Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 150108 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #135 : 23. juli 2011, 02:03 »
Jeg lurer på hvor mange mellom 8 år og 18 år det finnes som innerst inne vil beundre denne typen, og det som han har stelt i stand.

Det sier kanskje mer om deg at du lurer på dette? Eller?  what

Slo ikke meg i det hele tatt i hvertfall..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #136 : 23. juli 2011, 02:04 »
Det sier kanskje mer om deg at du lurer på dette? Eller?  what

Slo ikke meg i det hele tatt i hvertfall..
Ikke det?  Charles Manson har fascinert ganske mange ungdommer siden slutten av sekstitallet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #137 : 23. juli 2011, 02:06 »
Ikke det?  Charles Manson har fascinert ganske mange ungdommer siden slutten av sekstitallet.

Er beundring og fascinasjon det samme? Er dette ungdommer som levde på sekstitallet eller ungdom som har lest om det i ettertid?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #138 : 23. juli 2011, 02:07 »
Er beundring og fascinasjon det samme? Er dette ungdommer som levde på sekstitallet eller ungdom som har lest om det i ettertid?
Jeg er enig i at beundring og fascinasjon ikke er det samme.  Men jeg vil tro at det er en viss mulighet for copycat-aksjoner i framtida.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

ultralars

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #139 : 23. juli 2011, 02:47 »
Jeg lurer på hvor mange mellom 8 år og 18 år det finnes som innerst inne vil beundre denne typen, og det som han har stelt i stand.
hva er det å beundre? masse media bråk? Kunne jeg også gjort.

Utlogget BBM

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #140 : 23. juli 2011, 02:56 »
Hele Norge sitter nå naturlig nok rystet denne fredags kveld/natt, rystet og sjokkert over en terror handling vi ikke har opplevd maken til i dette landet.
Først og fremst går tankene til ofrenes pårørende, når vi sitter spørrende i sjokk og vantro så kan man bare forestille seg hvordan dette oppleves for dem.

Vi spør oss hvordan dette kan skje? Vi spør oss om hvem som står bak og hva i huleste vedkommendes motiv for dette kan være?

Store deler av det Norske folk her og ellers vil umiddelbart trekke konklusjoner om hvem som står bak.
De fleste av disse antar det er militante Islamister som er bakmenn, de spør seg: Det må da vel være enkelte av disse organisjasjonene som skulle ønske å gjennomføre noe slikt?
Ja og riktignokk får nyhetskanalene kort tid etter beskjed om at en eller fler ekstreme militante Islamistiske grupperinger stiller seg varmt støttende bak denne handlingen.
Enkelte av disse tar rett og slett på seg det fulle og hele ansvaret (Helpers of the global jihad).

På bakgrunn av dette har jeg forståelse for at mange har gjort sine tanker vedrørende militante islamistiske grupperinger, noe annet ville nesten vært rart. Spesielt med tanke på de siste års avsløringer av planlagte aksjoner (Bhatti, David Jakobsen, Shawan Sadek Saeed etc). Allikevel er det aldrig smart å brøle allt for bastant ut om en sak som fram til nå har vært såpass usikker, her er det sikkert mange ikveld som har fått en lærepenge.

Når identiteten til gjerningsmannen nå er kjent så minner dette umiddelbart om de tragiske hendelsene i Finland.
Pekka Eric Auvinen og Matti Saari begikk begge vær sine masse drap på egen hånd, ting kan tyde på at Breivik har gjort det samme.
Trolig har han også søkt innspirasjon ifra Finnene.
Eric Harris og Dylan Klebold som stod bak columbine high school masakren var Pekka Eric Avinens store helter, de plasserte også bomber i skole kaffeterien, disse ble heldigvis ikke detonerte.

Den største forskjellen er at Breivik ikke er en mobbet skolegutt med en overdose av narsissistisk tankegang, som lar angst og frustrasjon gå utover medelevene på en grusom måte.
I dette tilfellet er det tilsynelatende også politiske motiver bak, men hva som virkelig er motivene kommer forhåpentligvis klarere fram under følgende avhør.
Det at han ikke har tatt sitt eget liv kan kanskje være til litt trøst for de pårørende, han vil få sin straff og må stå til ansvar for det han har gjort.

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #141 : 23. juli 2011, 03:00 »
synes dette var et vakkert bilde, i den grad man kan ta vakre bilder på en slik dag, på en dag facebook newsfeeden ble oversvømmet av ignorante nordmenn som trakk forhastede konklusjoner etter bomben. Vi lider all i dag.
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #142 : 23. juli 2011, 03:15 »
BBM - "Det at han ikke har tatt sitt eget liv kan kanskje være til litt trøst for de pårørende, han vil få sin straff og må stå til ansvar for det han har gjort."

Straff og straff fru blom... Norge er jo bare et lekeland for kriminelle. En jævla forpult kardemommeby. Han vil jo ikke lide noe som helst den tosken der hvis ikke noen får tak i ham!

700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #143 : 23. juli 2011, 03:15 »
Slettet.

Utlogget Hege N

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #144 : 23. juli 2011, 03:19 »
synes dette var et vakkert bilde, i den grad man kan ta vakre bilder på en slik dag, på en dag facebook newsfeeden ble oversvømmet av ignorante nordmenn som trakk forhastede konklusjoner etter bomben. Vi lider all i dag.

Det blir jo ekstra vanskelig å ikke trekke forhastede konklusjoner når Islamske terrororganisasjoner tidlig var ute å tok på seg ansvaret for bombingen. Følte meg ikke som en ignorant nordmann da jeg trakk den konklusjonen......
Bildet er uansett storartet!

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #145 : 23. juli 2011, 03:21 »

Dette bildet sier alt om mannen... kald faen.
Bildet er postet tidligere og slettet av moderator Regner med du skjønner hvorfor.
Smil med det smilet du har.

Utlogget skinny94

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #146 : 23. juli 2011, 03:27 »

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #147 : 23. juli 2011, 03:29 »
Det blir jo ekstra vanskelig å ikke trekke forhastede konklusjoner når Islamske terrororganisasjoner tidlig var ute å tok på seg ansvaret for bombingen. Følte meg ikke som en ignorant nordmann da jeg trakk den konklusjonen......
Bildet er uansett storartet!

Joa jeg ser den, men det var også mange som trakk konklusjoner FØR den terroraksjonen tok på seg ansvaret. Poenget mitt er allikevel at selv om det hadde vært islamistiske fundamentalister som stod bak, er det ikke noe grunnlag for å sende ut eller hate Ahmed som bor på Grønnland. De som lider mest for islamistisk terror er muslimer som prøver å passe inn i den vestlige verden.
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #148 : 23. juli 2011, 03:40 »
De som lider mest for islamistisk terror er muslimer som prøver å passe inn i den vestlige verden.

Prøver å ta seg til rette i den vestlige verden*

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #149 : 23. juli 2011, 03:45 »

det kunne vært han, men ifølge vg så har han ikke blitt tatt for noe tidligere.
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!