 22:23 »
ja, for å bygge bryst og armer så kreves det jo veldig mye Tongue Hvertfall når det hovedprioriteringa.

Er en grunn til at det ikke var ryggbilde og beinbilde Wink

Føler du at du oppnår noe ved å bevisst skape ugang? Jævla idiot. Hva vet vel du hvilke plager han har hatt med ryggen? Søtt at alle som er misunnelig absolutt skal vise det så godt som mulig.

Pølsa - utrolig bra form. Skal du stille til høsten?

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #33 : 16. juli 2011, 22:25 »
Føler du at du oppnår noe ved å bevisst skape ugang? Jævla idiot. Hva vet vel du hvilke plager han har hatt med ryggen? Søtt at alle som er misunnelig absolutt skal vise det så godt som mulig.

Pølsa - utrolig bra form. Skal du stille til høsten?

Når han som alle andre bare trener bryst og biceps så er det rimelig latterlig. Finnes andre muskelgrupper også idiot.

EmyR

  • Gjest
Sv: Meg
« #34 : 16. juli 2011, 22:28 »
Når han som alle andre bare trener bryst og biceps så er det rimelig latterlig. Finnes andre muskelgrupper også idiot.

Ja, du vet vel best av alle hva han trener du. Du trener vel rygg rett etter operasjon og du tøffen. Du bestemmer vel i tillegg hva andre skal trene og når de skal trene det og antar jeg? Du er jo bare sjefen her inne, hvordan kan jeg bli som deg?! Du er misunnelig, stikk en plass der du kan bidra....

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #35 : 16. juli 2011, 22:30 »
Ja, du vet vel best av alle hva han trener du. Du trener vel rygg rett etter operasjon og du tøffen. Du bestemmer vel i tillegg hva andre skal trene og når de skal trene det og antar jeg? Du er jo bare sjefen her inne, hvordan kan jeg bli som deg?! Du er misunnelig, stikk en plass der du kan bidra....

Så du ser for deg at ryggen er like bra som bryst og biceps? og at låra er like bra som bryst? Smiley

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Meg
« #36 : 16. juli 2011, 22:35 »
Du er typisk biceps og bryst gutt ja. Lite imponerende. prolaps skylder alle på Wink

Hva vet du om lite rygg-trening resulterte i prolaps i han sitt tilfelle?
Hva vet du om han trener rygg mindre enn andre muskelgrupper? Ut fra èt bildet han har lagt ut, der han poserte armer og bryst-overkropp? Ærlig talt, det blir for dumt.

Du kommer med en påstand med din egen teori om en ting. Om den teorien har rot i noe som helst er like usannsynlig som at senebetennelse skylder for mye bicepstrening. Du vet ingenting om hvilke andre belastninger en annens kropp har. Jobber denne personen med å løfte tunge paller, osv. Rygg prolaps ja, skylde bryst og biceps trening? Joa, heh he-he. Jeg trente bare armer og bryst 3-4 første årene med styrketrening, jeg har ikke hatt noe ryggproblemer, ikke en prolaps engang Smiley
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Meg
« #37 : 16. juli 2011, 22:36 »
Ja, du vet vel best av alle hva han trener du. Du trener vel rygg rett etter operasjon og du tøffen. Du bestemmer vel i tillegg hva andre skal trene og når de skal trene det og antar jeg? Du er jo bare sjefen her inne, hvordan kan jeg bli som deg?! Du er misunnelig, stikk en plass der du kan bidra....

Kjell er faktisk sjefen..

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #38 : 16. juli 2011, 22:37 »
Hva vet du om lite rygg-trening resulterte i prolaps i han sitt tilfelle?
Hva vet du om han trener rygg mindre enn andre muskelgrupper? Ut fra èt bildet han har lagt ut, der han poserte armer og bryst-overkropp? Ærlig talt, det blir for dumt.

Du kommer med en påstand med din egen teori om en ting. Om den teorien har rot i noe som helst er like usannsynlig som at senebetennelse skylder for mye bicepstrening. Du vet ingenting om hvilke andre belastninger en annens kropp har. Jobber denne personen med å løfte tunge paller, osv. Rygg prolaps ja, skylde bryst og biceps trening? Joa, heh he-he. Jeg trente bare armer og bryst 3-4 første årene med styrketrening, jeg har ikke hatt noe ryggproblemer, ikke en prolaps engang Smiley

Vi får se når det kommer ryggbilder og beinbilder da Smiley tenker det er heftige saker!

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Meg
« #39 : 16. juli 2011, 22:37 »
Så du ser for deg at ryggen er like bra som bryst og biceps? og at låra er like bra som bryst? Smiley

det er i hvertfall helt vanvittig form på armer og bryst/mage Smiley vil ikke tro at rygg og bein henger så veldig langt etter, såklart henger det litt etter men ikke alt for mye..

det vil si at det er rom for forbedring, og når bein og rygg blir forbedret blir resultatet helt sykt!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #40 : 16. juli 2011, 22:39 »
det er i hvertfall helt vanvittig form på armer og bryst/mage Smiley vil ikke tro at rygg og bein henger så veldig langt etter, såklart henger det litt etter men ikke alt for mye..

det vil si at det er rom for forbedring, og når bein og rygg blir forbedret blir resultatet helt sykt!

Har ikke sagt noe om formen på bryst og biceps jeg, men er vel en grunn til at ikke rygg og beinbilde er med?

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Meg
« #41 : 16. juli 2011, 22:41 »
Har ikke sagt noe om formen på bryst og biceps jeg, men er vel en grunn til at ikke rygg og beinbilde er med?

ingen som veit, men skjønner hva du mener.. uansett er det ingen grunn for å skrive
Du er typisk biceps og bryst gutt ja. Lite imponerende. prolaps skylder alle på Wink
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #42 : 16. juli 2011, 22:44 »
ingen som veit, men skjønner hva du mener.. uansett er det ingen grunn for å skrive

Beviser han at han har noen sinnsyke lår og en sinnsyk rygg så skal jeg ta det tilbake Smiley

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #43 : 16. juli 2011, 23:54 »
Føler du at du oppnår noe ved å bevisst skape ugang? Jævla idiot. Hva vet vel du hvilke plager han har hatt med ryggen? Søtt at alle som er misunnelig absolutt skal vise det så godt som mulig.

Pølsa - utrolig bra form. Skal du stille til høsten?

Takker.. skal faktisk jobbe med en coach nå mot vårparten.. jeg mangler en del på beina i forhold til overkroppen.. og prolapsen som jeg " fant på" lol.. var såstor at jeg har mistet deler eller følsene i venstre rumpeballe og venstre legg.. har ca fått tilbake 50% av følsene i leggen.. så må jobbe med det.. kan trene rygg ,men ikke markløft...

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #44 : 17. juli 2011, 00:13 »
Takker.. skal faktisk jobbe med en coach nå mot vårparten.. jeg mangler en del på beina i forhold til overkroppen.. og prolapsen som jeg " fant på" lol.. var såstor at jeg har mistet deler eller følsene i venstre rumpeballe og venstre legg.. har ca fått tilbake 50% av følsene i leggen.. så må jobbe med det.. kan trene rygg ,men ikke markløft...

Så jeg hadde rett med lår og rygg da? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!