Skrevet av Emne: Meg  (Lest 52354 ganger)

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Meg
« #45 : 17. juli 2011, 00:15 »
Beviser han at han har noen sinnsyke lår og en sinnsyk rygg så skal jeg ta det tilbake Smiley
Hvis du leste gamle loggen skrev han at han likte den gamle bygger-looken bedre, men store armer og bryst, men minddre og definerte lår.. Ikke alle vil ha lår som cutler og gjengen! Skjønner ikke underholdningsfaktoren ved å kritisere ubrukelige saker..
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #46 : 17. juli 2011, 00:17 »
Hvis du leste gamle loggen skrev han at han likte den gamle bygger-looken bedre, men store armer og bryst, men minddre og definerte lår.. Ikke alle vil ha lår som cutler og gjengen! Skjønner ikke underholdningsfaktoren ved å kritisere ubrukelige saker..

Det er helt riktig.. jeg liker OLDBOYS looken.. sinnsyke bein kommer jeg aldri til å ville ha:)
Men større ben en jeg har nå.. d er ikke vanskelig Tongue

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Meg
« #47 : 17. juli 2011, 00:19 »
Det er helt riktig.. jeg liker OLDBOYS looken.. sinnsyke bein kommer jeg aldri til å ville ha:)
Men større ben en jeg har nå.. d er ikke vanskelig Tongue
Bare å joobe etter operasjon nå da;) Får holde oss oppdatert med framgang osv når beina gror Cheesy
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #48 : 17. juli 2011, 00:32 »
Nå er det stor forskjell på låra til pølsa og låra til cutler. Som han sier så er det ikke mulig og få noe særlig mindre Tongue

Sleng ut bilder av bein og rygg da Cheesy

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Meg
« #49 : 17. juli 2011, 00:55 »
Nå er det stor forskjell på låra til pølsa og låra til cutler. Som han sier så er det ikke mulig og få noe særlig mindre Tongue

Sleng ut bilder av bein og rygg da Cheesy

Faen, for et tragisk vesen du er.

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #50 : 17. juli 2011, 00:58 »
Faen, for et tragisk vesen du er.

Men du er kul da Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Meg
« #51 : 17. juli 2011, 02:43 »
Men du er kul da Smiley

Nice comeback. Tipper det var noen 14-åringer på forumet som flirte av den. :Smiley

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Meg
« #52 : 17. juli 2011, 03:53 »
Hva vet du om lite rygg-trening resulterte i prolaps i han sitt tilfelle?
Hva vet du om han trener rygg mindre enn andre muskelgrupper? Ut fra èt bildet han har lagt ut, der han poserte armer og bryst-overkropp? Ærlig talt, det blir for dumt.

Du kommer med en påstand med din egen teori om en ting. Om den teorien har rot i noe som helst er like usannsynlig som at senebetennelse skylder for mye bicepstrening. Du vet ingenting om hvilke andre belastninger en annens kropp har. Jobber denne personen med å løfte tunge paller, osv. Rygg prolaps ja, skylde bryst og biceps trening? Joa, heh he-he. Jeg trente bare armer og bryst 3-4 første årene med styrketrening, jeg har ikke hatt noe ryggproblemer, ikke en prolaps engang Smiley
Styrketrenern.... Et bilde? hvis du hadde fulgt med så har han en gammel profil med mist 40 bilder av samme posering. Tok det deg 4 år å forstå at det er latterlig å bare trene bryst og armer. ??

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Meg
« #53 : 17. juli 2011, 11:01 »
Styrketrenern.... Et bilde? hvis du hadde fulgt med så har han en gammel profil med mist 40 bilder av samme posering. Tok det deg 4 år å forstå at det er latterlig å bare trene bryst og armer. ??

Ja, riktig, i denne tråden er det bare et bildet. Nå er det også old school looken han er ute etter, noe som er greit å ta med i betraktning. Å utgi seg for å være lege og påstå at ryggprolapsen skyldes biceps og bryst trening er inte annet enn urealistisk. Selvfølgelig kan det være en faktor, men aldri lurt å ta beslutninger for raskt.

Ja, litt over 3 år. Ung og dum Wink Hvor skulle jeg tilegne meg kunnskap om at andre øvelser er viktige? her på et forum som dette, blant kverulanter der ingenting kan være mulig med mindre en forskningsrapport kan backe opp. Heldigvis er det noen som kan å svare for seg.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Meg
« #54 : 17. juli 2011, 11:52 »
Nice comeback. Tipper det var noen 14-åringer på forumet som flirte av den. :Smiley

Hissig du er da gamlefar Grin

Styrketrenern.... Et bilde? hvis du hadde fulgt med så har han en gammel profil med mist 40 bilder av samme posering. Tok det deg 4 år å forstå at det er latterlig å bare trene bryst og armer. ??


oi, en som har hørt om annen trening enn biceps og bryst Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Meg
« #55 : 17. juli 2011, 12:16 »
Om han bare vil trene biceps og bryst, så la han gjøre det da.. jeg selv synest det ser latterligt ut når armene måler det samme som lårene, men det er hans kropp Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Sv: Meg
« #56 : 17. juli 2011, 14:11 »
Jeg vet også at han prioriterer bryst og biceps, men jeg gir jo totalt faen i det og har ingenting jeg skulle ha sagt. For all del, du må gjerne mene at det er feil å trene slik, men jeg forstår på ingen måte hvorfor du tror du har rett til å disse ned på andre som ikke har samme fokusr som deg med treningen.
PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #57 : 17. juli 2011, 14:24 »
Styrketrenern.... Et bilde? hvis du hadde fulgt med så har han en gammel profil med mist 40 bilder av samme posering. Tok det deg 4 år å forstå at det er latterlig å bare trene bryst og armer. ??

Styrketrenern.... Et bilde? hvis du hadde fulgt med så har han en gammel profil med mist 40 bilder av samme posering. Tok det deg 4 år å forstå at det er latterlig å bare trene bryst og armer. ??

tenkte jeg ikke skulle legge ut etbilde jeg..IOM at jeg hører jeg aldri trener rygg.. så jeg legger utetbilde av ryggen...uten flex.. dette er meg slapp..vanlig.. da for d være opp til hver enkel å tro om jeg trener rygg eller ikke ..jeg innbiller meg om min rygg blir bredere nå,så tror jegat jeg kan ta sats å fly snart..Tongue

Utlogget Romeo1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Meg
« #58 : 17. juli 2011, 14:25 »
legger ut et bilde av ryggen min

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Meg
« #59 : 17. juli 2011, 14:31 »
Slutt med all drittslengingen og hatet! spess du Kjell...alle prioriterer forskjellig her i livet, liker man det ikke så hold det for deg selv? si noe positivt eller hold kjeft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!