Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 151278 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #165 : 23. juli 2011, 07:29 »
Jeg skal i barnedåp på Sørlandet denne helga, og skal møte mine foreldre på Oslo S om en times tid.  Dette blir nok et slektstreff preget av ro og ettertanke.  Tankene går til alle pårørende etter denne katastrofen.  Dette er helt ufattelig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #166 : 23. juli 2011, 07:38 »
Jeg som trodde at battle royal var grotesk. Dette er mere groteskt og sykt mye feigerex100!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #167 : 23. juli 2011, 08:50 »
Du er virkelig forvirret hvis du mener du er nasjonalist, og så sprenger du regjeringskvartalet og skyter de unge lovende. Det er vel gjerne for å uttrykke misnøye med invandringspolitikken som føres kanskje. At fyren er psykisk syk er vel opplagt, men hvis han slipper straff fordi han er et psykiatrisk tilfelle så tror jeg ikke det tar lange tiden før noen finner han.......

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #168 : 23. juli 2011, 08:53 »
Hadde vært interessant å se hvor i tidslinjen til han fyren her, alt snudde og gikk feil vei...kan være en liten detalje som har snudd livet hans opp ned og endt opp mot 100 andre liv i det lange løp.

Faens tragiske greier.. :-(
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #169 : 23. juli 2011, 09:34 »
Mange rasister kom ut av skapet sitt i går. Det er skremmende å se slike holdninger blant brede lag i befolkningen. Jeg håper at noen av disse nå går i seg selv.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #170 : 23. juli 2011, 10:24 »
Vi bør være glad for at det var en syk person som gjorde dette og ikke en utlending som x antall av oss trodde. At folk antok at det var et muslimsk venstre ekstremist angrep er ikke rart, når man ser på tidligere hendelser. Det gjør ikke befolkningen til rasister, men at alle har en katastrofal dårlig trusselvurdering. Meg selv innkludert. Vet at det var flere krøpplinger tilstede på øya, og det er rett og slett forkastelig hvis han har plukket ned disse også.

Eneste bra med situasjonen er at befolkningen har fått øynene opp, heldigvis ikke med rasist kortet i lommen også. Neste generasjon med AP politikere vil ikke snakke om at vi lever trygt i Norge, og at alle fortjener en ny mulighet og at fengselstraff ikke er riktige veien å gå. Det var bare snakk om tid før noe skulle skje, og vi bør være glade for at bomben i sentrum var en fiasko med tanke på antall døde.

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #171 : 23. juli 2011, 10:32 »
Veldig elegant å kalle dem krøpplinger. Vitner om høy klasse!
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #172 : 23. juli 2011, 10:52 »
Forsvarsløse individer, høres bedre ut? Du forstår godt hva jeg mener. Mange av dem kaller seg selv krøpplinger, så ser ikke den store dealen av å bruke ordet.

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #173 : 23. juli 2011, 10:55 »
eventuelt handikappet/funksjonshemmet...

edit: sorry, bare en filleting å diskutere. meningsløst akkurat nå.
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #174 : 23. juli 2011, 12:12 »
Mange rasister kom ut av skapet sitt i går. Det er skremmende å se slike holdninger blant brede lag i befolkningen. Jeg håper at noen av disse nå går i seg selv.

Jeg synes det er en normal reaksjon jeg. Alle sier nå" ja det var dumt å anta at det var islamister" Men faen, er det så rart da?
Det er kanskje en underliggende grunn for at såpass MANGE tar en slik forhasted besluttning. Det er nok ikke helt uten grunn

Slik som visse islamist grupper har opperert i det siste, med terror, krig og bomber er det ikke rart vi tror det er dem. Når de atpåtil har truet oss, og varslet at slikt vil skje!


Det er slike som deg som virkelig er naive, den dagen de virkelig bomber i Norge.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #175 : 23. juli 2011, 12:14 »
Har hele tiden spekulert på hvordan en person kan stå bak alt som har skjedd alene, nå viser det seg at det muligens er en gjerningsmann til i bildet.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080633

Vil også gi mine tanker til pårørende. Skal ikke se bort ifra at det er noen som sitter her å leser.

Har selv en kompis, som har en far som blei lettere skadd i Oslo.

Norge er ett lite land, men sterkt står vi når slike ting skjer!
Smil med det smilet du har.

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #176 : 23. juli 2011, 12:16 »
I dagens verdensbilde er det slett ikke rart at tankene først går til islamistiske fundamentalister, men det er stor forskjell å tenke slike ting og å gå ut på diverse fora og sosiale medier og spre rasistiske holdninger og stigmatisere en allerede veldig stigmatisert gruppe i Norge (tenker da på alle lovlydige og skikkelige muslimer som lever her i landet).
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #177 : 23. juli 2011, 12:32 »
Når det er sagt, kan man vel si dette er meget god reklame for FRP. Jeg vil anta at de vil få meget god oppsluttning ved neste valg - Og det med forståelse.

Så feil kan man ta.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #178 : 23. juli 2011, 14:10 »
Håper folk viser hensyn videre i diskusjonen om denne tragiske hendelsen. La groteske innlegg om hva dere ville gjort med gjerningsmannen ligge, det hjelper lite, hat avler hat, selv om det selvfølgelig er forståelig. Mange er berørte direkte, og derfor oppfordrer jeg heller å la denne tråden gå til å utrykke sorg, og frembringe informasjon, og diskutere denne informasjonen på skikkelig måte, om det som har skjedd. Ikke krangling om hverken Frp eller islamister. Selv er jeg helt sjokkert og rystet, skjønner ingenting av hvordan noe slikt kan ha skjedd. Husk at denne mannen var innvandringsfiendtlig, ekstremisme er feil uansett om det heter al Qaida, nazisme osv. Tror vi går i en felle om dette fører til hat uansett hvilken gruppering. Vi må stå samlet mot slike hendelser, uansett politikk.      Dette er selvfølgelig bare en oppfordring fra meg, ikke fra TF.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #179 : 23. juli 2011, 14:26 »
Dette svinet vil aldri slippe unna! Han må sitte i isolat med kontinuerlig overvåking hvis han ikke skal bli drept i fengsel. Enhver innsatt vil nok prøve å ta livet av han (måtte det skje på den mest grusomme og smertefulle måte). Og hvis han noen gang skulle slippe ut, vil en hel verden stå i kø for å torturere han til døde!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!