Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 150014 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #15 : 22. juli 2011, 18:31 »
Jeg føler muskelbygging, og om jeg får i meg 10gr protein for lite en dag, blir lite i forhold til dette Sad
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


EmyR

  • Gjest


Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #18 : 22. juli 2011, 18:38 »
vi sitter med en inkompetent regjering og en så slakk innvandringspolitikk, at Krekar er i landet enda, han ler av Norge og naiviteten.
Norge er ett bakvendt land der alt går an.. dette er nok dessverre bare starten på det fremtidige Norge.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #19 : 22. juli 2011, 18:39 »
Dette er helt forferdelig.  Det aner meg at det ikke er islamister som står bak denne gangen.  De har ikke gått for kollektivtransportmidler, avisredaksjoner eller liknende.  De har gått direkte mot toppen av norsk administrasjon.  Det slår meg at krefter knyttet til det sittende regimet i Libya kan stå bak dette.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #20 : 22. juli 2011, 18:41 »
Dere sitter og scorer politiske og religiøse poeng SÅ tidlig fremfor å sympatisere med situasjonen? Herregud, skam dere.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #21 : 22. juli 2011, 18:44 »
Kall meg typisk naiv nordmann, og 'sannsynligvis' er det ekstremistiske islamister som har stått bak dette, iallefall hvis man skal se tilbake på historien de siste årene, men jeg liker å ha mest mulig fakta på bordet før jeg begynner å dømme.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #22 : 22. juli 2011, 18:46 »
vi sitter med en inkompetent regjering og en så slakk innvandringspolitikk, at Krekar er i landet enda, han ler av Norge og naiviteten.
Norge er ett bakvendt land der alt går an.. dette er nok dessverre bare starten på det fremtidige Norge.
Tja, får nå håpe at folk innser at dette er en konsekvens for å ikke ha stemt på Karl i hagens parti, da hadde han ryddet opp i dette for lenge siden Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #23 : 22. juli 2011, 18:48 »
vi sitter med en inkompetent regjering og en så slakk innvandringspolitikk, at Krekar er i landet enda, han ler av Norge og naiviteten.
Norge er ett bakvendt land der alt går an.. dette er nok dessverre bare starten på det fremtidige Norge.

Dette er som forventet, fremtiden vil bli værre. Som du sier.

Hehe, denne artikkelen ble gitt ut i går om overvåknings kamerar i Oslo: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10097088
ikke at det nødvendigvis trenger å ha noe og si...
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #24 : 22. juli 2011, 18:48 »
Tja, får nå håpe at folk innser at dette er en konsekvens for å ikke ha stemt på Karl i hagens parti, da hadde han ryddet opp i dette for lenge siden Smiley
Det er greit nok at du er et naut.  Men det smilefjeset kunne du ha spart deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #25 : 22. juli 2011, 18:50 »
Denne videoen (orginalen) ble postet for 5 dager siden hvor de advarer om angrepet. Tittelen var orginalt på polsk noe med sprenging i oslo + datoen i dag. http://www.youtube.com/watch?v=DQHXcBp0yNc#noexternalembed&feature=sharehttp://www.youtube.com/watch?v=DQHXcBp0yNc#noexternalembed&feature=share   

ingen som kan oversette?

Dette er bare en idiot som har omdøpt videoen sin for å få hits.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #26 : 22. juli 2011, 18:50 »
Er jo som regel ett budskap de bruker å komme med, "gleder " meg til å høre hva det er de ville frem til.. Værste er jo hvis man aldri får høre noe og de aldri blir tatt.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #27 : 22. juli 2011, 18:51 »
Det er greit nok at du er et naut.  Men det smilefjeset kunne du ha spart deg.
Hehe, nå vet jeg ikke på hvilket grunnlag du sier dette, men hadde Karl i hagen styrt landet vårt så hadde det ikke vært en prosentdel av antall innvandrere i dette landet. Det er hvertfall helt sikkert! Nå får vi vente å se hvem som står bak dette angrepet Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #28 : 22. juli 2011, 18:51 »
Dette er ikke tiden for å bli rasist eller nasjonalist, ikke vær så ufattelig korttenkt.
Smil med det smilet du har.

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #29 : 22. juli 2011, 18:53 »
Dette er bare en idiot som har omdøpt videoen sin for å få hits.

For 5 dager siden FØR angrepet ble videoen lastet opp med navnet som omhanldet bombingen + datoen når det skjedde. FØR hendelsen. Denne er re-uploaded av en annen person....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!