Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 151118 ganger)

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #45 : 22. juli 2011, 19:45 »
Har noen link til bilde av ham bak skytingen på utøya?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #46 : 22. juli 2011, 19:49 »
Mannen på utøya hadde skandinavisk utseende, kanskje to separate hendelser. En nynazist som freaker ut over terrorangrepet og skal hevne seg på regjeringen, eller rettere sagt AUF?

Slenger meg på den teorien.. Mediene har sagt at den utkledde politimannen lurte på hva de (auf- medlemmene) tenkte om angrepet i oslo.. hmm..

Men uansett! mine tanker går til de skadede og omkomne, blir uansett teit å spekulere på så lite informasjon..

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #47 : 22. juli 2011, 19:52 »
Litt merkelig at eksplosjonen fant sted etter kontortid, skulle tro eventuelle terrorister ville ønsket størst mulig skadeomfang.


Terror er ikke om å gjøre mest mulig skadeomfang, men å spre frykt. Symbolske her som skremmer. Og dessuten det med tidspunktet er litt skremmende, en litt vill teori: Kl 15:30 = 1+5+3=9. Dato: 22.7=2+2+7=11. Altså 9/11. Kan jo være noe i denne symbolikken, jeg vet ikke. Skremmende tilfeldighet isåfall.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #48 : 22. juli 2011, 19:55 »
Denne saka er uhyggelig, og begynner nå også å bli en smule merkelig.  Politiet har sagt (ifølge Aftenpostens nettsider) at Olje-og energidepartementet antagelig var det primære målet for bomba i Oslo.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #49 : 22. juli 2011, 19:57 »
Terror er ikke om å gjøre mest mulig skadeomfang, men å spre frykt. Symbolske her som skremmer. Og dessuten det med tidspunktet er litt skremmende, en litt vill teori: Kl 15:30 = 1+5+3=9. Dato: 22.7=2+2+7=11. Altså 9/11. Kan jo være noe i denne symbolikken, jeg vet ikke. Skremmende tilfeldighet isåfall.
Eller

22-7=15 og 15/3=5, altså 15/5 Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Krabbatten

Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #51 : 22. juli 2011, 20:00 »
Terror er ikke om å gjøre mest mulig skadeomfang, men å spre frykt. Symbolske her som skremmer. Og dessuten det med tidspunktet er litt skremmende, en litt vill teori: Kl 15:30 = 1+5+3=9. Dato: 22.7=2+2+7=11. Altså 9/11. Kan jo være noe i denne symbolikken, jeg vet ikke. Skremmende tilfeldighet isåfall.

Man sprer da mer frykt hvis skadeomfanget er større herr Sherlock.
Men kan jo være som krabbaten var inne på at det var hensiktsmessig i henhold til sikkerhetstiltakene å utføre angrepet etter kontortid. Men det er vanskelig å si noe konkret uten kunnskap om akkurat dette.

Personlig er jeg svært konspiratorisk anlagt, så jeg utelukker ingen muligheter.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #53 : 22. juli 2011, 20:39 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080595

Håper virkelig øyevitnet tar feil om dette, dette høres jo helt jævlig ut.

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #54 : 22. juli 2011, 20:40 »
Vg ble tipset av en idiot på diskusjon.no, det at vg publiserte den viser bare hvor useriøse de er!
Det du nevnte med at han som hadde lastet den opp hadde renamet den for å få hits var akkurat det samme jeg trodde. Men hvis man gikk inn på siden til brukeren som hadde lastet den opp, så kunne man se at han ikke hadde vært pålogget på 24 timer. So you do the math. Sykt creepy.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #55 : 22. juli 2011, 20:41 »
Det du nevnte med at han som hadde lastet den opp hadde renamet den for å få hits var akkurat det samme jeg trodde. Men hvis man gikk inn på siden til brukeren som hadde lastet den opp, så kunne man se at han ikke hadde vært pålogget på 24 timer. So you do the math. Sykt creepy.

Det var det jeg også trodde først, men du skal visst kunne endre tittelen uten at det står at det har vært noe aktivitet. Var mye prat om dette på diskusjon.no, er ikke sikker på om noen har kontaktet youtube for å få bekreftet at han har endret tittelen.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #56 : 22. juli 2011, 20:44 »
Det er nok litt mye uenigheter rundt akkurat det der. Men antar at youtube uansett sjekker opp i det her for dette er jo absolutt litt tvilsomt. Sykt at dette skjer i Norge. Ser for meg at det blir USA tendenser fremover.

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #57 : 22. juli 2011, 20:44 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080595

Håper virkelig øyevitnet tar feil om dette, dette høres jo helt jævlig ut.

Vi fikk jo se fra fugleperspektiv plenty lik i vannet og ungdommer døde ved vannkanten. Frykter at det er flere enn 20-30 og, ettersom dette er det kun øyenvitnet har sett + at skytingen varte 1 time. Helt surreal, kvalmt og ekkelt.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #58 : 22. juli 2011, 20:48 »
20-30stk drepte ungdommer?  Ohmy Det er jo verre en bombeangrepet i Oslo!
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #59 : 22. juli 2011, 20:50 »
20-30stk drepte ungdommer?  Ohmy Det er jo verre en bombeangrepet i Oslo!

vitne som har sakt det da, kan for alt være snakk om 4 personer. Sjokk/traumer. Man får vente på fakta.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!