Skrevet av Emne: Meg  (Lest 52234 ganger)

Utlogget kimzz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Meg
« #15 : 16. juli 2011, 14:50 »
Nei tror den forje ble sletta etter jeg komenterte ei sprøyte som uheldigvis kom med på et av bildene som ble lagt ut Tongue hehe

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Meg
« #16 : 16. juli 2011, 14:53 »
Nei tror den forje ble sletta etter jeg komenterte ei sprøyte uheldigvis kom med på et av bildene som ble lagt ut Tongue hehe
..
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Meg
« #17 : 16. juli 2011, 15:01 »
HVorfor bringe noe på banen nå, på bakgrunn av noe som har skjedd før? Og det uten at vi vet noe 100% sikkert.

Det er bare helt latterlig. Om  faren din har vært alkohol missbruker, og skjerper seg med dette så skal ikke du tilgi/akseptere han for det som har skjedd? Gi folk en sjanse og ikke vær så fordomsfulle.

Uansett om du har vært tidligere forum medlem eller ny, rå form! Wink
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget kimzz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Meg
« #18 : 16. juli 2011, 15:23 »
Men det var jo en som spurte? Jeg driter vell i om folk har bilder av sprøyter, boler eller bruker narkotika. For alt jeg vet kan den sprøyta på bilde høre til dama hans som er herobruker Smiley

Steroider er jo bare positivt om det blir brukt med respekt og god kunnskap. Ikke noe galt i det hele tatt.
Men kunne spart meg ja. For jeg vet hvor lite informerte folk er og hvor lite kunnskap om aas de fleste her inne har.


Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Meg
« #19 : 16. juli 2011, 17:36 »
haha Cheesy
liker stilen til kimzz, han bare påpekte, sa ikkenoe dømmende.

ps styrketrenern.
min far var dette og mere til, sjerpet seg nå, ingen planer om å tilgi så poenget ditt slo ikke gjennom Cheesy

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Meg
« #20 : 16. juli 2011, 18:08 »
kimzz det var ikke ment spesielt rettet mot deg. men til alle som vil henge ut/støte ut en som kanskje har drevet med aas, og so kanskje har sluttet(?) og som vil fortsette å dele sin fremgang og treningserfaring videre med oss.

Nifs: så bra da : ) om du ikke forstod poenget i sammenligningen så har i mine øyne tidligere brukere av steroider som er cleane eller skjerpet seg, like mye rett til å være her som deg Wink og alle andre.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Meg
« #21 : 16. juli 2011, 18:14 »
Haha, lager du deg ny profil for å få mer oppmerksomhet?..

Fullstendig unødvendig kommentar...

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #22 : 16. juli 2011, 20:29 »
Ser egentlig ingenting som kan forbedres her... Perfekt form.

Takk.. er en del som skal jobbes med  Cheesy

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #23 : 16. juli 2011, 20:31 »
Er ryggen og låra like bra så ser du jo enorm ut Smiley

Ryggen er grei nok.. bra V ,men mangler dybde.. akkurat blitt opperert for en prolaps..ligget på sjukehuset i over en uke..dette skjedde for 2mnd siden.. endelig begynt  å kunne trene litt tungt igjenn Smiley kjører bein 2 ggr i uken nå

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #24 : 16. juli 2011, 20:32 »
Haha, lager du deg ny profil for å få mer oppmerksomhet?..

JA .. føler mnytt navn for jeg MYE mer oppmerksomhet..ehh

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #25 : 16. juli 2011, 20:40 »
Men det var jo en som spurte? Jeg driter vell i om folk har bilder av sprøyter, boler eller bruker narkotika. For alt jeg vet kan den sprøyta på bilde høre til dama hans som er herobruker Smiley

Steroider er jo bare positivt om det blir brukt med respekt og god kunnskap. Ikke noe galt i det hele tatt.
Men kunne spart meg ja. For jeg vet hvor lite informerte folk er og hvor lite kunnskap om aas de fleste her inne har.



hadde ikke tenkt å kommentere dette  i de hele tatt.. du kan ikke være gamle gutten.. for d første..så bør du passe kjeften din før du slenger ut m leppa om narkotiske stoffer osv..foralt du vet så var d en q tips eller insulinpenn.. jeg gidder uansett ikke kommentere det.. greia er.. OM jeg hadde brukt Bolere eller hva pokker du kaller det.. jeg sier AAS.. så kan du vise respekt å spm meg på Priv ..OM d var et bilde som lignet en sprøyte eller piller eller hva du så.. og når du kommenterer så bruk hodet ditt..for altdu vet så er d små barn som leser d du skriver og jeg blir satt i rævvalys pga DU!! ikke viser nok respekt og holder kjeften din.. bruk energien din på å komme i form og hold munnen din igjennm hva faen du tror eller hva du mener ..fore jeg bryr meg nada om hva du tror eller mener.. men lurer du på noe ang min diet eller treningsmetode eller hvordan jeg mener man børoppføre seg.. såkan jeg vurdere å svare deg..fortsetter du m den jævla pisset dit så er jeg nødt til å slette innleggene dine.. skulel tro du har oppdaget vann i sahara på kommentarene dine..Ofyfaen.. jeg tror jegså NÅL på bildet.. hva faen tror du a pjokken..

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #26 : 16. juli 2011, 20:41 »
HVorfor bringe noe på banen nå, på bakgrunn av noe som har skjedd før? Og det uten at vi vet noe 100% sikkert.

Det er bare helt latterlig. Om  faren din har vært alkohol missbruker, og skjerper seg med dette så skal ikke du tilgi/akseptere han for det som har skjedd? Gi folk en sjanse og ikke vær så fordomsfulle.

Uansett om du har vært tidligere forum medlem eller ny, rå form! Wink

Takk.. Smiley

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #27 : 16. juli 2011, 20:56 »
HVorfor bringe noe på banen nå, på bakgrunn av noe som har skjedd før? Og det uten at vi vet noe 100% sikkert.

Det er bare helt latterlig. Om  faren din har vært alkohol missbruker, og skjerper seg med dette så skal ikke du tilgi/akseptere han for det som har skjedd? Gi folk en sjanse og ikke vær så fordomsfulle.


Takker:).. ble jo bedt om åbytte navn..pølsa var vist ikke bra nok Tongue
Uansett om du har vært tidligere forum medlem eller ny, rå form! Wink

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Meg
« #28 : 16. juli 2011, 21:03 »
hadde ikke tenkt å kommentere dette  i de hele tatt.. du kan ikke være gamle gutten.. for d første..så bør du passe kjeften din før du slenger ut m leppa om narkotiske stoffer osv..foralt du vet så var d en q tips eller insulinpenn.. jeg gidder uansett ikke kommentere det.. greia er.. OM jeg hadde brukt Bolere eller hva pokker du kaller det.. jeg sier AAS.. så kan du vise respekt å spm meg på Priv ..OM d var et bilde som lignet en sprøyte eller piller eller hva du så.. og når du kommenterer så bruk hodet ditt..for altdu vet så er d små barn som leser d du skriver og jeg blir satt i rævvalys pga DU!! ikke viser nok respekt og holder kjeften din.. bruk energien din på å komme i form og hold munnen din igjennm hva faen du tror eller hva du mener ..fore jeg bryr meg nada om hva du tror eller mener.. men lurer du på noe ang min diet eller treningsmetode eller hvordan jeg mener man børoppføre seg.. såkan jeg vurdere å svare deg..fortsetter du m den jævla pisset dit så er jeg nødt til å slette innleggene dine.. skulel tro du har oppdaget vann i sahara på kommentarene dine..Ofyfaen.. jeg tror jegså NÅL på bildet.. hva faen tror du a pjokken..

honnør til deg pølsa Smiley
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #29 : 16. juli 2011, 22:11 »
Ryggen er grei nok.. bra V ,men mangler dybde.. akkurat blitt opperert for en prolaps..ligget på sjukehuset i over en uke..dette skjedde for 2mnd siden.. endelig begynt  å kunne trene litt tungt igjenn Smiley kjører bein 2 ggr i uken nå

Du er typisk biceps og bryst gutt ja. Lite imponerende. prolaps skylder alle på Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!