Mandag 18.07.11 KK-67
sett x reps x kg
Benkpress m.s : 6 x 6 x 122,5
Benkpress m.s dobbelkloss : 3 x 3 x 135
Benkpress m.s trippelkloss : 3 x 3 x 147,5
Bøy : 5 x 8 x 130
Bicepscurl m.stang : 3 x 12 x 35
Stiffleg markløft : 5 x 8 x 70
Nedtrekk : 3 x 6 x 85
Situps : 20, 12, 10 reps
Rygghev : 3 x 8 x kv
Kommentar:
Vel, hva kan jeg si.. Tenkte egentlig å ha en rask øk, men ble planen gikk i vasken da treningen begynte med prating i ca 40 min... For så å diskutere, hovedsaklig snåsamannen, mellom benksettene. Noe som gjorde pausene mellom de relativt mange settene, ganske lange. Men, alti i alt gikk benkpressen ganske greit, 6x6 settene gikk lett, men 147,5 og 135 lå ikke akkurat lett i hendene

. Jeg begynte på benkprogrammet i dag, og jeg tror det var en grei besluttning.
Bøyen derimot.... 130 er tungt.... Svintungt.... Og jeg er glad jeg ikke har begynt på noe program her. Jeg tror faktisk jeg må ta enda en uke der jeg går opp 10 kg til før jeg omsider begynner på programmet (som starter på 145).
Resten av øvelsene var greie, med lette vekter, men kjente absolutt at jeg ikke var helt i form.
Savner skråbenk med hantler.. Er en av favorittøvelsene, og det blir lenge til neste gang det skal kjøres.. Derimot er det vanlig skråbenk m.stopp på fredag, som er greit, men ikke det samme.....
Ellers var det hyggelig med litt folk så sent på kk... Mye snakk, men det er jo del av sjarmen. Hele økta tok vel ca 3.5 timer, noe som ikke er lenge i seg selv, men litt dumt siden det ble ganske sent....
Nei, 200/230 mot 185/205. 15 kg i bøy da

Vi får se hva som skjer med marken. Konvensjonell kan fungere ganske bra.

Jeg har ikke 205 i bøy... Og du har mer enn 185, egentlig

. Du har jo og løftet 225 i marken en gang