Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 150009 ganger)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #90 : 23. juli 2011, 00:08 »
shit :/ har ikke fått sett det
var ikke noe å se.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #91 : 23. juli 2011, 00:09 »
Det kan jo virke som om begge attentatene var siktet inn for å ramme AP. Om dette ikke bare skulle være en enkel manns syke handlinger, så tenker jeg tenker eller i bane det høyreekstremisme miljøet enn at det skulle være radikale islamister. Denne mannen var lys i håret, og hadde nordisk utseende (nå bekreftet norsk). Det er vel normalt langt imellom disse i islamistiske terrorgrupper?

Skal man bruke samme argumenter som vanligvis kommer fra venstresida, så sier man "å nei, det er ingen sammenheng mellom islam og hudfarge/rase". Men jeg legger meg ikke på det nivået. Jeg tenkte med en gang jeg fikk vite at det trolig var en sammenheng mellom bombingen i Oslo og massakren på Utøya at dette trolig ikke er islamsk terrorisme, og at det er heller var en høyreekstrem person. Hvorfor skulle islamister angripe sine største støttespillere i Norge, nemlig AUF?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #92 : 23. juli 2011, 00:09 »
Leser på diskusjon.no du også? Huff. Må være forfedelig, alle lykkeønskninger fra meg.

Jepp.. ser da ikke noe galt i å spre det videre.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #93 : 23. juli 2011, 00:13 »
Utrolig overasket og skuffet over rasistiske kommentarer som kom iløpet av dagen på diverse sosiale medier, vanvittig at enkelte mennesker kan ha så forferdelige fordommer mot hele folkegrupper og sende / dele disse for sine omgangskretser uten å få bekreftet noe som helst informasjon om gjerningsmann og bakgrunn!(Som faktisk viste seg å være ETNISK NORSK.) Dette er ikke dagen for konspirasjonsteorier og politikk, dette er dagen hvor vi skal stå sammen og ta vare på hverandre.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #94 : 23. juli 2011, 00:15 »
Jepp.. ser da ikke noe galt i å spre det videre.
Du kom meg i forkjøpet Wink

Jeg heller mot den teorien selv. Ikke nødvendigvis den personen, men at det er høyreekstremisme grupper som står bak.

Men er umulig å si. Men utifra opplysninger som har kommet så er personen sammarbeidsvillig, så vi har vel ett svar i morgen.

Selv så blir jeg sittende opp i natt.

Smil med det smilet du har.

Utlogget Sparkling

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #95 : 23. juli 2011, 00:21 »
Utrolig overasket og skuffet over rasistiske kommentarer som kom iløpet av dagen på diverse sosiale medier, vanvittig at enkelte mennesker kan ha så forferdelige fordommer mot hele folkegrupper og sende / dele disse for sine omgangskretser uten å få bekreftet noe som helst informasjon om gjerningsmann og bakgrunn!(Som faktisk viste seg å være ETNISK NORSK.) Dette er ikke dagen for konspirasjonsteorier og politikk, dette er dagen hvor vi skal stå sammen og ta vare på hverandre.

Heilt einig med deg! Good choice of words

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #96 : 23. juli 2011, 00:24 »
Utrolig overasket og skuffet over rasistiske kommentarer som kom iløpet av dagen på diverse sosiale medier, vanvittig at enkelte mennesker kan ha så forferdelige fordommer mot hele folkegrupper og sende / dele disse for sine omgangskretser uten å få bekreftet noe som helst informasjon om gjerningsmann og bakgrunn!(Som faktisk viste seg å være ETNISK NORSK.) Dette er ikke dagen for konspirasjonsteorier og politikk, dette er dagen hvor vi skal stå sammen og ta vare på hverandre.

Vel, nå vet vi ikke hvem som stod bak bombingen. Det er ikke helt sikkert det er samme mann.  Men er selvsagt helt enig med deg. Var ei sminkedukke på FB'en min som liksom skulle leke så oppdatert og samfunnsdyktig. Første hun gjorde når hun fikk vite om utøya var å skrive: "Ja sånn går det når vi tar inn all mulig slags pakk". Jeg så hun fikk mange kommentarer, og idet jeg skulle lese slettet hun oppdateringen, og det var faktisk bare noen timer siden.

Forøvrig mange gullkorn fra FB idag. Blandt annet "drar til utøya Wink" Merk smillyen på slutten + at samme fyr skrev: "Heftig" når han linket til bombeangrepet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #97 : 23. juli 2011, 00:28 »
Mange i denne tråden som nå vil spise sine ord ja. Drita ut deluxe.

Vil sende mine tanker til alle berørte i Oslo og Utøya, det er en veldig trist dag.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #98 : 23. juli 2011, 00:41 »
Utrolig overasket og skuffet over rasistiske kommentarer som kom iløpet av dagen på diverse sosiale medier, vanvittig at enkelte mennesker kan ha så forferdelige fordommer mot hele folkegrupper og sende / dele disse for sine omgangskretser uten å få bekreftet noe som helst informasjon om gjerningsmann og bakgrunn!(Som faktisk viste seg å være ETNISK NORSK.) Dette er ikke dagen for konspirasjonsteorier og politikk, dette er dagen hvor vi skal stå sammen og ta vare på hverandre.

De som sier at de ikke tenkte at dette trolig var islamistisk terrorisme, lyver til seg og andre. Jeg er enig i at man aldri bør si noe med sikkerhet, før man har bevis på det. Men å tenke at det trolig var islamistisk terror er nøyaktig samme tenkemåte som å tenke at det var alkohol inne i bildet hvis man hører en gang at det har vært vold ute på byen natt til en lørdag.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #99 : 23. juli 2011, 00:45 »
De som sier at de ikke tenkte at dette trolig var islamistisk terrorisme, lyver til seg og andre. Jeg er enig i at man aldri bør si noe med sikkerhet, før man har bevis på det. Men å tenke at det trolig var islamistisk terror er nøyaktig samme tenkemåte som å tenke at det var alkohol inne i bildet hvis man hører en gang at det har vært vold ute på byen natt til en lørdag.
Sant nok.  Islamistisk terrorisme var min første tanke også.  Men jeg stussa ganske tidlig over at de hadde gått for den politiske toppledelsen, ikke T-banen, Oslo S, lokalene til Dagbladet eller liknende mål.  Sånne mål er typiske Al Queida-mål.  Jeg trodde lenge at dette kunne være folk knyttet til det sittende regimet i Libya, men det virker usannsynlig nå.  Akkurat nå lukter dette av en norsk Timothy McWeigh.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #100 : 23. juli 2011, 00:57 »
De ransaker huset hans nå, noen som vet hvem det er? Eller adressen?



Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #104 : 23. juli 2011, 01:06 »
Hm interessant. Han er kristen konservativ og ser ut til at han er litt gamer og Tongue Studert finans og eier egen bedrift.. Merkelig

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!